Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:53 

Bierkoning

Door het ontbreken van internet heb ik vandaag ff campagne gespeeld en ik vond het toch wel heel vet, beter dan ik had verwacht. Zaten echt mooie graphics tussen en af en toe erg vette gameplay
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Door het ontbreken van internet heb ik vandaag ff campagne gespeeld en ik vond het toch wel heel vet, beter dan ik had verwacht. Zaten echt mooie graphics tussen en af en toe erg vette gameplay

Ik ben ook net begonnen en ik word zo moe van die filmpjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ben de multiplayer nog steeds een beetje aan het verkennen, ben nu level 60. Speel veel met de ACR en de AS50, heerlijke sniper die laatste :D De maps zijn allemaal vrij groot wat opzich wel fijn is maar kom nog niet veel echte sniper levels tegen. Vind het wel erg vet en eindig ook vaak eerste. Speel tot nu toe alleen maar TDM. Als ik alle maps en wapens een beetje doorheb ga ik sowieso weer Search & Destroy spelen. Vetste mode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

MOET NU TOCH ECHT IS MIJN XBOX OPNIEUW OMLATEN BOUWEN OM DIT ZIEKE SPEL CAMPAIGN TE SPELEN! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
hardcoresjors schreef:
MOET NU TOCH ECHT IS MIJN OPNIEUW OMLATEN BOUWEN OM DIT ZIEKE SPEL CAMPAIGN TE SPELEN! :evil:

ombouwen :thumbup:
campaigne :thumbsup:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:57 

Hardtraxx Addict

Gisteren bij mijn maat geweest. nog steeds niet voor elkaar gekregen om zijn NAT op open te zetten. Wat een baggerzooi zeg, elkaar joinen onmogelijk.

Iemand tips gaat om KPN als provider en de Speedtouch 780WC als router.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:58 

Heeft KPN weinig mee te maken, je moet inloggen op je router en daar je poorten open gooien. Bij mij ging dat al automatisch btw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:00 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Heeft KPN weinig mee te maken, je moet inloggen op je router en daar je poorten open gooien. Bij mij ging dat al automatisch btw..

Alle poorten opengegooid bij game & application settings. Snap er geen zak van, bij mij thuis ging dat handig. Heb alleen een andere router. Was handiger geweest als hij dezelfde zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:32 

Hardtraxx Addict

styl0w schreef:
Gisteren bij mijn maat geweest. nog steeds niet voor elkaar gekregen om zijn NAT op open te zetten. Wat een baggerzooi zeg, elkaar joinen onmogelijk.

Iemand tips gaat om KPN als provider en de Speedtouch 780WC als router.

Ik heb dezelfde, en na een week alles geprobeerd te hebben blijkt gewoon dat je deze niet in DMZ kan krijgen.
Dus, gaat niet lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

KPN heeft altijd gezeur met PS3. is echt achterlijk, bij mn broer kreeg ik het ook niet voor elkaar.

ik heb gelukkig UPC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

Asyrian schreef:
KPN heeft altijd gezeur met PS3. is echt achterlijk, bij mn broer kreeg ik het ook niet voor elkaar.

ik heb gelukkig UPC.

Hij is nu ook overgeschakeld op UPC alles-in-1.. Over 2 weken moet het goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:38 

Hardtraxx Elite

Wist je dat:
Als je hier: https://profile.callofduty.com/p/regist ... elite=true
een accountje maakt dat verder geen consequenties heeft en je dan 2 uur double xp krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

bedankt, dat ga ik ff doen als ik volgende week ps3 en mw3 heb. nog 10 dagen dames en heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:52 

Donateur

Wist niet dat dit topic er was! haha

Speel hetzelf nu 2 weken op de PC ;)

Als iemand me toe wil voegen, speel het samen met me broertje. Sniffa1 is me steamaccount
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:57 

Artiest

styl0w schreef:
Almighty schreef:

Alle poorten opengegooid bij game & application settings. Snap er geen zak van, bij mij thuis ging dat handig. Heb alleen een andere router. Was handiger geweest als hij dezelfde zou hebben.

had ik eerst ook, je moet naar je routersite gaan een of ander ip en dan admin admin invullen en dan de xbox zijn ip opzoeken en dan staat er ergensop een site wat je doen moet, werkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:11 

Hardtraxx Addict

@stylow, je moet de PS3 dan een vast IP adres geven en die port forwarden. Klink ingewikkeld maar dat staat op internet lang en breed uitgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:09 

Hardtraxx Addict

Squid schreef:
@stylow, je moet de PS3 dan een vast IP adres geven en die port forwarden. Klink ingewikkeld maar dat staat op internet lang en breed uitgelegd.

Dat zou je denken, maar het lukt bij een xperiabox van KPN toch echt niet. Echt alles geprobeerd, terwijl het bij mijn modem in 5 minuten tijd gebeurd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:33 

Hardtraxx Addict

Yay prestige!

En dan realiseer je je opeens dat ik weinig naar college ben geweest de laaste 2 weken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

psn: ruubiie, invite me maar haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 18:39 

Ik word zo moe van die (in dit geval) Belgische kiddo's van 13-16 jaar die over het beeldscherm heen spuiten wanneer ie jouw killed. En dan die achterlijke typische cod gesprekken van; Ik: Hou nou maar gewoon stil en speel. #@#%%belg:"Dat zei ik vanacht ook tegen uwe moeder" :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik word zo moe van die (in dit geval) Belgische kiddo's van 13-16 jaar die over het beeldscherm heen spuiten wanneer ie jouw killed. En dan die achterlijke typische cod gesprekken van; Ik: Hou nou maar gewoon stil en speel. #@#%%belg:"Dat zei ik vanacht ook tegen uwe moeder" :yawn:

Ja walgelijk taaltje zeg dan gewoon uw moeder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 18:49 

Had er laatst ook een in BF3. Een nederlander die niet ophield met schelden. En dan in het engels zeggen dat je die gast in real life kent en dan die gast helemaal zwart maken xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Squid schreef:

Dat zou je denken, maar het lukt bij een xperiabox van KPN toch echt niet. Echt alles geprobeerd, terwijl het bij mijn modem in 5 minuten tijd gebeurd was.

Jij hebt ook glasvezel?..want bij ons heeft hij wel verbinding masr we kunnen niet online :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:40 

Kraak... Piep...

Op een of andere manier ben ik 10 keer zo slecht in MW3 dan MW2 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:48 

Bierkoning

D-Nemacyst schreef:
Op een of andere manier ben ik 10 keer zo slecht in MW3 dan MW2 :(

Ik ook al xd Kutspel. Ik speel het bijna nooit meer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic