Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
The Anim0l wrote:
Wesz91 wrote:PS3 is gewoon beter ;)
Nee dat terzijde, ik heb zelf ook het idee dat of, ik slechter ben geworden, of de rest kan het opeens wel.. 1 vd 2 of een beetje van beide..
Het gaat mij ook allemaal nog niet zo lekker af als bij de voorgaande delen, deels een kwestie van wennen en nog ontdekken lijkt me. Heb dan ook wel een lange cod pauze gehad.. was Black Ops al een half jaar zat ofzo.. toen lange periode aan de Fifa gezeten.. Benieuwd hoelang ik MW3 leuk ga vinden, moet toch wel wat beter gaan spelen dan!

er zit heel anders volk op ps3 vergeleken met xbox
heb mw2 bij een vriend gespeeld op ps3 en dat is echt veel makkelijker online

en met xbox merk ik gewoon echt tegenstand
Het irrtiantste is ngo dat mn vriedden allemaal denken dat ze fuvking goed zijzn terwijl ze ers op de xbox nisk vam zouden bakken. en oook niet toegevnen he :yawn:
Leuke post weer man xd
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Zoals we ze gewent zijn van Pommer op een zaterdagnacht! :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Project 141 wrote:Hoorde dat als je iemand killt, je 5 sec kan horen ofzo wat ie zegt? xd als ie headset heeft
hahaha

FFFFUUUUU MY KILLSTREAK NO FUCKING WAY! :mad:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik weet het nog steeds niet, MW3 of BF3 halen.

allebei is iets te veel geld haha, de ander komt de volgende maand wel.

anybody? :innocent:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Asyrian wrote:ik weet het nog steeds niet, MW3 of BF3 halen.

allebei is iets te veel geld haha, de ander komt de volgende maand wel.

anybody? :innocent:
Ligt eraan wat voor type gamer jij bent..
Ben je van het snelle, renne en knalle, en wil je ff een potje van 10minuten ownen (of geowned worden natuurlijk).. dan MW3
Ben je meer van het tactische en afwachtende en bereid om potjes van een half uur te spelen waarin de nr 1 miss 12 kills heeft moet je vooral voor BF3 gaan.. Persoonlijk vind ik dat erg saai.. Heb dan liever het idee dat ik nog wat "nuttigs" voor zover dat mogelijk is, gedaan heb ipv een half uur bezig te zijn geweest met 1 kill per 3 minuten..
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
je heb ook team deathmatch met bf3 he
dan ben je ook zo klaar met je spel, levels zijn niet groot, en je ken ook als een dolle rennend heen en weer schieten
A
Daar mis ik de COD feeling dan weer :P Maar dat is wat ik gewend ben, vanaf CoD1 al...
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
The Anim0l wrote:je heb ook team deathmatch met bf3 he
dan ben je ook zo klaar met je spel, levels zijn niet groot, en je ken ook als een dolle rennend heen en weer schieten
Ja oke, dan hebbe ze 1, miss 2 van die gamemodes, bij COD is praktisch elke gamemode voor die instelling.
En als je het eenmaal goed kan lekker ranken als een beest in S&D ^^
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Allemaal van die nerdjes bij mij op school, die op de release dag zich ziek hadden gemeld om dit te kunnen spelen.

Je kunt ook te ver gaan >.<
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Liefhebbers.

Wat dat betreft; m'n huisgenote vindt dat ik teveel game. Ik zit minder te gamen dan dat zij op Facebook zit.
(ze zit dus erg veel op Facebook). Wat is dan te ver? Wat mij betreft zo veel op Facebook.
Gamende doe je tenminste nog wat haha :D
Last edited by Mol on 14 Nov 2011 22:27, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
:lol:

Boeien, het is maar school xd Zit ik nog 4 jaar op dus een dag meer of minder boeit dan ook niet.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Aristo wrote:Allemaal van die nerdjes bij mij op school, die op de release dag zich ziek hadden gemeld om dit te kunnen spelen.

Je kunt ook te ver gaan >.<
Die mensen leven! Jij leeft niet hun zijn tenminste aan, GO FOR IT!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Bam net 7 kills met een predator missle :lol:
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ik en een maat hebben beide PS3, maar kunnen elkaar niet joinen.. Erg irritant dit, iemand de oplossing?
Bierkoning
last seen 14 days ago
Hoofdcoach wrote:Bam net 7 kills met een predator missle :lol:
Whut xd Respawnde zeker net iedereen op één plek :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
styl0w wrote:Ik en een maat hebben beide PS3, maar kunnen elkaar niet joinen.. Erg irritant dit, iemand de oplossing?
Je NAT open zetten :)
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
Olijfboompje wrote:
styl0w wrote:Ik en een maat hebben beide PS3, maar kunnen elkaar niet joinen.. Erg irritant dit, iemand de oplossing?
Bedankt, dacht al dat dat t probleem was. Lukt mij wel, maar mijn maat niet. Die krijgt het niet voor elkaar zin z'n router. Ellende Ellende.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
styl0w wrote:
Olijfboompje wrote:
Bedankt, dacht al dat dat t probleem was. Lukt mij wel, maar mijn maat niet. Die krijgt het niet voor elkaar zin z'n router. Ellende Ellende.
:)
Laat hem naar het ip adres van zijn router gaan.
Welke provider heef tie?
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
Ze zitten dacht ik bij KPN, het is toch de bedoeling dat je postforward of iets dergelijks? Zal binnenkort is een keer bij hem langs gaan, misschien lukt het mij wel.

Misschien een site als tip? :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Pommer wrote:
Hoofdcoach wrote:Bam net 7 kills met een predator missle :lol:
Whut xd Respawnde zeker net iedereen op één plek :P
Was met kill confirmed ground war, ze zaten allemaal te snipen op 1 plek :lol:
A
Ik ben van nature een Hardcore TDM'er, maar nu niet meer. Overspoelt met cheaters, ongelooflijk. Elke server die ik joinde, cheaters.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Almighty wrote:Ik ben van nature een Hardcore TDM'er, maar nu niet meer. Overspoelt met cheaters, ongelooflijk. Elke server die ik joinde, cheaters.
Ik speel bijna altijd search & destroy :) (soms hardcore)

maar nu vaak ground war aangezien die gene waarmee ik speel bijna nooit s&d wilt xd
Bierkoning
last seen 14 days ago
Almighty wrote:Ik ben van nature een Hardcore TDM'er, maar nu niet meer. Overspoelt met cheaters, ongelooflijk. Elke server die ik joinde, cheaters.
Hoe bedoel je cheaters, op wat voor manier? Of is dat alleen op de pc ofzo?
Hoofdcoach wrote:
Ik speel bijna altijd search & destroy :) (soms hardcore)

maar nu vaak ground war aangezien die gene waarmee ik speel bijna nooit s&d wilt xd
Mooi toch, Ground War is het vetste man, gewoon onbeperkt knallen :P
A
Pommer wrote:
Hoe bedoel je cheaters, op wat voor manier? Of is dat alleen op de pc ofzo?
Heb t over de PC ja. Wallhackers en Aimbotters die met 50 op 1 bovenaanstaan, en die je uit de meest onmogelijke hoeken een headshot verkopen
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Idd, dat probleem met die party´s (op PS3) is erg vervelend!
Kan niemand gwn joinen omdat het private is..
Vorige delen kon je dat nog gewoon instellen en was dat duidelijk hoe, nu kan ik het nergens vinden en vraag ik me af of het uberhaupt wel kan. Lijkt me logisch dat het mogelijk is.. niemand een idee?
Denk dat het niet met een router o.i.d. temaken heeft aangezien 't bij voorgaande delen wel in te stellen was.