Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:50 

Kraak... Piep...

Met MW2 was het altijd een eitje met de Intervention quickscopen en gewoon snipen. Nu wil dat nog wel met de LSW in MW3 maar de UMP en de M16/M4 zijn zwaar aan de zuig geworden.

Terwijl deze 4 genoemde wapens de enige waren die ik ooit nodig had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:52 

Bierkoning

Je moet ook snipen met de AS50 in MW3, dan is het nog steeds makkelijk. Maarja ik vind het totaal gewoon niet leuk, de velden, de wapens, de killstreaks etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:06 

Kraak... Piep...

Klopt, killstreaks vallen tegen. (Maar gelukkig zijn die @*^!@*^(^& Harriers er niet meer)

En de maps zijn niet echt sniper vriendelijk. Ze zijn te open maar toch heel erg klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:08 

Bierkoning

Klopt er zit geen normaal sniper veld tussen, alleen Village nog een klein beetje. Ik denk eerlijk gezegd dat ik gewoon weer terug ga naar MW2 of misschien zelfs weer een keer World At War ga doen :P Wat dit gaat hem denk ik niet worden voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:20 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Klopt er zit geen normaal sniper veld tussen, alleen Village nog een klein beetje. Ik denk eerlijk gezegd dat ik gewoon weer terug ga naar MW2 of misschien zelfs weer een keer World At War ga doen :P Wat dit gaat hem denk ik niet worden voor mij

Is maar goed ook, snipers zijn voor pussy's!
Village is idd 1 van de weinige sniper maps, en dat is dan ook de map die ik NOOIT speel, leave standaard als dat 'm word :thumbsup: Evenals bij 'Downturn' ook zo'n zaad map.
Interchange is ook nog redelijk sniper vriendelijk, maar die vind ik nog wel gewoon chill.
SMG's + steady aim is gewoon de shit. MP7 > all, gelijk gehaald met een prestige token!
Inmiddels level 69 :evil: in de 2e prestige, gaat me nog redelijk vlot af allemaal al zeg ik 't zelf, zolang je beetje op de challenges let. (speeltijd +- 2 dagen, 9 uur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:35 

Bierkoning

Snipers voor pussy's? Snipers is juist het enige wat nog een beetje leuk en uitdagend is ipv met een wapen schieten die je alleen maar een beetje de goeie richting op hoeft te houden en niet eens beweegt als je er mee schiet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:36 

Kraak... Piep...

left trigger en right trigger en hij mikt er automatisch op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:49 

Hardtraxx Elite

Snipers worden 80% van de tijd op een pussy manier gebruikt ja, oftewel door campers wat gelijk staat aan een zielige speelstijl. De andere 20% heeft een prima speelstijl, en kvind het zelf ook wel eens leuk om een potje ermee te kutten, gewoon rond rennen en facking snel mensen knallen. Maar het zal wss maar 1% van die 20 zijn die dusdanig goed genoeg is om dikke scores neer te zetten. Ik speel in ieder geval echt niet veel meer dan een 1:1 ratio met een sniper, en dat is gemiddeld zelfs nog hoog voor met een sniper, maar daar doe ik 't niet voor.
Maarja zolang ik die 19 vd 20% tegenkom vind ik 't prima, easy kills, de andere 80% heeft no-life en is strontvervelend, en de resterende 1% kan ik wel mee leven want die hebben gewoon de skills :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 09:55 

Kraak... Piep...

Op MW2 Had ik makkelijk een potje met iets 20-30 kills en 0-10 deaths ongeveer met een intervention.

dan moet ik toegeven dat ik niet altijd de intervention gebruikte dus het zal meer op iets van 18 kills met de intervention zijn en de rest zijn killstreaks en m9raffica akimbo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:41 

die L18 nogwattus uit Mw3 is echt beest :worship: fijnste sniper uit mw3 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:44 

Hardtraxx Elite

Ben nooit egt een sniper geweest.. vind de ump wel fijn trouwens alleen van ver af is hij nog kutter als bij MW2 ik probeer het zelfs nooit meer van ver af en probeer altijd gewoon wat dichterbij te komen. Geen openplekkjes opzoeken etc. :x :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:55 

SkiggyRapz18 schreef:
Ben nooit egt een sniper geweest.. vind de ump wel fijn trouwens alleen van ver af is hij nog kutter als bij MW2 ik probeer het zelfs nooit meer van ver af en probeer altijd gewoon wat dichterbij te komen. Geen openplekkjes opzoeken etc. :x :cool:

sniper is beest :thumbsup: vind ut jammer dat mw3 heel veel grote levels bevat.. nu ik ook ng niet online kan is dat zwaar kut met 3 of 4 players..p90 blijft ook erg vers van dichtbij :thumbsup: toch kies ik voor de ACR als ik machine-gun doe, erg gericht en beweegt niet veel als je schiet en dat is erg jammer bij de P90 want die doet dat vn afstand wel en qua killstreaksw ben ik het niet mee eens zoals sommige hier szeggen dat ze minder zijn..
Assualt drone, juggernaut, ag-overwatch ofso.. zijn hele dikke killstreaks bij gekomen en die dead-package is ook erg fijn :worship: iedereen denk normale pachage en dan zit er altijd wel wat goeds in pak je die op BOEM dood :cool:
maar ik blijf toch bij de sniper-rifle want dat blijft toch ut best
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 13:24 

Hardtraxx Elite

Even tussendoor, Dub meets MW3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:30 

Hardtraxx Addict

M'n playstation is kapot gegaan... al 2 keer laten repareren, maar gaat steeds weer kapoet...

Maar is een nieuwe kopen..

EDIT:

@ Hierboven:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:54 

Hardtraxx Elite

Ja die heb ik ook niet gemist hoor, maar vond ik minder vet klinken..
't stuk wat er is is hartstikke tof, maar tis wel erg kort..
Die andere klinkt nog zelfs lekker :P
Lvl 75 nou, wat gaan die laatste 10 ofzo toch langzaam zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:00 

Donateur

Zojuist 3e Prestige bereikt op de PC :)

En voor het eerst M.O.A.B. gekregen! 24 special killstreak! :yay:
soort Nuke, alleen het spel in niet gelijk afgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:46 

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:16 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Zojuist 3e Prestige bereikt op de PC :)

En voor het eerst M.O.A.B. gekregen! 24 special killstreak! :yay:
soort Nuke, alleen het spel in niet gelijk afgelopen

Wist niet eens dat zoiets er was. Krijg je dan pas na de eerste prestige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 14:51 

Hardtraxx Addict

Bij de waves met een maat van me gisteren wave 30 gehaald, wat een gekkenhuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:24 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
styl0w schreef:
Bij de waves met een maat van me gisteren wave 30 gehaald, wat een gekkenhuis!

welke moeilijksheidgraad? :innocent:

Deze was in het tweede blok, 5 t/m 8 .. Voor ons een hele prestatie. Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 01:46 

Hardtraxx Elite

Godver... 1 kill tekort voor MOAB :( Inmiddels lvl 79, G36C en CM901 maxed out, en nu bezig met de P90 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:55 

Hardtraxx Newbie

Ik zeg jullie eerlijk ' ik had veel meer verwacht van mw3' :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Hoe ernstig zonde, wel fucking sick dat hij iemand killt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 19:36 

Zonde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef: