Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:54 

Hardtraxx Elite

Aangezien er een Battefield 3 topic is, lijkt het mij ook logisch dat er een topic voor zijn directe concurrent is.
Modern Warfare 3 natuurlijk! Inmiddels 2 dagen uit, en iedereen begint alles weer een beetje te ontdekken.
Laten we hier eens discussiëren over de game, wat vind jij bijvoorbeeld van de Singleplayer.
Heb je de Spec Ops mode al geprobeert, of ben je zoals velen gelijk naar de Multiplayer mode gegaan.
Vertel je op en/of aanmerkingen, over je favoriete wapen of wat volgens jou nou echt must-have class is waarmee je geheid iedereen van de kaart veegt met jou speelstijl.
Wat vind jij van de maps, de nieuwe gamemode(s) en optie van de wapenperks.
Kortom, het lijkt mij verder wel duidelijk waar dit topic voor dient!

Mod edit:
Vrijdag komt Skyrim uit. Dat betekent niet dat we ook voor skyrim een topic gaan aanmaken. Dit is het laatste topic dat aan één game wordt gelinkt. voor alle andere games kan je terecht in het game topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:00 

PC, steam= Almightyhardstyle

Singleplayer freezed veel, dus niet heel ver :P (Hamburg nu)
Multiplayer lvl 30 in een dagje, je level'd wel aardig snel, UMP45 met Kick speelt nu aardig lekker :)
Maps vind ik erg klein, ken nog niet alle maps, maar mijn favo's zijn Resistance (Parijs) en Underground (Londen).

En survival mode met Co Op is trouwens geniaal, echt lachen!

Eerste hackers ook alweer gespot :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:05 

Hardtraxx Elite

Gister gespeeld. Dikke vette NEE. Killstreaks en perks zijn dit keer nog dwazer.
Hardliner pro... 2 assist is 1 kill!? Like.. fur zhe realz?
Vind battlefield tot nu toe toch een stuk vermakelijker. Lekker in vliegtuigen en tanks rondscheuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:17 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Singleplayer freezed veel, dus niet heel ver :P (Hamburg nu)
Multiplayer lvl 30 in een dagje, je level'd wel aardig snel, UMP45 met Kick speelt nu aardig lekker :)
Maps vind ik erg klein, ken nog niet alle maps, maar mijn favo's zijn Resistance (Parijs) en Underground (Londen).
En survival mode met Co Op is trouwens geniaal, echt lachen!

Ik speel zelf op PS3.
Heb de singleplayer net uitgespeeld op hardened, hij is weer erg vet!
Veel van hetzelfde, maar oowh zo vet :)
Multiplayer ben ik lvl 29 nu (ja ik heb al aardig wat uurtjes derop zitten intotaal met SP derbij :P)
altijd in het begin, nieuw, nieuw, nieuw :woot:
MP ben ik nog niet echt van overtuigd, natuurlijk is alles nog nieuw, maar vind de maps tot nu toe erg wazig.
Vind het ook ERG jammer dat je online niet met de AK74 kan spelen, damn wat hield ik van dat ding!
En nu alleen nog maar in de singleplayer te gebruiken dus :(
Ben dus nog steeds opzoek naar HET wapen wat voor mij is weggelegd (rushen, rushen en nog eens rushen)
Speel nu voornamelijk met de UMP met kick ook idd, of de M4A1, schiet ook erg lekker.. maar voelt toch nog niet helemaal goed.
Speel wel bijna de P90 vrij, daar ben ik wel altijd fan van geweest.
Ben benieuwd hoe sterk die kogels zullen zijn, dat zal doorslaggevend zijn denk ik.
Die survival mode in specops is idd een hele vette toevoeging! Beter dan alleen van die missies zoals MW2, hier kan je veel meer tijd in steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

Ik weet nog niet echt wat ik van dit spel moet vinden. Het speelt aardig weg en de levels vind ik voor Cod's doen redelijk groot. Het ziet er alleen uit als spel van een paar jaar geleden en bij de multiplayer moet je lvl 19 zijn voor hardcore S&D :(

Oja! het aantal mensen online vind ik ook te weinig (voor S&D wel genoeg) en dat je maximaal tot 4 kan spelen haat ik! MW kon je nog gewoon tot zoveel als dat je zelf wilde en dat wil ik terug! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:37 

Almighty schreef:

:whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

ik ben benieuwd naar de campaign ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:11 

biscuit schreef:
Almighty schreef:

Daarmee ga je bij mij geen reactie mee uitlokken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:30 

Bierkoning

Ik vind hem wel vet, ben nog niet zo goed alleen xd Ben maar wat in het wilde weg aan het rennen en schieten omdat ik die levels niet ken :P Maar dat komt wel.

Zit nu level 25 ofzo, dus de chillste wapens moet ik nog krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:40 

Almighty schreef:
biscuit schreef:
Almighty schreef:

Daarmee ga je bij mij geen reactie mee uitlokken :D

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:31 

Hardtraxxer

Ik vind het een kut spel.

En nee ik heb het niet gespeeld.
Maar me broer heeft mw2(en ja die heb ik dus wel paar keer gespeeld) en die vond ik kut...dus mw2.1 is ook kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:49 

En waarom, stereotype fanboy? :P

(no Offense hoor, maar zie op bijv. pu.nl en gamekings.tv dat mensen een kant kiezen omdat het stoer is ofzo om voor BF (of cod) en tegen Cod (of BF) te zijn. Irritant is dat zeg, geen fatsoenlijke discussie komt eruit voort..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:54 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
En waarom, stereotype fanboy? :P

(no Offense hoor, maar zie op bijv. pu.nl en gamekings.tv dat mensen een kant kiezen omdat het stoer is ofzo om voor BF (of cod) en tegen Cod (of BF) te zijn. Irritant is dat zeg, geen fatsoenlijke discussie komt eruit voort..

net zoals als...ik haat hhz of niet...of net als bb en iphone...
blijf je altijd houde...ma ik heb cod wel gespeeld dus...en ik vind het gewoon niet fijn spelen..en geen leuk spel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Kan ook allebei! :huh:
Als ik mn Xbox opnieuw om heb laten bouwen koop ik ook BF3 en MW3 maar ik speel alleen campaigns en ik hou van oorlog campaigns! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:07 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Kan ook allebei! :huh:
Als ik mn Xbox opnieuw om heb laten bouwen koop ik ook BF3 en MW3 maar ik speel alleen campaigns en ik hou van oorlog campaigns! :D

Dit was ik dus ook van plan, sp is voor de voornaamste reden om een spel te kopen. Mp is voor mij alleen een extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:29 

Hardtraxx Elite

Nog niet gehaald ga hem denk eind December of begin Januari halen. Heb nog andere spellen ook op verlanglijst staan wil niet weer net als Killzone dat ik bijna niet speel omdat ik nog 2/3 spellen heb liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:44 

Donateur

Welke mod is er jaloers dat wij deze games leuk vinden en er topics voor aanmaken (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:30 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Welke mod is er jaloers dat wij deze games leuk vinden en er topics voor aanmaken (a)

Haha indeed, moest wel lachen.. natuurlijk kan ik het me enigzins voorstellen dat niet elke game een topic hoeft te krijgen. Maar als je het over BF3, MW3 en een Fifa hebt, dan heb je het niet over de eerste de beste...
Ga zo weer ff lekker een potje spelen totdat ik moet werken, nu aan het kutten met die perk-killstreak
wel tof dat je bij 8-kills gewoon alle perks in je bezit hebt! (vrijgespeelde of niet?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:33 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
roberttt schreef:

Haha indeed, moest wel lachen.. natuurlijk kan ik het me enigzins voorstellen dat niet elke game een topic hoeft te krijgen. Maar als je het over BF3, MW3 en een Fifa hebt, dan heb je het niet over de eerste de beste...
Ga zo weer ff lekker een potje spelen totdat ik moet werken, nu aan het kutten met die perk-killstreak
wel tof dat je bij 8-kills gewoon alle perks in je bezit hebt! (vrijgespeelde of niet?)

Dat zijn denk wel de populairste games, aangezien Skyrim niet zo populair is iig wat ik er nu van merk is dit denk ik wel de goede beslissing, al hoewel hij wel redelijk krom is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast is Skyrim kwalitatief veel sterker dan alle voorgenoemde games, maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:37 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Daarnaast is Skyrim kwalitatief veel sterker dan alle voorgenoemde games, maarja..

We spammen gewoon zoveel Skyrim-related zooi in het game-topic dat het percentage andere games in het game topic gewoon lager is dan 1% waarnaar we dwingen tot een name change van het topic! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:40 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Skyrim iis kwalitatief 1 van de beste games ooit ^^

Op Pokemon en Zelda na natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:41 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:

Je kunt Pokemon & Zelda toch niet vergelijken met een spel als Skyrim >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Olijfboompje schreef:

We spammen gewoon zoveel Skyrim-related zooi in het game-topic dat het percentage andere games in het game topic gewoon lager is dan 1% waarnaar we dwingen tot een name change van het topic! :evil:

Doen we :worship: :clap:

Spammen is toch wel een van mijn sterkere punten :loving:
roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat zou ik niet snel zeggen, maar als het Oblivion overtreft, tja, dan weet ik het niet meer goed. :P
Ik vond/vind Oblivion zo'n prachtspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:43 

Donateur

Ik denk dat Skyrim het wel overtreft!
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic