Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:43 

Bierkoning

Vandaag school geskipt om dit te spelen xd Het gedonder begint nu al

edit: Gaat steeds beter, ik hoor meestal wel bij de 'topkills' alleen ik ga nog veeeel te veel dood xd Ik heb steeds scores van 18 om 20 ofzo met TD.

En die ASS50 ofzo is echt een heerlijke sniper :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:28 

Bierkoning

Vandaag de hele dag gespeeld, zit nu level 49 ofzo xd Maar heb besloten om morgen toch maar naar school te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:19 

Hardtraxx Addict

djeez, ik kan er geen kont van. heb voor het eerst cod op de playstation, da's wel andere koek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:50 

Hardtraxx Elite

delange schreef:
djeez, ik kan er geen kont van. heb voor het eerst cod op de playstation, da's wel andere koek :P

Haha zeker, raad je aan om te beginnen met een lage sensitivity en langzamerhand steeds meer omhoog te gaan, dan wen je aan de manier van spelen en ben je uiteindelijk alle noobies voor ;)

Zelf nog steeds opzoek naar de beste class voor mij.. inmiddels de P90 vrij gespeeld, moet zeggen, die is erg lekker met een silencer, range en steady aim! Voor de grotere levels met langere afstanden toch nog de M4A1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:02 

Bierkoning

Ligt het aan mij of is het op de 360 veel moeilijker dan op de PS3, of zijn de tegenstanders misschien gewoon beter? Ik scoor zelf nog best middelmatig (al gaat het nu wat beter) terwijl ik in vorige cod's meestal bij de beste hoorde in een spel. En als ik dan naar mn vrienden kijk die een PS3 hebben en altijd superhoog scoren terwijl ze helemaal niet zo goed zijn vraag ik me echt af hoe dat kan :P Zelfde als met Fifa, van de meeste win ik als we tegen elkaar spelen, maar toch komen zij online allemaal makkelijk in de 3e divisie op zelfs hoger met de PS3, en ik zit al een tijdje in de 6e divisie (al ga ik nu wrs wel promoveren maarja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:12 

Hardtraxx Elite

PS3 is gewoon beter ;)
Nee dat terzijde, ik heb zelf ook het idee dat of, ik slechter ben geworden, of de rest kan het opeens wel.. 1 vd 2 of een beetje van beide..
Het gaat mij ook allemaal nog niet zo lekker af als bij de voorgaande delen, deels een kwestie van wennen en nog ontdekken lijkt me. Heb dan ook wel een lange cod pauze gehad.. was Black Ops al een half jaar zat ofzo.. toen lange periode aan de Fifa gezeten.. Benieuwd hoelang ik MW3 leuk ga vinden, moet toch wel wat beter gaan spelen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 05:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ligt het aan mij of is het op de 360 veel moeilijker dan op de PS3, of zijn de tegenstanders misschien gewoon beter? Ik scoor zelf nog best middelmatig (al gaat het nu wat beter) terwijl ik in vorige cod's meestal bij de beste hoorde in een spel. En als ik dan naar mn vrienden kijk die een PS3 hebben en altijd superhoog scoren terwijl ze helemaal niet zo goed zijn vraag ik me echt af hoe dat kan :P Zelfde als met Fifa, van de meeste win ik als we tegen elkaar spelen, maar toch komen zij online allemaal makkelijk in de 3e divisie op zelfs hoger met de PS3, en ik zit al een tijdje in de 6e divisie (al ga ik nu wrs wel promoveren maarja).

echte gamers spelen xbox,die zijn het online gamen allang gewend door xbox 1...noobies van ps2 hebben dus ook een ps3 gekocht,en bakken er niks van.

(ik zelf speel nooit online op console(ooit halo 1 gedaan) pc gaming is gwn veel chiller...dus dit is ma gwn een mening/gedachtegang van mij :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 09:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hem vanmiddag kopen voor de Xbox 360. Kijk er echt heel erg naar uit, heb verschillende reacties gehoord maar ben echt benieuwd om het zelf uit te proberen. Heb MW2 echt met heel veel plezier gespeeld ondanks de hackers. Black Ops vond ik echt slecht tov MW2 dus MW3 zal me benieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Daarnaast is Skyrim kwalitatief veel sterker dan alle voorgenoemde games, maarja..

Betreffende mod mocht van zijn ouders nooit een console/gaming pc en reageert dat nu af op de mensen die plezier hebben met games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:16 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
En die ASS50 ofzo is echt een heerlijke sniper :worship:

Idd echt heerlijk, ik ga lekker door met mw3, voelde me redelijk snel in mn straatje dus stond ook weer redelijk snel on top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:39 

Kraak... Piep...

G@m3z0rz L33t L@ngu@g3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

wat een lachertje is die MP xd

lees je eerst ja er zijn weinig campspots
vervolgens speel je tegen een team wat alleen maar campt

ga je eruit
start je nieuwe

weer walgelijke campnoobs

deze ronde wint BF3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:27 

Ook in BF3 zitten campers, daar valt het alleen minder op omdat daar de maps minder complex zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ook in BF3 zitten campers, daar valt het alleen minder op omdat daar de maps minder complex zijn

echt vele stukken minder

als je met BF3 team deathmatch doet zijn de maps ook niet groot
zelden dat je echt iemand tegenkomt die 2x op de zelfde plek zit

1ste potje net met MW3
tegenparty bewoog bijna niet eens
de enige die rond rende was mijn team
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:25 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:23 

Bierkoning

Ik vind trouwens dat er niet echt goeie sniper velden zijn, je bent zowat verplicht om rond te lopen met je sniper ipv op één plek te blijven. Nou vind ik dat zelf niet erg maar het is wel een beetje apart.

Mr Lellebel schreef:
Ik ga hem vanmiddag kopen voor de Xbox 360. Kijk er echt heel erg naar uit, heb verschillende reacties gehoord maar ben echt benieuwd om het zelf uit te proberen. Heb MW2 echt met heel veel plezier gespeeld ondanks de hackers. Black Ops vond ik echt slecht tov MW2 dus MW3 zal me benieuwen.

Voeg me ff toe dan :D : Pommerrr
Ik moet nog wel ff me headset zoeken dan maar dat komt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Voeg me ff toe dan :D : Pommerrr
Ik moet nog wel ff me headset zoeken dan maar dat komt wel goed.

Ga ik doen ;) Ben nu bezig met de single player, bevalt me goed tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:04 

Hardtraxxer

poe moeilijk eerste keer cod op ps3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:57 

Hardtraxx Elite

Inmiddels al weer aardig wat uurtjes in gestoken! SP dinsdag al uitgespeeld :P En inmiddels lvl50 op multiplayer! Jammer alleen dat de aimbots en levelhackers ook alweer aanwezig zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:16 

Bierkoning

Begint eindelijk te lopen nu, gebruik bijna alleen nog de AS50 of de ACR, en doe alleen maar Ground War, beetje afwisseling en lekker grote teams :D Vind Kill Confirmed ook wel leuk.

Zit volgens mij lvl 59 nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:22 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Begint eindelijk te lopen nu, gebruik bijna alleen nog de AS50 of de ACR, en doe alleen maar Ground War, beetje afwisseling en lekker grote teams :D Vind Kill Confirmed ook wel leuk.

Zit volgens mij lvl 59 nu

Ik gebruik dat wapen na ump45 veel. Die schiet echt rapid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
PS3 is gewoon beter ;)
Nee dat terzijde, ik heb zelf ook het idee dat of, ik slechter ben geworden, of de rest kan het opeens wel.. 1 vd 2 of een beetje van beide..
Het gaat mij ook allemaal nog niet zo lekker af als bij de voorgaande delen, deels een kwestie van wennen en nog ontdekken lijkt me. Heb dan ook wel een lange cod pauze gehad.. was Black Ops al een half jaar zat ofzo.. toen lange periode aan de Fifa gezeten.. Benieuwd hoelang ik MW3 leuk ga vinden, moet toch wel wat beter gaan spelen dan!

er zit heel anders volk op ps3 vergeleken met xbox
heb mw2 bij een vriend gespeeld op ps3 en dat is echt veel makkelijker online

en met xbox merk ik gewoon echt tegenstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het gister voor de xbox gehaald :D heb ook BF3 trouwens

Gamertag: hoofdcoach
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 01:23 

Hardtraxx Addict

Voeg mij dan ook maar toe op Xbox 360: Mtowndevil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:41 

Bierkoning

The Anim0l schreef:
Wesz91 schreef:
PS3 is gewoon beter ;)

er zit heel anders volk op ps3 vergeleken met xbox
heb mw2 bij een vriend gespeeld op ps3 en dat is echt veel makkelijker online

en met xbox merk ik gewoon echt tegenstand

Het irrtiantste is ngo dat mn vriedden allemaal denken dat ze fuvking goed zijzn terwijl ze ers op de xbox nisk vam zouden bakken. en oook niet toegevnen he :yawn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic