Dat 1e heb ik wel is last van, maar dat ligt aan die andere figuren meer heb ik t idee want als ik n party host dan lukt alles wel.
En 2e nee nooit last van
En 2e nee nooit last van
Gebruik een consoleAlmighty wrote:Zo, ik ben een beetje klaar met MW3. Had een leuke game kunnen zijn, like MW2...
Aantal verbeterpuntjes;
1) Spawnplekken
2) Gooi akimbo in een gat en graaf het nooit meer op
3) Gebruik weer punkbuster
4) Stop er geen te makkelijke wapens in (MP7, 0,0% recoil)
5) Serieus, geen akimbo.
6) Dedicated Servers, zodat je niet om de 5 min Lost Connection To Host krijgt
Elk potje eindigt weer in frustratie, terwijl mijn ratio niet heel slecht is.. (1.49)
TakkU wrote:Ik weiger shooters te spelen met zo'n kutcontroller.. Heb er wel zo de pest aan om met die tyfus stickjes te moeten mikken! Niks beat toetsenbord en muis!
dat ligt aan jou.TakkU wrote:Ik weiger shooters te spelen met zo'n kutcontroller.. Heb er wel zo de pest aan om met die tyfus stickjes te moeten mikken! Niks beat toetsenbord en muis!
Gevoeligheid van de muis kan je gewoon instellen hoor! En een muis is 1000x preciezer dan een controller.D-Nemacyst wrote:dat ligt aan jou.TakkU wrote:Ik weiger shooters te spelen met zo'n kutcontroller.. Heb er wel zo de pest aan om met die tyfus stickjes te moeten mikken! Niks beat toetsenbord en muis!
ik mik 1000 x beter met die stickjes dan een overgevoelige kutmuis
Ik gebruik ook een console en daar heb ik ook zo ongeveer elk potje host migration en de helft v/d tijd gaat dat fout :S En vind akimbo echt supertriest vooral met steady aim en sleight of hand proD-Nemacyst wrote:Gebruik een consoleAlmighty wrote:Zo, ik ben een beetje klaar met MW3. Had een leuke game kunnen zijn, like MW2...
Aantal verbeterpuntjes;
1) Spawnplekken
2) Gooi akimbo in een gat en graaf het nooit meer op
3) Gebruik weer punkbuster
4) Stop er geen te makkelijke wapens in (MP7, 0,0% recoil)
5) Serieus, geen akimbo.
6) Dedicated Servers, zodat je niet om de 5 min Lost Connection To Host krijgt
Elk potje eindigt weer in frustratie, terwijl mijn ratio niet heel slecht is.. (1.49)
reageer dan ook niet piepoMakarov wrote:SLECHT K*T SPEL
Forbidden Phobia wrote:reageer dan ook niet piepoMakarov wrote:SLECHT K*T SPEL
maar wel dezelfde naam als de 'badguy' gebruikenMakarov wrote:Forbidden Phobia wrote:reageer dan ook niet piepoMakarov wrote:SLECHT K*T SPEL
haha ik wilde gewoon mijn mening geven
Top meningMakarov wrote:Forbidden Phobia wrote:reageer dan ook niet piepoMakarov wrote:SLECHT K*T SPEL
haha ik wilde gewoon mijn mening geven