maar 5 levels omhoog gegaan
van 40 naar 45 
Ik dacht ik voeg je even toeDakpan wrote:Wie is SonicSabotage#huppeldepup?
Ik dacht ik voeg je even toeDakpan wrote:Wie is SonicSabotage#huppeldepup?
Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houdenMr Lellebel wrote:Ik dacht ik voeg je even toeDakpan wrote:Wie is SonicSabotage#huppeldepup?Kwam er btw net ook achter dat als je die Elite activeerd dat je dan 2 uur speeltijd dubbel xp hebt.
Hier heb je geen prestiege token voor nodig... in dit geval niet. Als je die elite activeert krijg je die 2 uur xp gratis.Pommer wrote: Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houden
Wat is dat elite dan? Moet je dan een eckte eckte wezen ofzoMr Lellebel wrote:Hier heb je geen prestiege token voor nodig... in dit geval niet. Als je die elite activeert krijg je die 2 uur xp gratis.Pommer wrote: Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houden
Je kan ook gratis Elite nemen, en ook de dubbele XP krijgen.Almighty wrote:Met Elite krijg je alle DLC's gratis, en er komen er ong 20.. Dit jaar
En overzichten van officiële ongeschreven clans enzo, stats overal allemaal van dat soort smoesjes
Wil je zeggen dat je die nog wel eens speelt dan? Ik heb hem zonder te overdrijven al 2 maanden niet gespeeld. Ik bedoel trouwens die met al die auto's en dat gat in het midden he, ik haal de namen nog wel eens door elkaarDakpan wrote:Downturn
Tref hem best vaak.Pommer wrote:Wil je zeggen dat je die nog wel eens speelt dan? Ik heb hem zonder te overdrijven al 2 maanden niet gespeeld. Ik bedoel trouwens die met al die auto's en dat gat in het midden he, ik haal de namen nog wel eens door elkaarDakpan wrote:Downturn
Omdat alleen noobs dat nog spelenDaveytl wrote:Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.
Nee, niveau ligt denk ik wel een stukkie hoger dan bij MW3.Pommer wrote:Omdat alleen noobs dat nog spelenDaveytl wrote:Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.![]()
Had je mn berichtje nog gelezen trouwens.
Sterker nog, heb nog nooit Downturn gespeeld, online.Pommer wrote:Wil je zeggen dat je die nog wel eens speelt dan? Ik heb hem zonder te overdrijven al 2 maanden niet gespeeld. Ik bedoel trouwens die met al die auto's en dat gat in het midden he, ik haal de namen nog wel eens door elkaarDakpan wrote:Downturn
Is ook zo hoorDaveytl wrote:Nee, niveau ligt denk ik wel een stukkie hoger dan bij MW3.Pommer wrote:Omdat alleen noobs dat nog spelenDaveytl wrote:Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.![]()
Had je mn berichtje nog gelezen trouwens.
Berichtje heb ik gelezen ja, en ik heb ook al gereageerd
ik ben niet zo technisch hahaDakpan wrote:Voeg je zo ff toe, heb je een open NAT?