Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
maar 5 levels omhoog gegaan :/ van 40 naar 45 :(
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Dakpan wrote:Wie is SonicSabotage#huppeldepup?
Ik dacht ik voeg je even toe :innocent: Kwam er btw net ook achter dat als je die Elite activeerd dat je dan 2 uur speeltijd dubbel xp hebt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Mr Lellebel wrote:
Dakpan wrote:Wie is SonicSabotage#huppeldepup?
Ik dacht ik voeg je even toe :innocent: Kwam er btw net ook achter dat als je die Elite activeerd dat je dan 2 uur speeltijd dubbel xp hebt.
Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houden :drool:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote: Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houden :drool:
Hier heb je geen prestiege token voor nodig... in dit geval niet. Als je die elite activeert krijg je die 2 uur xp gratis.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Mr Lellebel wrote:
Pommer wrote: Ik heb gekozen voor wapen meenemen, ik moest gewoon die MSR blijven houden :drool:
Hier heb je geen prestiege token voor nodig... in dit geval niet. Als je die elite activeert krijg je die 2 uur xp gratis.
Wat is dat elite dan? Moet je dan een eckte eckte wezen ofzo
A
Met Elite krijg je alle DLC's gratis, en er komen er ong 20.. Dit jaar :P
En overzichten van officiële ongeschreven clans enzo, stats overal allemaal van dat soort smoesjes
Bierkoning
last seen 14 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Almighty wrote:Met Elite krijg je alle DLC's gratis, en er komen er ong 20.. Dit jaar :P
En overzichten van officiële ongeschreven clans enzo, stats overal allemaal van dat soort smoesjes
Je kan ook gratis Elite nemen, en ook de dubbele XP krijgen.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Iemand hier die niet suckt met Survival, een open NAT heeft en met mij wat rondes wil doen? Wil de titel halen voor alle levels tot minimaal wave 15 maar met die lutsers die ik random online tref kom ik nooit zo ver. Die bakken er echt niks van.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Het wordt echt elke Cod erger die campers, wordt er ook helemaal gestoord van soms. Stuur ze ook wel eens berichtjes uit frustratie :lol:

Ik heb trouwens echt al 2 maanden geen Downturn gespeeld volgens mij, gewoon iedereen vind dat een kutveld xd Vind Interchange al iets vetter worden nu, kon die eerst niet uitstaan.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Downturn :worship:
Bierkoning
last seen 14 days ago
Dakpan wrote:Downturn :worship:
Wil je zeggen dat je die nog wel eens speelt dan? Ik heb hem zonder te overdrijven al 2 maanden niet gespeeld. Ik bedoel trouwens die met al die auto's en dat gat in het midden he, ik haal de namen nog wel eens door elkaar :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Pommer wrote:
Wil je zeggen dat je die nog wel eens speelt dan? Ik heb hem zonder te overdrijven al 2 maanden niet gespeeld. Ik bedoel trouwens die met al die auto's en dat gat in het midden he, ik haal de namen nog wel eens door elkaar :P
Tref hem best vaak. :P Alleen vandaag al 2 of 3 keer.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.
Omdat alleen noobs dat nog spelen :whistle:
Had je mn berichtje nog gelezen trouwens.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Daveytl wrote:Misschien binnenkort ook maar eens halen als de portemonnee het toestaat. Maar ik vermaak me eigenlijk nog prima met COD4, waar ik ook gewoon keihard own de laatste tijd.
Nee, niveau ligt denk ik wel een stukkie hoger dan bij MW3.
Berichtje heb ik gelezen ja, en ik heb ook al gereageerd ;)
A
Pommer wrote:
Sterker nog, heb nog nooit Downturn gespeeld, online. ;)
Bierkoning
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:
Pommer wrote:
Nee, niveau ligt denk ik wel een stukkie hoger dan bij MW3.
Berichtje heb ik gelezen ja, en ik heb ook al gereageerd ;)
Is ook zo hoor ;) Teminste ik heb MW1 niet veel gespeeld (had hem alleen ff geleend) maar als ik kijk naar WaW & MW2 was dat een stuk uitdagender dan dit.

Oke ik ben op zondag niet zo'm gamer, zal morgen wel ff kijken :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Waarom mensen geen auto revive kopen met Survival is mij een raadsel. Is toch meer een regel dan en uitzondering dat je die altijd moet hebben? :slow:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
voor de x dozers

voeg me maar toe N0iz3suppr3ss0r (En nee dit deed ik niet na aanleiding van de desbetreffende artiest)

En @Dakpan
zodra ik downga is dat het eerste wat ik doe (Nadat ik mezelf veilig heb gesteld)
Mooiste is met Resistance in dat huisje in de keuken in het hoekje, overzicht op alles, niks neukt je van achter.
Mooie plek voor een sentry. En genoeg cover om de suicide bombers en doggies te ontwijken. Ideaal
A
Maar ga er in hemelsnaam geen rondeslang zitten als je online speelt. GRAF en GRAF hekel daaraan, een keer meegemaakt dat HET HELE TEAM van de tegenstander daarin zat. 1 Granaat had ik 5 kills, en nog zaten er nog 3 ofzo. Ongelooflijk
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Voeg je zo ff toe, heb je een open NAT?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dakpan wrote:Voeg je zo ff toe, heb je een open NAT?
ik ben niet zo technisch haha :P geen idee wat je bedoelt
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Hmm staat in je beginscherm van live bij MW3. :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dakpan wrote:Hmm staat in je beginscherm van live bij MW3. :P
Zal is een keer voor je kijken