Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Makarov wrote:haha klopt. ik vind de singleplayer wel oke maar in het algemeen vind ik het een k*tspel (A)
No offense maar ben jij toevallig Belgisch?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
M-arijn wrote:Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
Gewoon weer COD 4 doen, verveelt nooit ^^
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Heb ik jammer genoeg niet op m'n ps3, alleen op de pc maar die trekt dat niet meer doordat m'n videokaart stuk is gegaan en er een oude inzit :P
D
COD4 is ook op zeer oude Pc's te spelen hoor! :P
M
Hardtraxxer
67 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Dakpan wrote:
Makarov wrote:haha klopt. ik vind de singleplayer wel oke maar in het algemeen vind ik het een k*tspel (A)
No offense maar ben jij toevallig Belgisch?

neee..? gelukkig niet :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Nog mensen die dit op de xbox spelen? :P

Voeg maar toe: MeccanoTwin4
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
net na tijden weer lekker zitte knalle :D
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Daveytl wrote:
M-arijn wrote:Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
Gewoon weer COD 4 doen, verveelt nooit ^^
:worship: Speel het nog steeds regelmatig
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Blablabla, MW3. :worship: Bijna prestige 3, ratio'tje van 2.02. :cool:
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
kut spel nog niet eens 1 week gespeeld.
Die maps wat een drama.... nergens ben je veilig overal komen mensen vandaan.
Black ops was nog kutter maar dit is nog steeds slecht
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Davy wrote:kut spel nog niet eens 1 week gespeeld.
Die maps wat een drama.... nergens ben je veilig overal komen mensen vandaan.
Black ops was nog kutter maar dit is nog steeds slecht
ah jij wil dat iedereen in een hoekje blijft zitte?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Davy wrote: Die maps wat een drama.... nergens ben je veilig overal komen mensen vandaan.
Meer om te killen toch?
D
Hardtraxxer
werd dr gewoon helemaal gek van dat je steeds verachteren word gekilled ben niet anders dood gegaan.
En de maps staan te vol je kan nergens verder dan 3 meter kijken of er staat weer iets waar een of andere noob achter kan gaan zitten.
B
Zo te horen zuig je gewoon.
D
Hardtraxxer
had een k/d van 1.9 ofzo dus dat valt dan ook wel weer mee.

Mw3 vond ik verder gewoon een goed spel maar die maps...
kon het gewoon niet uitstaan alleen maar zo zielig dood gaan steeds
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Snap al dat gezeik niet,
Ok, quickscopen enz. is vrij irritant maar lekker boeie, als je het spel een beetje kan is het een prima spel om je te vermaken hoor, :huh:
Als je er slecht in bent kan het misschien wel vrij frustrerend zijn maar dan moet je het ook niet spelen op zo'n manier dat je ervan uit gaat dat het elk potje goed gaat, mijn kd ratio boeit me geen reet, de ene keer haal ik 2 reapers, de andere keer word ik keihard gesloopt door alles en iedereen!
BOEIEEEEE, gewoon spelen! :whistle:
D
Hardtraxxer
Nouja grootste probleem by my is dat ik mw2 gewoon te veel heb gedaan.
En daar rape je iedereen zo hard en zo makkelijk.
Toen ik mw3 ging spelen werd ik gewoon zo gefrustreerd van steeds in je rug gekild worden :mad: .
9 van de 10 deaths kun je niks aan doen, mensen die achter je spawnen en dat soort shit.
Spel uit me xbox gehaald terug in het doosje gestopt en nooit meer aangeraakt XD
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Davy wrote:Nouja grootste probleem by my is dat ik mw2 gewoon te veel heb gedaan.
En daar rape je iedereen zo hard en zo makkelijk.
Toen ik mw3 ging spelen werd ik gewoon zo gefrustreerd van steeds in je rug gekild worden :mad: .
9 van de 10 deaths kun je niks aan doen, mensen die achter je spawnen en dat soort shit.
Spel uit me xbox gehaald terug in het doosje gestopt en nooit meer aangeraakt XD
die spawns heb ik nooit last van gehad hoor :huh:
vind alleen soms die team indeling wat lelijk, maar boeie, het is een spelletje! :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
COD 4: :drool: :drool: :loving: Beste cod
MW2 :worship: Lekkere trickshots maken & elke 25 potjes meer dan een nuke:drool:
MW3 :Spawns slaan helemaal nergens op. Sommige maps vind ik echt dramatisch maar over het algemeen wel een leuke game
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Spawns zijn echt zwaar klote in MW3 dat geef ik toe. Er spawnt er zovaak eèn achter me dat ik gewoon niet leuk meer, maar je spawnt zelf ook wel eens op een lekkere manier, zo spawnde ik vanmiddag achter 3 tegenstanders dus Triple Kill. Ondanks dat het niet hoort, het blijft allemaal wel in balans. :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Project 141 wrote:
Dakpan wrote:Spawns zijn echt zwaar klote in MW3 dat geef ik toe. Er spawnt er zovaak eèn achter me dat ik gewoon niet leuk meer, maar je spawnt zelf ook wel eens op een lekkere manier, zo spawnde ik vanmiddag achter 3 tegenstanders dus Triple Kill. Ondanks dat het niet hoort, het blijft allemaal wel in balans. :P
Liever door skills kills maken en gekilld worden dan op zulke kutmanieren kills maken/gekilld worden ;)
Dan loop jij toch lekker de andere kant op als je achter 3 tegenstanders spawnt. ;)
A
Wout1997 wrote:COD 4: :drool: :drool: :loving: Beste cod
MW2 :worship: Lekkere trickshots maken & elke 25 potjes meer dan een nuke:drool:
MW3 :Spawns slaan helemaal nergens op. Sommige maps vind ik echt dramatisch maar over het algemeen wel een leuke game
Ik speel COD vanaf deel 2, en zelfs daar waren de spawns al kut ;)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Almighty wrote:
Wout1997 wrote:COD 4: :drool: :drool: :loving: Beste cod
Ik speel COD vanaf deel 2, en zelfs daar waren de spawns al kut ;)
Spawns zijn in cod altijd al een probleem geweest
A
You don't say? ^^