No offense maar ben jij toevallig Belgisch?Makarov wrote:haha klopt. ik vind de singleplayer wel oke maar in het algemeen vind ik het een k*tspel (A)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
Gewoon weer COD 4 doen, verveelt nooitM-arijn wrote:Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heb ik jammer genoeg niet op m'n ps3, alleen op de pc maar die trekt dat niet meer doordat m'n videokaart stuk is gegaan en er een oude inzit 
-
D
COD4 is ook op zeer oude Pc's te spelen hoor! 
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Dakpan wrote:No offense maar ben jij toevallig Belgisch?Makarov wrote:haha klopt. ik vind de singleplayer wel oke maar in het algemeen vind ik het een k*tspel (A)
neee..? gelukkig niet
Nog mensen die dit op de xbox spelen?
Voeg maar toe: MeccanoTwin4
Voeg maar toe: MeccanoTwin4
net na tijden weer lekker zitte knalle 
Daveytl wrote:Gewoon weer COD 4 doen, verveelt nooitM-arijn wrote:Ik ben wel zo ongeveer klaar met dat spel. Kut akimbo en kut striker. Gvd m'n kd ging elke dag omhoog en was al bijna 2.2 en de laatste paar dagen gaat die alleen maar omlaag. Net uit frustraties m'n controller kapot geslagen maar heb er gelukkig nog 1 (met ook een scheur erin lol). Heb 't wel ff gezien
Blablabla, MW3.
Bijna prestige 3, ratio'tje van 2.02. 
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
kut spel nog niet eens 1 week gespeeld.
Die maps wat een drama.... nergens ben je veilig overal komen mensen vandaan.
Black ops was nog kutter maar dit is nog steeds slecht
ah jij wil dat iedereen in een hoekje blijft zitte?Davy wrote:kut spel nog niet eens 1 week gespeeld.
Meer om te killen toch?Davy wrote: Die maps wat een drama.... nergens ben je veilig overal komen mensen vandaan.
-
DHardtraxxer
werd dr gewoon helemaal gek van dat je steeds verachteren word gekilled ben niet anders dood gegaan.
En de maps staan te vol je kan nergens verder dan 3 meter kijken of er staat weer iets waar een of andere noob achter kan gaan zitten.
En de maps staan te vol je kan nergens verder dan 3 meter kijken of er staat weer iets waar een of andere noob achter kan gaan zitten.
-
B
Zo te horen zuig je gewoon.
-
DHardtraxxer
had een k/d van 1.9 ofzo dus dat valt dan ook wel weer mee.
Mw3 vond ik verder gewoon een goed spel maar die maps...
kon het gewoon niet uitstaan alleen maar zo zielig dood gaan steeds
Mw3 vond ik verder gewoon een goed spel maar die maps...
kon het gewoon niet uitstaan alleen maar zo zielig dood gaan steeds
Snap al dat gezeik niet,
Ok, quickscopen enz. is vrij irritant maar lekker boeie, als je het spel een beetje kan is het een prima spel om je te vermaken hoor,
Als je er slecht in bent kan het misschien wel vrij frustrerend zijn maar dan moet je het ook niet spelen op zo'n manier dat je ervan uit gaat dat het elk potje goed gaat, mijn kd ratio boeit me geen reet, de ene keer haal ik 2 reapers, de andere keer word ik keihard gesloopt door alles en iedereen!
BOEIEEEEE, gewoon spelen!
Ok, quickscopen enz. is vrij irritant maar lekker boeie, als je het spel een beetje kan is het een prima spel om je te vermaken hoor,
Als je er slecht in bent kan het misschien wel vrij frustrerend zijn maar dan moet je het ook niet spelen op zo'n manier dat je ervan uit gaat dat het elk potje goed gaat, mijn kd ratio boeit me geen reet, de ene keer haal ik 2 reapers, de andere keer word ik keihard gesloopt door alles en iedereen!
BOEIEEEEE, gewoon spelen!
-
DHardtraxxer
Nouja grootste probleem by my is dat ik mw2 gewoon te veel heb gedaan.
En daar rape je iedereen zo hard en zo makkelijk.
Toen ik mw3 ging spelen werd ik gewoon zo gefrustreerd van steeds in je rug gekild worden
.
9 van de 10 deaths kun je niks aan doen, mensen die achter je spawnen en dat soort shit.
Spel uit me xbox gehaald terug in het doosje gestopt en nooit meer aangeraakt XD
Toen ik mw3 ging spelen werd ik gewoon zo gefrustreerd van steeds in je rug gekild worden
9 van de 10 deaths kun je niks aan doen, mensen die achter je spawnen en dat soort shit.
Spel uit me xbox gehaald terug in het doosje gestopt en nooit meer aangeraakt XD
die spawns heb ik nooit last van gehad hoorDavy wrote:Nouja grootste probleem by my is dat ik mw2 gewoon te veel heb gedaan.
Toen ik mw3 ging spelen werd ik gewoon zo gefrustreerd van steeds in je rug gekild worden.
vind alleen soms die team indeling wat lelijk, maar boeie, het is een spelletje!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
COD 4:
Beste cod
MW2
Lekkere trickshots maken & elke 25 potjes meer dan een nuke:drool:
MW3 :Spawns slaan helemaal nergens op. Sommige maps vind ik echt dramatisch maar over het algemeen wel een leuke game
MW2
MW3 :Spawns slaan helemaal nergens op. Sommige maps vind ik echt dramatisch maar over het algemeen wel een leuke game
Spawns zijn echt zwaar klote in MW3 dat geef ik toe. Er spawnt er zovaak eèn achter me dat ik gewoon niet leuk meer, maar je spawnt zelf ook wel eens op een lekkere manier, zo spawnde ik vanmiddag achter 3 tegenstanders dus Triple Kill. Ondanks dat het niet hoort, het blijft allemaal wel in balans. 
Dan loop jij toch lekker de andere kant op als je achter 3 tegenstanders spawnt.Project 141 wrote:Liever door skills kills maken en gekilld worden dan op zulke kutmanieren kills maken/gekilld wordenDakpan wrote:Spawns zijn echt zwaar klote in MW3 dat geef ik toe. Er spawnt er zovaak eèn achter me dat ik gewoon niet leuk meer, maar je spawnt zelf ook wel eens op een lekkere manier, zo spawnde ik vanmiddag achter 3 tegenstanders dus Triple Kill. Ondanks dat het niet hoort, het blijft allemaal wel in balans.
-
A
Ik speel COD vanaf deel 2, en zelfs daar waren de spawns al kutWout1997 wrote:COD 4:![]()
![]()
Beste cod
MW2Lekkere trickshots maken & elke 25 potjes meer dan een nuke:drool:
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Spawns zijn in cod altijd al een probleem geweestAlmighty wrote:Ik speel COD vanaf deel 2, en zelfs daar waren de spawns al kutWout1997 wrote:COD 4:![]()
![]()
Beste cod
MW2Lekkere trickshots maken & elke 25 potjes meer dan een nuke:drool:
-
A
You don't say?