Gekke manwesskeej wrote:Ik zelf heb wel een aantal trainingen gehad en vond het erg vet om te doen.
Maar ik volg het niet echt, zou het ook niet weten waar de wedstrijden op komen?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
In benelux komt het zelden op tv, ik download het steeds de dag erna, zoals vandaag UFC 154wesskeej wrote:Ik zelf heb wel een aantal trainingen gehad en vond het erg vet om te doen.
Maar ik volg het niet echt, zou het ook niet weten waar de wedstrijden op komen?
-
T
Woensdag weer trainen 
-
T
getraint
Wat maakt de training komende woensdag zo verschillend met de training van de afgelopen drie jaar?
Ben wel benieuwd nu.
Ben wel benieuwd nu.
-
T
Eerst was het alleen Thai nu MMA :p
-
T
UFC 187 wat een bloedbad
-
T
5 maanden geleden 
Ziek zeg, wat een kracht en wat een impact hebben die stoten. Dan te bedenken dat dit 5 maand terug was en het nu alleen nog maar beter kan zijn.
-
T
Ik ben degene met dat blauwe broekje, incaseren is mijn sterkste punt.
Kijk je uit dat je niet gewond raakt?
-
T
Pijn is fijn
-
B
Godverdomme
Ik denk niet dat het aan de trainer ligtCruelty wrote:Ik zou eerst een andere trainer zoeken.
-
T
Waar dan wel aan
-
T
Hij heeft zijn beste jaren al gehad 
Dat zeg je toch niet over je trainer???Tharec wrote:Hij heeft zijn beste jaren al gehad
-
T
Je moet me ook niet sirieus nemenFluxion wrote:Dat zeg je toch niet over je trainer???Tharec wrote:Hij heeft zijn beste jaren al gehad
Doen we ook niet, wees maar niet bang.Tharec wrote:Je moet me ook niet sirieus nemenFluxion wrote:Dat zeg je toch niet over je trainer???Tharec wrote:Hij heeft zijn beste jaren al gehad
-
T
Onder andere ze gaan over de dingen die ik mee maak 
-
T
Niet meer nee
Er staat binnenkort iets grootst te gebeuren.
Maar dat vertel ik als alles rond is.
Er staat binnenkort iets grootst te gebeuren.
Maar dat vertel ik als alles rond is.