Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:07 
 

Kan je t pmen? Ben wel nieuwschierig
Bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:21 
 

Ja dat kan
Bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik zo jouw tracks hoor dan denk ik wel meteen aan de kwaliteit van Scantraxx Records. Heeft het hier toevallig iets mee te maken? Of mag je er echt nog niks over zeggen?
Bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word hier moe van -.-
Bericht Geplaatst op 23 sep 2015 16:39 
 

ThaBomba. schreef:
Als ik zo jouw tracks hoor dan denk ik wel meteen aan de kwaliteit van Scantraxx Records. Heeft het hier toevallig iets mee te maken? Of mag je er echt nog niks over zeggen?

Nee heeft te maken met Kickboksen

EDIT: Net weer fijn getraint, wat aan me trap technieken gewerkt.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:38 
 

Tharec schreef:
wat aan me trap technieken gewerkt.


Ik zie het! Gaat je goed af :thumbup:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:55 
 

wauw :lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:17 
 

>.< >.< >.<
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mooi foto 8/10 :lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahhahaha :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:45 
 

:lol:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:23 
 

Gisteren me neus en oogkas gebroken foto gemaakt met snapchat
Heb heel me leven nooit iets gebroken nu opeens 2 dingen >.<
Bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:39 
 

Tharec schreef:
Gisteren me neus en oogkas gebroken foto gemaakt met snapchat
Heb heel me leven nooit iets gebroken nu opeens 2 dingen >.<


Hoeveel pech kun je hebben zeg! Kwam dat door de nieuwe trap technieken?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:47 
 

Kwam uit zijn submission
EDIT: Zo glad als een aal :lol:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2015 18:06 
 

Tharec schreef:
Kwam uit zijn submission
EDIT: Zo glad als een aal :lol:


Da fuck! :huh: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pics or it didn't happen. Nee, knap beroerd voor je..
Bericht Geplaatst op 26 sep 2015 17:07 
 

Als me telefoon het weer doet zal ik wel foto/filmpje posten :P
Bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb echt het idee dat Tharec aan het trainen is voor zijn eerste wedstrijd..

Hoop echt dat dat het grote nieuws is!!
Bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:53 
 

Die komt er inderdaad ook aan.
Maar er komt nog meer...
Bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:05 
 

dun dun duuuun
Bericht Geplaatst op 30 sep 2015 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
Die komt er inderdaad ook aan.
Maar er komt nog meer...


Dan eindelijk een Tharec album :oh: !!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic