holy shit dat komt hard aan
Active topics in Off-Topic
Moderators
Altijd zo grof bij die sport... Ligt hij nok, nog een paar meppen bijgeven 
dat gevecht was wat sneller gedaan dan verwacht, was echt een lekker getimede superman-punch!
Kun je weinig tegen doen als je dat van een heavyweight, recht op je kin, krijgt!
Iemand die ergens een goede torrent weet met het nieuw seizoen van The Ultimate Fighter? Ik vind enkel aflevering 1, en volgende week is het al the ultimate finale
Kun je weinig tegen doen als je dat van een heavyweight, recht op je kin, krijgt!
Iemand die ergens een goede torrent weet met het nieuw seizoen van The Ultimate Fighter? Ik vind enkel aflevering 1, en volgende week is het al the ultimate finale
Ik kijk series vaak gewoon via google video :p
http://www.mma-core.com/videos/Videos.a ... ery=TUF_13junkyard_sam wrote:dat gevecht was wat sneller gedaan dan verwacht, was echt een lekker getimede superman-punch!
Kun je weinig tegen doen als je dat van een heavyweight, recht op je kin, krijgt!![]()
Hier heb ik ze gekeken, maar weet niet of de links nu dood zijn of niet.
site werkt nog, bedankt!
TUF is toch altijd heerlijk om naar te kijken he!
Jammer dat Brock niet kan vechten tegen dos Santos, had hem graag nog eens bezig gezien
TUF is toch altijd heerlijk om naar te kijken he!
Jammer dat Brock niet kan vechten tegen dos Santos, had hem graag nog eens bezig gezien
Ja, maar op het begin was het echt saai. Later werden de aflevering wel beter
Inderdaad jammer maar Carwin vs JDS is ook een knalpartij.
Inderdaad jammer maar Carwin vs JDS is ook een knalpartij.
Zeker! Wordt een gevecht waar de vuisten zullen spreken, Knock-out zou logisch einde zijn.
De kracht voor 1 goeie punch om het gevecht te beslissen bezitten ze beide, wordt een leuke partij
De kracht voor 1 goeie punch om het gevecht te beslissen bezitten ze beide, wordt een leuke partij
Een maat van mij gaat volgend jaar meedoen aan het Nederlands kampioenschap MMA.
Hij zal jullie nog goed gaan vermaken denk ik
Hij zal jullie nog goed gaan vermaken denk ik
Toch even een bumpje.
Overeem heeft getekend bij de UFC en hij vecht op 30 december tegen Brock Lesnar de voormalige kampioen en de grootste kijkcijfer hit in Amerika. Veel mensen denken dat dit gevecht alle records gaat breken qua kijkcijfers.
Hopelijk sloopt Overeem hem zodat hij voor de titel mag vechten.
Overeem heeft getekend bij de UFC en hij vecht op 30 december tegen Brock Lesnar de voormalige kampioen en de grootste kijkcijfer hit in Amerika. Veel mensen denken dat dit gevecht alle records gaat breken qua kijkcijfers.
Hopelijk sloopt Overeem hem zodat hij voor de titel mag vechten.
Kut ik dacht eerst dat dit het Music Made Addict fantopic was.. 
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Zowieso worden deze gozers geownt door een Shaolin Monk
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Morgen Heavyweight World Championship (Welliswaar niet MMA maar goed)
23,00 @ Rtl 5 of 7
23,00 @ Rtl 5 of 7
Overeem komt elke dinsdag bij mij in de winkel boodschappen doen.
-
SHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Mensen hebben meningen, er zijn verschillende sporten omdat verschillende mensen verschillende sporten willen befoenen, beetje captain obvious maar het is wel zoSkedoedelefloeps wrote:wesskeej wrote:Captain obvious strikes again... ik zeg dat ik niet in zie hoe mensen verrot slaan een sport kan zijnSkedoedelefloeps wrote:
Ja dit is een vechtsportdenksporten zijn iets totaal anders, zit wel sport in, maar dat moet je niet met fysieke sporten gaan vergelijken, dat bedoelde ik
Deze up en...
Chukkels wrote:deze sluiten.
-
A
Neefje van een vriend van mij heeft gisteren gewonnen van de nummer 2 van Europa, Enrico La Cruz heet hij.
Damn massive respect voor jou dan als je een vriend hebt die een neef heeft die dat kan hoor.Almighty wrote:Neefje van een vriend van mij heeft gisteren gewonnen van de nummer 2 van Europa, Enrico La Cruz heet hij.
-
A
JA als we ruzie hebben bellen we hem
Ok Badr.Almighty wrote:Neefje van een vriend van mij heeft gisteren gewonnen van de nummer 2 van Europa, Enrico La Cruz heet hij.
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Spijtig van Overeem's verboden middelen
maar hij zal volgend jaar terugkomen!
Stefan doet het ondertussen goed, heeft een 4 fight winning streak momenteel. Ik denk samen met JDS de langste van het moment in de heavyweight division?
Stefan doet het ondertussen goed, heeft een 4 fight winning streak momenteel. Ik denk samen met JDS de langste van het moment in de heavyweight division?
Jij kent Brock Lesnar vast ook wel?Hard With Style wrote:Spijtig van Overeem's verboden middelenmaar hij zal volgend jaar terugkomen!
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Jep, is gestopt jammergenoeg, was leuk om hem bezig te zien moet ik zeggen :-)kakabeeyo wrote:Jij kent Brock Lesnar vast ook wel?Hard With Style wrote:Spijtig van Overeem's verboden middelenmaar hij zal volgend jaar terugkomen!
Haha ja klopt :p ging van UFC naar WWE paar matches gehad en nu geen contract meer bij WWEHard With Style wrote:Jep, is gestopt jammergenoeg, was leuk om hem bezig te zien moet ik zeggen :-)kakabeeyo wrote:Jij kent Brock Lesnar vast ook wel?Hard With Style wrote:Spijtig van Overeem's verboden middelenmaar hij zal volgend jaar terugkomen!
-
T
Ik zelf heb wel een aantal trainingen gehad en vond het erg vet om te doen.
Maar ik volg het niet echt, zou het ook niet weten waar de wedstrijden op komen?
Maar ik volg het niet echt, zou het ook niet weten waar de wedstrijden op komen?