ooooooooooooooooo
Last edited by Hunto on 27 Mar 2014 21:45, edited 3 times in total.
Moet je doen, als je er eenmaal inzit is het een leukere sport om naar te kijken dan voetbal. Voetal is elke week het zelfde en elke wedstrijd duurt evenlang. Bij MMA kan het in een keer afgelopen zijn en je hebt meerdere partijen op een avond.wesskeej wrote:Ik vind het zelf wel leip om te kijken als het eens op staat.
Maar ik volg het niet echt, ik denk wel dat ik dat toch ga doen.
Bier Tanken wrote:Moet je doen, als je er eenmaal inzit is het een leukere sport om naar te kijken dan voetbal. Voetal is elke week het zelfde en elke wedstrijd duurt evenlang. Bij MMA kan het in een keer afgelopen zijn en je hebt meerdere partijen op een avond.wesskeej wrote:Ik vind het zelf wel leip om te kijken als het eens op staat.
Maar ik volg het niet echt, ik denk wel dat ik dat toch ga doen.
Als het 3-0 voor Ajax staat tegen Nac is er niks meer aan. Bij MMA kan het gevecht uit het niets afgelopen zijn.
Dat programma is echt baasnielstil wrote:Bully Beatdown![]()
Eerste wat ik dacht toen ik de titel zag: Een topic speciaal voor music made addict?
Hij ja, wat een ontspoorde gek, maakt misbruik van zijn sportMovingMadness wrote:Bahadir Hari
Ja idd, tegen Bonjaski was dat geloof ik.Almighty wrote:Hij ja, wat een ontspoorde gek, maakt misbruik van zijn sportMovingMadness wrote:Bahadir Hari
Dat is een denksport, das een heel ander ietsmarsiascout wrote:Noem dit eerder sport dan schaken.
Ja dit is een vechtsportSkedoedelefloeps wrote:Dat is een denksport, das een heel ander ietsmarsiascout wrote:Noem dit eerder sport dan schaken.
Captain obvious strikes again... ik zeg dat ik niet in zie hoe mensen verrot slaan een sport kan zijnwesskeej wrote:Ja dit is een vechtsportSkedoedelefloeps wrote:Dat is een denksport, das een heel ander ietsmarsiascout wrote:Noem dit eerder sport dan schaken.