NeeBeuntie wrote:Kun je nog altijd wel doen hoor, gaat wel een bus naar Takens toe vanuit Hardenberg? Of taxi, dat kost toch geen donder man
Ik heb me zusje nog nergens gezien vandaag
NeeBeuntie wrote:Kun je nog altijd wel doen hoor, gaat wel een bus naar Takens toe vanuit Hardenberg? Of taxi, dat kost toch geen donder man
gekke peerd is niet zo leukDj Skitzo wrote:mij lijkt van wel, wellicht dat er ook vaker hardstyle komt in Crazy Horse, want dan zouden eventueel daar een datum van kunnen pakken.
maar dan moet ik effe crazy horse een mailtje sturen.
Ik vind hardstyle daar, als er wat leuks gedraaid wordt en een keer niet door die achterlijke residents leuker dan in Takens, echt wat een kutvolk loopt daar rondMartin wrote:gekke peerd is niet zo leukDj Skitzo wrote:mij lijkt van wel, wellicht dat er ook vaker hardstyle komt in Crazy Horse, want dan zouden eventueel daar een datum van kunnen pakken.
en ook nog dat als er in crazy horse minder volk op af komt, wat ook fijn isHenk-Jan wrote:Ik vind hardstyle daar, als er wat leuks gedraaid wordt en een keer niet door die achterlijke residents leuker dan in Takens, echt wat een kutvolk loopt daar rondMartin wrote:gekke peerd is niet zo leukDj Skitzo wrote:mij lijkt van wel, wellicht dat er ook vaker hardstyle komt in Crazy Horse, want dan zouden eventueel daar een datum van kunnen pakken.
ook al aan gedacht dat als er 15 mensen goed losgaan op de dansvloer dat de dansvloer dan geen plek meer heeft voor nog meer?Dj Skitzo wrote:mij lijkt van wel, wellicht dat er ook vaker hardstyle komt in Crazy Horse, want dan zouden eventueel daar een datum van kunnen pakken.
dat valt reuze mee, overdrijven is ook een vak frank!frankhardenberg wrote:ook al aan gedacht dat als er 15 mensen goed losgaan op de dansvloer dat de dansvloer dan geen plek meer heeft voor nog meer?Dj Skitzo wrote:mij lijkt van wel, wellicht dat er ook vaker hardstyle komt in Crazy Horse, want dan zouden eventueel daar een datum van kunnen pakken.
maar dan moet ik effe crazy horse een mailtje sturen.mag de rest op de verhoging blijven stampe
klinkt wel goed 100 euro is makkelijk te verdelen met 30 manKlos wrote:Oké, als Beun nog iets van dit plan wil doorzetten, en dat dan misschien wil doen in Hardenberg bij die ruimte van HABO, dan zit het zo:
-€100,- huur ruimte
-€10,- p.p. onbeperkt drinken (zelf tapfen bijv.)
- Eigen gear meenemen, als je eigen muziek wil
- Zat ruimte .. (misschien iets teveel voor 30 man, maar dan kun je 't wel beetje afzetten)
Dus, Beun: weet niet of je je 'Stampfestijn' hier nog zou willen houden. It's up to you
Inderdaad! GAS BIJ!Hoofdcoach wrote:Ben er sowieso bij mits ik op de datum kan
Moeten wel eigenlijk alleen nog after en voor party regelenKlos wrote:Oja: voor 4 uur mag je het dan huren .. vergeten neer te zetten inderdaad
En dan geldt 't niet van 00.00 tot 04.00 ofzoIk weet niet wat max. tijd is,
maar veel later dan 01.00u hoeft het niet te worden geloof ik?