Iemand heeft wel boxen anders toch? 
5 boxen en een subwoofer lijkt mij voldoende
Misschien komt er nu wel wat meer Hardstyle in Crazy; aanstaande ook al Monkeybass ..mikeee wrote:Moeten wel eigenlijk alleen nog after en voor party regelenKlos wrote:Oja: voor 4 uur mag je het dan huren .. vergeten neer te zetten inderdaad
En dan geldt 't niet van 00.00 tot 04.00 ofzoIk weet niet wat max. tijd is,
maar veel later dan 01.00u hoeft het niet te worden geloof ik?
DitKlos wrote:Oké, als Beun nog iets van dit plan wil doorzetten, en dat dan misschien wil doen in Hardenberg bij die ruimte van HABO, dan zit het zo:
-€100,- huur ruimte
-€10,- p.p. onbeperkt drinken (zelf tapfen bijv.)
- Eigen gear meenemen, als je eigen muziek wil
- Zat ruimte .. (misschien iets teveel voor 30 man, maar dan kun je 't wel beetje afzetten)
Dus, Beun: weet niet of je je 'Stampfestijn' hier nog zou willen houden. It's up to you
ik bied mij vrijwillig. ik wil best de zaak runnen:)Klos wrote:Misschien komt er nu wel wat meer Hardstyle in Crazy; aanstaande ook al Monkeybass ..mikeee wrote:Moeten wel eigenlijk alleen nog after en voor party regelenKlos wrote:Oja: voor 4 uur mag je het dan huren .. vergeten neer te zetten inderdaad
En dan geldt 't niet van 00.00 tot 04.00 ofzoIk weet niet wat max. tijd is,
maar veel later dan 01.00u hoeft het niet te worden geloof ik?
Moeten we maar even kijken naar die agenda van Crazy.
Maar uhm, wie neemt de organisatie op zich dan?Beun niet meer? Misschien te ver uit de buurt? ..
Kijk of je Jack of Sound en Zany zo ver krijgt.. dan heb ik hier 15 man bij medjpatt wrote:ik had al een line up idee voor het vorige feest, dus misschien kan je mijn hulp gebruiken
aleen als hij de hele avond blijft hangen, net zo hard meezuipt en blijft pittenChukkels wrote:Thera jonge!