Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:41 

Hardtraxxer

Jammer hoor, dit onderwerp kan voorlopig wel de prullenbak in.

Ouders van mn maat die vonden het niet zon tof idee omdat ze denken dat het allemaal veel te woest en chaotisch word, had ik niet verwacht maarja.

Op zoek naar een andere locatie dan maar (in de buurt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:59 

Beuntie schreef:

Ouders van mn maat die vonden het niet zon tof idee omdat ze denken dat het allemaal veel te woest en chaotisch word, had ik niet verwacht maarja.

Erg jammer :(
Andere locatie zou ik niet weten, ken heel dat gebied daar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Beuntie schreef:

Erg jammer :(
Andere locatie zou ik niet weten, ken heel dat gebied daar niet.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:15 

Artiest

Gymzaaltje voor een aantal uurtjes afhuren ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:17 

Hardtraxxer

Kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

GODVERDOMME BEUN! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Gymzaaltje voor een aantal uurtjes afhuren ?

Moet je die vloer daarna weer niet helemaal schoonmaken?

Of wou je gaan voetballen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:14 

we vinden wel wat. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

er zijn hier wel zat keten, alleen ik weet niet of ze wel groot genoeg zijn :oh:
denk het haast niet. misschien weet martin er nog wel één maar ik ben er bang voor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
er zijn hier wel zat keten, alleen ik weet niet of ze wel groot genoeg zijn :oh:
denk het haast niet. misschien weet martin er nog wel één maar ik ben er bang voor :x

Die weet er denk ik ook nog wel één, maar ik ben bang voor het gebrek aan ruimte >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:04 

Hardtraxx Addict

Dj Skitzo schreef:

Wij hebben zelf wel een keet,
dat is een caravan van 6 bij 2 :P
en daarvoor zit een stuk van 30m2.
maar ik denk dat ik dat ten eerste niet voor elkaar krijg bij de kameraden en ten tweede niet met die ouders van mijn kameraad..
dus dat word hem denk ik ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:20 

Hardtraxx Addict

Ze hebben hier in Hardenberg (misschien iets te ver weg voor sommigen?) bij de HABO volgens mij zo'n ruimte waar je met stuk of 50 man een feesje kan geven. 10 euro de man, onbeperkt zuipen als ik het niet verkeerd heb begrepen. Alleen, ik vind nergens op internet waar je dit kan huren, laat staan andere informatie (zoals dat onbeperkt zuipen).. Weet niet of dit überhaupt een idee kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ze hebben hier in Hardenberg (misschien iets te ver weg voor sommigen?) bij de HABO volgens mij zo'n ruimte waar je met stuk of 50 man een feesje kan geven. 10 euro de man, onbeperkt zuipen als ik het niet verkeerd heb begrepen. Alleen, ik vind nergens op internet waar je dit kan huren, laat staan andere informatie (zoals dat onbeperkt zuipen).. Weet niet of dit überhaupt een idee kan worden?

waar in hardenberg precies, woonde in heemse tot aan vorig jaar oktober! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:46 

Artiest

Hardenberg is nog geen 10 km van balkbrug XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:50 

Hardtraxxer

Hardenberg - Balkbrug = 21km, reed het vorig jaar dagelijks voor werk ;), maar dat terzijde.

@Klos, informeer is bij je zusje dan, die had daar toch dat feest gehouden???
Lijkt me een leuke optie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:00 

Hardtraxx Addict

Jaaaam, die had daar in december ofzo een feestje gegeven. Ik zal er eens naar vragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:00 

Hardtraxx Addict

Dj Skitzo schreef:
Klos schreef:

waar in hardenberg precies, woonde in heemse tot aan vorig jaar oktober! :P

Tegenover de Wavin ergens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:49 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:

Dat is de oude locatie van HABO, de vestiging is verhuist naar J.C. Kellerlaan volgens mij?
Dat zit aan de klinkerweg (nummer 5 zo uit mijn hoofd ;))
Maar daar wordt ook elke maand zowat pokertoernooi gehouden, ze hebben al een keer geheime zender weekend gehad daar en als ik mij niet vergis ook al een keer een groot feest met een tent ;)
Er is sowieso ruimte daar maar met huren enz. weet ik niet :P
en natuurlijk een groot voordeel is is dat ik het nu zowat kruipend kan doen :thumbsup:
alleen is 5km nog wel ver om te kruipen maar toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Klos schreef:

Dat is de oude locatie van HABO, de vestiging is verhuist naar J.C. Kellerlaan volgens mij?
Maar daar wordt ook elke maand zowat pokertoernooi gehouden, ze hebben al een keer geheime zender weekend gehad daar en als ik mij niet vergis ook al een keer een groot feest met een tent ;)
en natuurlijk een groot voordeel is is dat ik het nu zowat kruipend kan doen :thumbsup:

Nee, ze hebben nu groot (winkel)pand aan de handels straat, aan de klinker weg kun je als het goed is nog steeds dat ding huren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:45 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Martin schreef:
Klos schreef:

Nee, ze hebben nu groot (winkel)pand aan de handels straat, aan de klinker weg kun je als het goed is nog steeds dat ding huren.

ja dat is op de hoek met de Kellerlaan :P
maar die loodsen op de oude locatie staan toch leeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:23 

Hardtraxx Elite

Jammer dat de keet niet door kan gaan.
Zie het wel als jullie nog een andere locatie vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:46 

Hardtraxxer

Ja sorry maarja dat had ik er ook niet helemaal van verwacht.
Maargoed door blijven jammeren heeft ook geen nut, op zoek naar iets anders dus ;).

Dat ding in Hardenberg is dus wel te huren, ga is checken of je er niet ff langs kunt vliegen om te vragen wat mogelijk is dan? Of bellen?

Im sorry Machiel :$
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 13:39 

Hardtraxx Addict

Ik zal eerst mijn zusje eens vragen hoe wat zit (als ze thuis is)
Maar goed, dan gaat het 'feestje' in Takens ook niet door als we het in Hardenberg doen hè,
weet niet of dat ook nog wat uit maakt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:44 

Hardtraxxer

Kun je nog altijd wel doen hoor, gaat wel een bus naar Takens toe vanuit Hardenberg? Of taxi, dat kost toch geen donder man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:11 

Artiest

Een eigen feestje is toch vetter :) Denk ook niet dat je bij elkaar kunt blijven in een discotheek
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic