Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:03 
 

Voor zo`n bump moet jij een schop onder je kont krijgen.

ga jij maaar wat regelen dan. ik heb t geprobeerd. ik heb een lijntje uitgegooid. geen enkele vis beet dus haal ik mn lijntje weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:03 
 

biscuit schreef:
Voor zo`n bump moet jij een schop een onder je kont krijgen.

ja want iets vets en gezelligs doen met het forum kan echt niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:05 
 

toen ik vorige week ging vissen.


ik heb mn zin en tijd in gegooid om zo`n meeting met iemand te organiseren komt er niks omdat ze niet kunnen/willen. ligt het dan aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Voor zo`n bump moet jij een schop onder je kont krijgen.

ga jij maaar wat regelen dan. ik heb t geprobeerd. ik heb een lijntje uitgegooid. geen enkele vis beet dus haal ik mn lijntje weer terug.

Als er een lijntje te vinden is, dan kom ik wel! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:30 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:35 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
Voor zo`n bump moet jij een schop onder je kont krijgen.

ga jij maaar wat regelen dan. ik heb t geprobeerd. ik heb een lijntje uitgegooid. geen enkele vis beet dus haal ik mn lijntje weer terug.

Als er een lijntje te vinden is, dan kom ik wel! :woot:


ik ga je mooi aanlijnen dan... want volgens mij worden we door biscuit aan het lijntje gehouden...
maarja, iemand zal hem over de lijn moeten trekken moet dit ooit nog wat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:46 
 

welke lijn?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:25 
 

biscuit schreef:
Ik heb mn zin en tijd in gegooid om zo`n meeting met iemand te organiseren komt er niks omdat ze niet kunnen/willen. ligt het dan aan mij?

Ja dat weet ik niet, ik weet niet dat jij er toen zoveel moeite in had gestoken
er is wel veel veranderd sinds toen dan, want jij was veel minder aanwezig toen?
Maar ik snap je probleem wel, als niemand wil is het ook gewoon rot om er zoveel moeite in te steken waar vervolgens niks mee gedaan moet worden.
Wat we dan het beste zouden kunnen doen is een zomer feest kiezen, bijvoorbeeld free festival (omdat het toch gratis is) waarbij we dan een preparty houden ofzo. Dan wordt het niet te groot, weet je zeker dat er opkomst is en is er qua vergunningen enzo niks nodig omdat het niet zo lang duurt.
Het enigste probleem is dan weer dat die zomerfeesten vroeg op de dag bbeginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Het enigste probleem is dan weer dat die zomerfeesten vroeg op de dag bbeginnen.

Q-base... Maar da's nu ni bepaald gratis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 07:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feestje bij mij in de achtertuin, iedereen die geld heeft kan met de trein komen, is op 10 minuten loop afstand ongeveer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
feestje bij mij in de achtertuin, iedereen die geld heeft kan met de trein komen, is op 10 minuten loop afstand ongeveer :P

Waar woon je? Wanneer? Hoelaat? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
toen ik vorige week ging vissen.


ik heb mn zin en tijd in gegooid om zo`n meeting met iemand te organiseren komt er niks omdat ze niet kunnen/willen. ligt het dan aan mij?

Tja kan er ook niks aan doen dat ik op dat moment net wat had, week erna kon jij niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dj Skitzo schreef:
feestje bij mij in de achtertuin, iedereen die geld heeft kan met de trein komen, is op 10 minuten loop afstand ongeveer :P

Waar woon je? Wanneer? Hoelaat? ^^

ja wordt hem toch niet denk ik xd. kwam vast door de bier dat ik dat getypt heb(0600 uur in de morgen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdagavond bij mij thuis xd
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic