Wordt je toch Foxwild vanwrote:Hoorde het gisteren weer eens op tv. En kreeg direct kriebels ervan hahawrote:Denk dat ik dit echt nog nooit iemand heb horen zeggen haha.wrote:Hatseflats
ot: alles met een afwijkende mening 'woke' noemen.
Hoor het wel eens vaker
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Alle tyfus afko’s die er tegenwoordig zijn. HDP en dergelijke echt pure aids
Dit!!!wrote:Alle tyfus afko’s die er tegenwoordig zijn. HDP en dergelijke echt pure aids
Sigma boy!
Google weet het me te vertellen
Bruh - Verwijst naar een goede vriend, maar wordt vooral gebruikt als iemand teleurgesteld is. Skibidi toilet - Heel erg vet. Verwijst naar de gelijknamige populaire animatieserie van Georgiër Alexey Gerasimov. Rizzler - Een goede flirter.
Google weet het me te vertellen
Bruh - Verwijst naar een goede vriend, maar wordt vooral gebruikt als iemand teleurgesteld is. Skibidi toilet - Heel erg vet. Verwijst naar de gelijknamige populaire animatieserie van Georgiër Alexey Gerasimov. Rizzler - Een goede flirter.
Van die NL-Engels gemixte werktermen die werkgevers / werknemers gebruiken op hun zaaddodende irrelevante werk in hun irrelevante bedrijf. En denken dat ze hip zijn allemaal. 
Krijg toch wel een beetje het idee dat je eens het daglicht op zou moeten zoeken vriend.
welk daglichtwrote:Krijg toch wel een beetje het idee dat je eens het daglicht op zou moeten zoeken vriend.
letterlijk grijs en regen 24/7
https://www.gogo.nl/wrote:welk daglichtwrote:Krijg toch wel een beetje het idee dat je eens het daglicht op zou moeten zoeken vriend.![]()
letterlijk grijs en regen 24/7
Veel plezier!!
@teup ja k ga binnenkort naar toerkij #1 lan
Fixedwrote:bro really did ____.
Re:
Niet de schedel en/of huilemoji vergeten!wrote:Fixedwrote:bro really did ____.