Jaa man, echt fucking annoying, like why?wrote:Niet een woord, maar Nederlanders die te pas en te onpas Engelse woorden door hun zinnen gooien, of de zin in het Nederlands beginnen en in het Engels afmaken..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je moet wat als je influencer wil worden.wrote:Niet een woord, maar Nederlanders die te pas en te onpas Engelse woorden door hun zinnen gooien, of de zin in het Nederlands beginnen en in het Engels afmaken..
OT: Influencer
Invloedhebbende bekt ook niet geweldig denk ik. Maar zeker eens.
Ik zou het eerder vertalen naar beïnvloeder. Eigenlijk zijn die mensen ook maar gewoon een wandelend reclamebord. Het is een andere vorm van adverteren.
Maar alsnog, sommige zijn leuk om naar te kijken en het enige wat ze 'influencen' is iets anders dan het product dat ze aanprijzen.
Maar alsnog, sommige zijn leuk om naar te kijken en het enige wat ze 'influencen' is iets anders dan het product dat ze aanprijzen.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
wrote:Deze comments zijn echt zo not done he
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Deze comments zijn echt zo not done he
Wat ben je nou weer aan het quoten man?wrote:wrote:Deze comments zijn echt zo not done he
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ik citeerde een grappige reactie van Norther66 op Natehond die zegt dat hij Engelse woorden door Nederlandse zinnen gooien irritant vindt. Mag dat? 
Ik kan het je niet verbieden maargoed. D'r is al genoeg over gezegd tegen je. Prettige week.
Als je rond deze tijd op Tinder zit; holidate 
Zijn er eindelijk mensen die je piek willen zien is het nog niet goedwrote:Als je rond deze tijd op Tinder zit; holidate
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
wrote:Corona
-
A
Thank Bob for Music 
Dit is een zin.wrote:Thank Bob for Music
-
A
Meest irritante woorden in de huidige samenleving... 
Vooral het woord 'for'. Echt gatverdamme.
-
A
Nose exhalewrote:Vooral het woord 'for'. Echt gatverdamme.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Maatregelen
Lockdownfeestjes en ander nieuwsjargon