Misschien bedoelen ze wel Windows Storage Server, weet jij veelwrote:Mensen die wss zeggen als ze waarschijnlijk bedoelen. Waar zit die 2e s dan????
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wss nietwrote:Misschien bedoelen ze wel Windows Storage Server, weet jij veelwrote:Mensen die wss zeggen als ze waarschijnlijk bedoelen. Waar zit die 2e s dan????
Wss is oorspronkelijk een Engelse afkorting voor 'we shall see'
Bedoel je typen of echt zeggen? Want hoe spreek je dat uit dan?wrote:Mensen die wss zeggen als ze waarschijnlijk bedoelen. Waar zit die 2e s dan????
De uitspraak? Da's toch gewoon "waar-schijn-lijk"?
Daar zie je ook een 'pauze' na "waar".Uitspraak: [war'sxɛinlək]
O, je bedoelt hoe je "wss" uitspreekt. Laat maar.
Typenwrote:Bedoel je typen of echt zeggen? Want hoe spreek je dat uit dan?wrote:Mensen die wss zeggen als ze waarschijnlijk bedoelen. Waar zit die 2e s dan????
Ja maar wij weten allebei dat men dit dan niet bedoeltwrote:Wss is oorspronkelijk een Engelse afkorting voor 'we shall see'
Nee klopt, maar ik denk eigenlijk wel dat het daar vandaan komt. Dat er maar een Nederlands woord bij bedacht is bij een al ingeburgerde afkorting. Dat er al een soortgelijke afkorting wrs gebruikt wordt voor waarschijnlijk, zal daar ook wel aan hebben bijgedragen.wrote:Ja maar wij weten allebei dat men dit dan niet bedoeltwrote:Wss is oorspronkelijk een Engelse afkorting voor 'we shall see'
Waarschijnlijk is gewoon een lang en vervelend woord om te typen. Wss is makkelijk en snel. Iedereen weet wat het wil zeggen. Ik zie het probleem niet. 
Zeg dan wrs ipv wss.wrote:Waarschijnlijk is gewoon een lang en vervelend woord om te typen. Wss is makkelijk en snel. Iedereen weet wat het wil zeggen. Ik zie het probleem niet.
Ik denk dat mensen het zeggen omdat ze ook mss zeggen ipv misschien en te lui/dom zijn om te bedenken dat wss helemaal niet klopt.wrote:Nee klopt, maar ik denk eigenlijk wel dat het daar vandaan komt. Dat er maar een Nederlands woord bij bedacht is bij een al ingeburgerde afkorting. Dat er al een soortgelijke afkorting wrs gebruikt wordt voor waarschijnlijk, zal daar ook wel aan hebben bijgedragen.wrote:Ja maar wij weten allebei dat men dit dan niet bedoeltwrote:Wss is oorspronkelijk een Engelse afkorting voor 'we shall see'
GODVERDOMME WAT EEN VRAAGSTUK
Ik doe dat vaak jawrote:Zeg dan wrs ipv wss.wrote:Waarschijnlijk is gewoon een lang en vervelend woord om te typen. Wss is makkelijk en snel. Iedereen weet wat het wil zeggen. Ik zie het probleem niet.
wrote:O, je bedoelt hoe je "wss" uitspreekt. Laat maar.
Ja man dat is precies de redenwrote: en te lui/dom zijn om te bedenken dat wss helemaal niet klopt.
Erg herkenbaar deze.wrote:Mensen die wss zeggen als ze waarschijnlijk bedoelen. Waar zit die 2e s dan????
Niet een woord, maar Nederlanders die te pas en te onpas Engelse woorden door hun zinnen gooien, of de zin in het Nederlands beginnen en in het Engels afmaken..
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
yes dat is very irritandwrote:Niet een woord, maar Nederlanders die te pas en te onpas Engelse woorden door hun zinnen gooien, of de zin in het Nederlands beginnen en in het Engels afmaken..
Now komt de monkey out of de sleeve
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
It shall me a sausage be