'Gast' 'gozer' en 'kerel'.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
'Gap' kan er ook nog wel bij.
Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Guilty. En ik ga het steeds meer doen lijkt hetwrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Edit: Wtf dit was geen eens met opzet
En gewoon weer Engelse woorden er in slingerenwrote:Guilty. En ik ga het steeds meer doen lijkt hetwrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Dat is ook een lichte irritatie aan het wordenwrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Success met het vinden van een vervangend woord voor Computerwrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Maar ik snap wat joe mien
I know right!wrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Omg!wrote:En gewoon weer Engelse woorden er in slingerenwrote:Guilty. En ik ga het steeds meer doen lijkt hetwrote:Lui die te pas en te onpas Engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Iemand bezem noemen 
Een drankje gaan doen/op vakantie gaan/alle werkwoorden en daarachter "met de meiden" 
Of zoals ik ook wel eens zie ‘met de maiden’
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Drankjes, dansjes, hupsjes. Al die achterlijke verkleinwoorden
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
'Zo kun je niet zijn'
'Hou op met me'

'Hou op met me'
Volledig schuldig aan dezewrote:'Zo kun je niet zijn'
'Hou op met me'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kun je niet zijn...wrote:Volledig schuldig aan dezewrote:'Zo kun je niet zijn'
'Hou op met me'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
knulwrote:'Gast' 'gozer' en 'kerel'.
Dit is trouwens echt iets uit Rotterdam, heb ik mij laten vertellen.wrote:Drankjes, dansjes, hupsjes. Al die achterlijke verkleinwoorden
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
"is goeie" 
Wist niet dat ik zo veel vrienden uit Rotterdam hadwrote:Dit is trouwens echt iets uit Rotterdam, heb ik mij laten vertellen.wrote:Drankjes, dansjes, hupsjes. Al die achterlijke verkleinwoorden
Drugs 'doen'. Letterlijk vertaald uit het Engels maar het klinkt voor geen meter. Drugs 'doe' je niet, drugs gebruik je.
Dit heeft idd niks met Rotterdam te maken haha. Eerder mainstream kudde volkwrote:Wist niet dat ik zo veel vrienden uit Rotterdam hadwrote:Dit is trouwens echt iets uit Rotterdam, heb ik mij laten vertellen.wrote:Drankjes, dansjes, hupsjes. Al die achterlijke verkleinwoorden
Zet er handel achter, is goeie handel, en je hebt het over een klassiekerwrote:"is goeie"
View on YouTube