Je irriteert je niet, je ergert je. Irriteren is geen wederkerend werkwoord.wrote:Ik irriteer me aan de hoeveelheid woorden waar jullie je aan irriteren
Het irriteert me dat mensen dat vaak verkeerd doen.
Je irriteert je niet, je ergert je. Irriteren is geen wederkerend werkwoord.wrote:Ik irriteer me aan de hoeveelheid woorden waar jullie je aan irriteren
Deze duurde wel langwrote:Je irriteert je niet, je ergert je. Irriteren is geen wederkerend werkwoord.wrote:Ik irriteer me aan de hoeveelheid woorden waar jullie je aan irriteren
Heb even gegoogled en kwam dit tegenwrote:Utopianen, maar niet alleen het woord. Kansloze droeftoeters is een betere benaming.
Heb wel wat beters te doen dan de hele dag cirkeltrekken op Hardtraxx.wrote:Deze duurde wel langwrote:Je irriteert je niet, je ergert je. Irriteren is geen wederkerend werkwoord.wrote:Ik irriteer me aan de hoeveelheid woorden waar jullie je aan irriteren
Ik wist niet eens dat mensen dat nog kekenwrote:Utopianen, maar niet alleen het woord. Kansloze droeftoeters is een betere benaming.
wrote:Sommige mensen betalen 150 euro voor een weekend festival en eten 4 dagen niks.
Wil niet weten wat voor mensen dat zijn. Dan moet je je eigen leven wel heel kut vinden.wrote:Ik wist niet eens dat mensen dat nog kekenwrote:Utopianen, maar niet alleen het woord. Kansloze droeftoeters is een betere benaming.
Vervelend dat je dat als naar ervaartwrote:'Naar' als in: vervelend. Wat een naar woord is dat
dat roep ik echt fucking vaakwrote:'Naar' als in: vervelend. Wat een naar woord is dat
Nare ventwrote:'Naar' als in: vervelend. Wat een naar woord is dat
Zo beginnen we in Limburg met veel zinnen.wrote:Elke zin eindigen met ouwe.
OM hier maar weer even over te janken. wat triest.wrote:Mensen die elke zin eindigen met ' toch'
Echt niet.wrote:Zo beginnen we in Limburg met veel zinnen.wrote:Elke zin eindigen met ouwe.
Ga niet ontkennen dat ik dit soms doewrote:Elke zin eindigen met ouwe.