Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet me 1ste meerting nog meemaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
ik moet me 1ste meerting nog meemaken xd


Bij mij zaterdag de eerste, als alles meezit :D

gewoon komen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat kun je makkelijk vinden, gewoon de mensen zoeken die t hardste losgaan bij AVIO :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
ik moet me 1ste meerting nog meemaken xd


Bij mij zaterdag de eerste, als alles meezit :D

gewoon komen :yes:



kom jij me halen en me kaartje betalen en ook nog me eten en drinke? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
@ olijf

Haha, dat moet je maar net weten:P maar prima.

En bijvoorbeeld zoals dawasiknie zegt :)

Oke, naja, jammer dat jullie er zo over denken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Nou ja, stel ik heb helemaal niks met drugs en ik ben nog nooit naar een HT-meeting geweest, en iemand plaatst deze foto met daarbij als opmerking "dit was de Hardtraxx-meeting op Knock Out"... grote kans dat ik dan zou passen ;)
En het is dat ik jullie allemaal wel ken, maar als ik jullie niet zou kennen zou ik weinig behoefte hebben om te meeten met een stel verlepte hoofden.

Alleen maar omdat er verlepte hoofden opstaan?
Zegt dan meer over jullie dan over de noemer Hardtraxx.

Als je verder kijkt dan je neus lang is, weet je ook dat een Hardtraxx meeting niet bestaat uit drugsgebruikende idioten.

Dat laatste zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen: als ik niet beter zou weten en ik zie alleen maar van dat soort foto's, dan zou ik wel zoiets hebben van okeee wtf, is dit hardtraxx. Dan krijgt "de noemer hardtraxx" wel zo'n naam ja.

En ik lig daar verder niet zo wakker van, want zoals ik al zei ik ken bijna iedereen van HT persoonlijk en heb zelf niks tegen drugsgebruikers (en ook niet als je vaag op een foto staat), daarnaast ik loop er zelf ook niet altijd even gezond bij dus ik wil niet een partij hypocriet lopen doen... maar kan me voorstellen dat mensen niet zo blij zijn als mensen op een gegeven moment afhaken omdat het één grote kaakschaatsbende is op meetings en foto's. En ja ik weet van sommigen dat dat al zo ver is. Oké misschien overdrijven die mensen een beetje, maar dat geeft wel aan dat het hier vaak overdreven wordt qua drugsgebruik en gelul daarover ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Nou ja, stel ik heb helemaal niks met drugs en ik ben nog nooit naar een HT-meeting geweest, en iemand plaatst deze foto met daarbij als opmerking "dit was de Hardtraxx-meeting op Knock Out"... grote kans dat ik dan zou passen ;)
En het is dat ik jullie allemaal wel ken, maar als ik jullie niet zou kennen zou ik weinig behoefte hebben om te meeten met een stel verlepte hoofden.

Alleen maar omdat er verlepte hoofden opstaan?
Zegt dan meer over jullie dan over de noemer Hardtraxx.

Als je verder kijkt dan je neus lang is, weet je ook dat een Hardtraxx meeting niet bestaat uit drugsgebruikende idioten.

Dat laatste zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen: als ik niet beter zou weten en ik zie alleen maar van dat soort foto's, dan zou ik wel zoiets hebben van okeee wtf, is dit hardtraxx. Dan krijgt "de noemer hardtraxx" wel zo'n naam ja.

En ik lig daar verder niet zo wakker van, want zoals ik al zei ik ken bijna iedereen van HT persoonlijk en heb zelf niks tegen drugsgebruikers (en ook niet als je vaag op een foto staat), daarnaast ik loop er zelf ook niet altijd even gezond bij dus ik wil niet een partij hypocriet lopen doen... maar kan me voorstellen dat mensen niet zo blij zijn als mensen op een gegeven moment afhaken omdat het één grote kaakschaatsbende is op meetings en foto's. En ja ik weet van sommigen dat dat al zo ver is. Oké misschien overdrijven die mensen een beetje, maar dat geeft wel aan dat het hier vaak overdreven wordt qua drugsgebruik en gelul daarover ;)

Wordt wel geïmpliceerd, maar dat doet er trouwens ook niet toe. Ik vind het gewoon vaag dat jullie foto's verbinden aan een noemer van een website. Like wtf. Tis toevallig dat mensen meeten van een website en dat die bedwelmd zijn onder weet ik veel wat.

Ik vind het gewoon een gare relatie en zeker een gaar oordeel dat dit gelijk aan de noemer Hardtraxx verbonden wordt. Maarre, trouwens, misschien zegt dat meer over de leden van Hardtraxx dan over de noemer Hardtraxx als deze foto's zoveel gerepresenteerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat was voor jouw de leukste Hardtraxx meeting waar je bij was, poll toevoegen gaat nu nog. Aangezien ik niet weet waar allemaal meetings waren ^^

ground zero 2011 meeting (@ showtek? :P )
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic