@Patrickjeb
er was er nog 1 van Loudness, die van de b2s site
er was er nog 1 van Loudness, die van de b2s site
Ah mammieRik wrote:Jezus, wat een koppen, jammer dat dat een hardtraxx meeting moet heten.
Je moet ergens jaloers op zijn heRik wrote:Jezus, wat een koppen, jammer dat dat een hardtraxx meeting moet heten.
... Alsof jij altijd zo leuk op de foto staat, beetje trieste opmerking vind ik dit...Rik wrote:Jezus, wat een koppen, jammer dat dat een hardtraxx meeting moet heten.
Was toch slechts de meeting van het off-topic gedeelte?Rik wrote:Jezus, wat een koppen, jammer dat dat een hardtraxx meeting moet heten.
Er zijn er ook genoeg zonder verlepte kopdawasiknie wrote:Ik kan me wel voorstellen dat met zoveel verlepte koppen andere mensen zoiets hebben van "laat maar"
Ze willen gewoon niet gerelateerd worden aan drugs.Pommer wrote:Er zijn er ook genoeg zonder verlepte kopdawasiknie wrote:Ik kan me wel voorstellen dat met zoveel verlepte koppen andere mensen zoiets hebben van "laat maar"Von het op Loudness bijvoorbeeld wel meevallen, of ik moet het gewoon heel erg gewend zijn om me heen
ik zie d'r zelf ook altijd verlept uit, maar dat is gewoon van het stampen en van het feit dat ik bij de eerste stap in de zaal al een rooie bezweette kop heb
Haha, ik ben blij uw woordenschat te verrijken.Festuca wrote:Nieuw woord voor mij
Tiefstralen
Festuca wrote:Nieuw woord voor mij
Tyfstralen
Als jij hardtraxx leest, denk jij dan meteen aan drugs?Rik wrote:Ach neu, geef niet veel om hoe "ze" er uit zien, zit m meer in de benaming. Hoop niet dat hardtraxx meer en meer word geassocieerd met drugs.
+1Rik wrote:Ach neu, geef niet veel om hoe "ze" er uit zien, zit m meer in de benaming. Hoop niet dat hardtraxx meer en meer word geassocieerd met drugs.
Heeft weinig met me zelf te maken, en ieder zn ding natuurlijk.
Als je goed gelezen had wist je dat dat niet zo is. Maar alleen hoop dat dat niet zo wordt.Olijfboompje wrote:Als jij hardtraxx leest, denk jij dan meteen aan drugs?Rik wrote:Ach neu, geef niet veel om hoe "ze" er uit zien, zit m meer in de benaming. Hoop niet dat hardtraxx meer en meer word geassocieerd met drugs.
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Daar helpen dat soort foto's niet aan mee natuurlijkRik wrote:Ach neu, geef niet veel om hoe "ze" er uit zien, zit m meer in de benaming. Hoop niet dat hardtraxx meer en meer word geassocieerd met drugs.
Heeft weinig met me zelf te maken, en ieder zn ding natuurlijk.
Het was een voorbeeld van me.Rik wrote:Als je goed gelezen had wist je dat dat niet zo is. Maar alleen hoop dat dat niet zo wordt.Olijfboompje wrote:Als jij hardtraxx leest, denk jij dan meteen aan drugs?Rik wrote:Ach neu, geef niet veel om hoe "ze" er uit zien, zit m meer in de benaming. Hoop niet dat hardtraxx meer en meer word geassocieerd met drugs.
Dan komt diegene toch lekker niet, wie ligt daar nou wakker van?dawasiknie wrote:Nou ja, stel ik heb helemaal niks met drugs en ik ben nog nooit naar een HT-meeting geweest, en iemand plaatst deze foto met daarbij als opmerking "dit was de Hardtraxx-meeting op Knock Out"... grote kans dat ik dan zou passen
En het is dat ik jullie allemaal wel ken, maar als ik jullie niet zou kennen zou ik weinig behoefte hebben om te meeten met een stel verlepte hoofden.
Alleen maar omdat er verlepte hoofden opstaan?dawasiknie wrote:Nou ja, stel ik heb helemaal niks met drugs en ik ben nog nooit naar een HT-meeting geweest, en iemand plaatst deze foto met daarbij als opmerking "dit was de Hardtraxx-meeting op Knock Out"... grote kans dat ik dan zou passen
En het is dat ik jullie allemaal wel ken, maar als ik jullie niet zou kennen zou ik weinig behoefte hebben om te meeten met een stel verlepte hoofden.