Active topics in Off-Topic
Moderators
Ging wel heel hard die valpartij moet je nagaan als het 50 meter verder was gebeurt precies bij die lantaarnpaal
Leuk voor Rodriguez, knap als je je favorietenrol zo waar maakt. Maar kan iemand mij vertellen waarom Froome dezelfde tijd krijgt? Daar zit toch gewoon een seconde of twee tussen... Daardoor wordt Martin de gele trui door z'n neus geboord.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Iets met fietslengtes 
Nouja zal wel dan.Lenny wrote:Iets met fietslengtes
Morgen misschien wel de mooiste etappe van de tour. Ik zou m'n geld op Stybar zetten, met Degenkolb, Vanmarcke en Van Avermaet als gevaarlijkste outsiders.
En Boom natuurlijk. Jammer genoeg geen Terpstra.Pommer wrote:Nouja zal wel dan.Lenny wrote:Iets met fietslengtes
Morgen misschien wel de mooiste etappe van de tour. Ik zou m'n geld op Stybar zetten, met Degenkolb, Vanmarcke en Van Avermaet als gevaarlijkste outsiders.
Ik heb het gevoel dat die niet helemaal lekker in z'n vel zit, maar ik kan het mis hebben. En dan is het ook nog de vraag of ie überhaupt wel de aanval mag zoeken, of dat ie bij Nibali moet blijven.
1 ding is zeker.. het is absoluut geen saaie week!!
Ik gun het Vanmarcke wel, die heeft niet zo'n lekker seizoen tot nu toe en natuurlijk voor Lotto
Maar ik denk Degenkolb..
Ik gun het Vanmarcke wel, die heeft niet zo'n lekker seizoen tot nu toe en natuurlijk voor Lotto
Maar ik denk Degenkolb..
Wat een baas is die Martin ook
Wel jammer dat er op de kasseien niet meer verschil gemaakt kon worden.
Inderdaad.. na een aantal pechdagenPommer wrote:Wat een baas is die Martin ookWel jammer dat er op de kasseien niet meer verschil gemaakt kon worden.
Gesink laat vooralsnog ook nog wel aardige dingen zien.. mja als 't er straks echt om gaat zal ie er vast weer afgepierd worden..
Ik vind het jammer dat Gesink weer vol voor het klassement gaat, anders had ie best een keer een mooie etappe kunnen pakken in een lange ontsnapping. Nu hopen dat Kelderman dat misschien kan doen, maar die rijdt ook niet al te lekker op het moment.
Ja.. persoonlijk is 't altijd net niets..
Hij kan beter de focus leggen inderdaad op een etappe.. kijk die overwinningen in Canada en Italie een aantal jaren geleden.. maar goed anoniem top 10 is ook leuk
Hopelijk knapt Kelderman inderdaad wat op, maar die lijkt de laatste dagen verre van fris..
Misschien kan Mollema nog eens stoempen naar een overwinning?
Hij kan beter de focus leggen inderdaad op een etappe.. kijk die overwinningen in Canada en Italie een aantal jaren geleden.. maar goed anoniem top 10 is ook leuk
Hopelijk knapt Kelderman inderdaad wat op, maar die lijkt de laatste dagen verre van fris..
Misschien kan Mollema nog eens stoempen naar een overwinning?
Hoop valpartijen vandaag al. Misschien nog waaieren vandaag, wordt hopelijk geen chaos.
Bouhanni eruit, jammer.Khadber wrote:Hoop valpartijen vandaag al. Misschien nog waaieren vandaag, wordt hopelijk geen chaos.
Ook dat zie ik niet zo snel gebeuren, mits ie al in een eerder stadium veel tijd verloren heeft en keer in de kopgroep kan komen. Maar bergop gaat ie mensen als Quintana, Froome, Nibali en Contador normaal gesproken niet kloppen.Spitta wrote: Misschien kan Mollema nog eens stoempen naar een overwinning?
Mooie sprint! Greipel laat wel weer zien hoe sterk ie is. Vond hem twee jaar geleden nog vaak erg tegenvallen, maar die is goed bezig.
Greipel goed bezig idd. Mooi om te zien hoe dichtbij sagan nog kwam, die ging echt retehard 
Of hij moet al zover achterliggen dat hij in de bergen met een vroege vlucht mee kan.. maar hij zal wel rond top 10 blijven hangen.Pommer wrote: Ook dat zie ik niet zo snel gebeuren, mits ie al in een eerder stadium veel tijd verloren heeft en keer in de kopgroep kan komen. Maar bergop gaat ie mensen als Quintana, Froome, Nibali en Contador normaal gesproken niet kloppen.
Inderdaad.. verschrikkelijk eigenwijze gast..Unknown wrote:Mooi Cavendish weer niet, nare vent gun ik niks.
Hij was ook weer lekker boos toen hij tussen die twee peletonnen reed
Zeker vet!!Khadber wrote: http://letour-livetracking.dimensiondata.com/
Vandaag wel een aankomst voor Degenkolb of Sagan
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Het beeld van de Tour... De wereldkampioen moet samen met een teamgenoot de gele trui drager naar boven duwen terwijl een teamgenoot zojuist wint.
Mixed feelings all over.
Mixed feelings all over.
Toch wel heel apart waar Martin mee bezig was...hij raakt niet het publiek of een hek, hij leunt naar die donkere rijder en valt er haast in, waarna alles valt. Leek geen externe factor bij te zijn.
Wel een heldige actie van Stybar trouwens.
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Ja was Martin zijn eigen schuld.
Stybar is sowieso een koning.
Stybar is sowieso een koning.
Ik werd gek van die gasten van de NOS die maar bleven hameren op het feit dat hij door het publiek was gevallen.. Hij maakte zelf toch een rare slinger..Steffnov wrote:Toch wel heel apart waar Martin mee bezig was...hij raakt niet het publiek of een hek, hij leunt naar die donkere rijder en valt er haast in, waarna alles valt. Leek geen externe factor bij te zijn.
Respect voor Stybar idd.. niemand bij 'm op de foto!!
Saaie etappe..
Jammer Cav.. aan de andere kant goed gespeeld!!
Morgen de Mur van Bretagne.. dat zijn betere aankomsten
Jammer Cav.. aan de andere kant goed gespeeld!!
Morgen de Mur van Bretagne.. dat zijn betere aankomsten