Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Ging wel heel hard die valpartij moet je nagaan als het 50 meter verder was gebeurt precies bij die lantaarnpaal
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Leuk voor Rodriguez, knap als je je favorietenrol zo waar maakt. Maar kan iemand mij vertellen waarom Froome dezelfde tijd krijgt? Daar zit toch gewoon een seconde of twee tussen... Daardoor wordt Martin de gele trui door z'n neus geboord.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Iets met fietslengtes ;)
Bierkoning
last seen 14 days ago
Lenny wrote:Iets met fietslengtes ;)
Nouja zal wel dan.

Morgen misschien wel de mooiste etappe van de tour. Ik zou m'n geld op Stybar zetten, met Degenkolb, Vanmarcke en Van Avermaet als gevaarlijkste outsiders.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Pommer wrote:
Lenny wrote:Iets met fietslengtes ;)
Nouja zal wel dan.

Morgen misschien wel de mooiste etappe van de tour. Ik zou m'n geld op Stybar zetten, met Degenkolb, Vanmarcke en Van Avermaet als gevaarlijkste outsiders.
En Boom natuurlijk. Jammer genoeg geen Terpstra.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Ik heb het gevoel dat die niet helemaal lekker in z'n vel zit, maar ik kan het mis hebben. En dan is het ook nog de vraag of ie überhaupt wel de aanval mag zoeken, of dat ie bij Nibali moet blijven.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen Nov 2025
1 ding is zeker.. het is absoluut geen saaie week!! :corn:

Ik gun het Vanmarcke wel, die heeft niet zo'n lekker seizoen tot nu toe en natuurlijk voor Lotto ^^
Maar ik denk Degenkolb..
Bierkoning
last seen 14 days ago
Wat een baas is die Martin ook :worship: Wel jammer dat er op de kasseien niet meer verschil gemaakt kon worden.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Pommer wrote:Wat een baas is die Martin ook :worship: Wel jammer dat er op de kasseien niet meer verschil gemaakt kon worden.
Inderdaad.. na een aantal pechdagen :worship:

Gesink laat vooralsnog ook nog wel aardige dingen zien.. mja als 't er straks echt om gaat zal ie er vast weer afgepierd worden..
Bierkoning
last seen 14 days ago
Ik vind het jammer dat Gesink weer vol voor het klassement gaat, anders had ie best een keer een mooie etappe kunnen pakken in een lange ontsnapping. Nu hopen dat Kelderman dat misschien kan doen, maar die rijdt ook niet al te lekker op het moment.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Ja.. persoonlijk is 't altijd net niets..
Hij kan beter de focus leggen inderdaad op een etappe.. kijk die overwinningen in Canada en Italie een aantal jaren geleden.. maar goed anoniem top 10 is ook leuk -.-

Hopelijk knapt Kelderman inderdaad wat op, maar die lijkt de laatste dagen verre van fris..

Misschien kan Mollema nog eens stoempen naar een overwinning?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hoop valpartijen vandaag al. Misschien nog waaieren vandaag, wordt hopelijk geen chaos.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Khadber wrote:Hoop valpartijen vandaag al. Misschien nog waaieren vandaag, wordt hopelijk geen chaos.
Bouhanni eruit, jammer.
Spitta wrote: Misschien kan Mollema nog eens stoempen naar een overwinning?
Ook dat zie ik niet zo snel gebeuren, mits ie al in een eerder stadium veel tijd verloren heeft en keer in de kopgroep kan komen. Maar bergop gaat ie mensen als Quintana, Froome, Nibali en Contador normaal gesproken niet kloppen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mooi Cavendish weer niet, nare vent gun ik niks.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Mooie sprint! Greipel laat wel weer zien hoe sterk ie is. Vond hem twee jaar geleden nog vaak erg tegenvallen, maar die is goed bezig.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Greipel goed bezig idd. Mooi om te zien hoe dichtbij sagan nog kwam, die ging echt retehard :P
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Pommer wrote: Ook dat zie ik niet zo snel gebeuren, mits ie al in een eerder stadium veel tijd verloren heeft en keer in de kopgroep kan komen. Maar bergop gaat ie mensen als Quintana, Froome, Nibali en Contador normaal gesproken niet kloppen.
Of hij moet al zover achterliggen dat hij in de bergen met een vroege vlucht mee kan.. maar hij zal wel rond top 10 blijven hangen.
Unknown wrote:Mooi Cavendish weer niet, nare vent gun ik niks.
Inderdaad.. verschrikkelijk eigenwijze gast..
Hij was ook weer lekker boos toen hij tussen die twee peletonnen reed :lol:
Zeker vet!!

Vandaag wel een aankomst voor Degenkolb of Sagan ^^
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Het beeld van de Tour... De wereldkampioen moet samen met een teamgenoot de gele trui drager naar boven duwen terwijl een teamgenoot zojuist wint.

Mixed feelings all over.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Toch wel heel apart waar Martin mee bezig was...hij raakt niet het publiek of een hek, hij leunt naar die donkere rijder en valt er haast in, waarna alles valt. Leek geen externe factor bij te zijn.

Wel een heldige actie van Stybar trouwens.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Ja was Martin zijn eigen schuld.

Stybar is sowieso een koning. xd
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Steffnov wrote:Toch wel heel apart waar Martin mee bezig was...hij raakt niet het publiek of een hek, hij leunt naar die donkere rijder en valt er haast in, waarna alles valt. Leek geen externe factor bij te zijn.

Wel een heldige actie van Stybar trouwens.
Ik werd gek van die gasten van de NOS die maar bleven hameren op het feit dat hij door het publiek was gevallen.. Hij maakte zelf toch een rare slinger..

Respect voor Stybar idd.. niemand bij 'm op de foto!!
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Saaie etappe..

Jammer Cav.. aan de andere kant goed gespeeld!!

Morgen de Mur van Bretagne.. dat zijn betere aankomsten :$
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En dan ben ik ook nog eens vrij :D