Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap die gasten in zo'n vroege vlucht nooit hoor .. die worden altijd teruggepakt.. xd

Nja die ene gast v/d week pakt daardoor wel z'n felbegeerde bolletjestrui en in de bergen als springplank..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 16:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Ik snap die gasten in zo'n vroege vlucht nooit hoor .. die worden altijd teruggepakt.. xd

Nja die ene gast v/d week pakt daardoor wel z'n felbegeerde bolletjestrui en in de bergen als springplank..

Onderschat niet dat je veel reclame maakt voor jezelf en je sponsor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is de enige reden die ik dan ook kan bedenken ;)

Leuk laatste gedeelte van de etappe vandaag.. netjes hoe die gast de etappe pakt..
Nibali niet sterk, zal dat miss met de val te maken hebben (kan me niet voorstellen maargoed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: Bergen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Spitta schreef:
:yay: Bergen!!


Ben benieuwd, hoop op een spetterende etappe... Veel aanvallen. Elkaar gewoon slopen, maar dat zal wel niet :(.

Boom uit de Tour..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was dit een fantastische finale! :worship: Gesink eindelijk weer eens op niveau en Ten Dam kwam ook nog redelijk omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldig.. Ik zat op puntje van de stoel..
Dit beloofd nog wat voor de komende dagen :corn:

Gesink geweldig :worship: .. een keer in de aanval ipv wachten en eraf gereden worden doordat je het Sky tempo niet meer kan volgen!!

Froome wel een baas zeg :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Froome met 2 vingers in de neus de berg op. Leek wel geen centje pijn te hebben. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor etappe we vandaag te zien krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Majka krijgt weer vrij spel nu Contador geen echte betekenis kan spelen in het klassement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag eens kijken of iemand mee kan met het niveau van Froome. Betwijfel het. Denk dat de tour al ver beslist is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Vandaag eens kijken of iemand mee kan met het niveau van Froome. Betwijfel het. Denk dat de tour al ver beslist is :P

Froome kan nog een inzakking krijgen, hopelijk vandaag want hij is wel de sterkste van allemaal, beetje spanning mag wel. En met een meesterknecht als Porte die ook nog overal mee kan heeft hij wel veel hulp.
Hopen op nog zo'n superdag voor de Nederlanders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me serieus af of Froome aan de doping zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Ik vraag me serieus af of Froome aan de doping zit.


Nee. Als je hem een beetje volgt weetje dat ie alles op wattages doet. Alles is zo uitgemeten op elke meter dat ie weet hoeveel hij op dat deel mag trappen. Die linken zich weer aan zijn krachten.

Moeilijk uit te leggen, maar zit zo'n wetenschap achter die man. Ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ramirez schreef:
Ik vraag me serieus af of Froome aan de doping zit.


Nee. Als je hem een beetje volgt weetje dat ie alles op wattages doet. Alles is zo uitgemeten op elke meter dat ie weet hoeveel hij op dat deel mag trappen. Die linken zich weer aan zijn krachten.

Moeilijk uit te leggen, maar zit zo'n wetenschap achter die man. Ongekend.

+ hij heeft gewoon de sterkste ploeg. Die zetten hem af bij de laatste klim en trekken zo hard door dat de rest al bekaf is voor ze aan klim beginnen. Daarna is het voor Froome gewoon op de wattage-meter kijken en op zijn max fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun Sagan toch wel eindelijk eens zijn overwinning, maar ik heb er een hard hoofd in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 20:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik gun Sagan toch wel eindelijk eens zijn overwinning, maar ik heb er een hard hoofd in xd

Hopen voor hem dat de sprinters niet door de Alpen komen, dan maakt ie in Parijs een kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer 2e he :lol: Bijzonder knap overigens, heb echt respect voor deze man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 17:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe is de tour tot nu toe? Meevallers, tegenvallers? Ik zag dat Van Avermaet een etappe heeft gewonnen, dat gunde ik het hem, zo vaak 2e of 3e en altijd aanvallen. Gister Sagan als een baas zien rijden maar helaas niet zien winnen. Vanaf nu weer 2 daagjes kijken, vrijdag Tomorrowland en zaterdag misschien CRAFT dus al met al helaas bar weinig kunnen zien dit jaar. Al heb ik het ook niet gemist ofzo (had desnoods in m'n appartement kunnen kijken). Moet trouwens zeggen dat Gesink me toch wel verrast met een 7e plek, leuk voor hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe is de tour tot nu toe? Meevallers, tegenvallers? Ik zag dat Van Avermaet een etappe heeft gewonnen, dat gunde ik het hem, zo vaak 2e of 3e en altijd aanvallen. Gister Sagan als een baas zien rijden maar helaas niet zien winnen. Vanaf nu weer 2 daagjes kijken, vrijdag Tomorrowland en zaterdag misschien CRAFT dus al met al helaas bar weinig kunnen zien dit jaar. Al heb ik het ook niet gemist ofzo (had desnoods in m'n appartement kunnen kijken). Moet trouwens zeggen dat Gesink me toch wel verrast met een 7e plek, leuk voor hem!


Ik moet zeggen dat ik sinds jaren weer zit te genieten.. Elke dag gebeurt er wel iets.. het is niet saai (ook al blijft Froome met gemak zijn gele trui behouden, z'n belagers proberen het tevergeefs steeds weer)

Ook heb ik het vermoeden dat het aantal saaie massasprint dagen beduidend minder zijn.. Vooralsnog een leuke tour om naar te kijken, hopelijk op een Nederlands succesje zaterdag :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat Quintana niet durft/kan aanvallen :(
Toch wel, slim gedaan door te wachten tot Poels weg viel. Pakt 29 seconden op Froome. Hopelijk wordt het nog spannender :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Puur genieten dit.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prachtige etappe :D Al met al toch een mooie tour van wat ik ervan gezien heb. Hopen dat Sagan morgen eindelijk z'n etappe kan pakken, dat zou het plaatje wel compleet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Prachtige etappe :D Al met al toch een mooie tour van wat ik ervan gezien heb. Hopen dat Sagan morgen eindelijk z'n etappe kan pakken, dat zou het plaatje wel compleet maken.


Nogmaals dit onderstreept wel de tour van dit jaar.. alles erop en eraan..
Puur genieten!! Jammer dat het alweer over is.. beviel me wel met het bord op schoot het einde van de tour op 't bankie kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk jammer dat Quintana in de eerste week al op 2 minuten stond. Het had anders nog een leukere tour geweest omdat hij in de alpen Froome de baas was.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic