Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:36 

Hardtraxxer

Die King moet zich ook lullig voelen, na 100m al gelost xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:15 

Hardtraxx Addict

Wize schreef:

Haha geweldig ja :lol:

Lullig dat quick-step binnen een seconde van de nummer 1 zit, maarja dat hoort erbij. Verder in de top van het klassement weinig verassingen. Vond alleen BMC en Belkin enorm tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:27 

Hardtraxx Addict

Haha heel lullig die ene seconde!! Dat maakt t korte rondje ook wel weer redelijk spannend!!

Belkin viel echt heel erg tegen zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

Sowieso is Belkin het meest overrated team van de TDF, komt door de Nederlandse verwachtingen. Het is elk jaar net niet, Gesink heeft altijd wat, Mollema moet lossen op cruciale en makkelijke ritten, dan heeft er weer een zitten snoepen, dan gaat die weer op ze plaat...

Boom is de enige van het team, hij steekt er ook qua klasse bovenuit. Hij kan nog wel is Nederland een ritzege brengen. Rest is 5x niks, zo overrated...

Zelfde geldt voor Johnny Testotonnie, in de Tour ook altijd wel wat. Kan het gewoon niet waarmaken, zonde. Want ik ben erg fan.

----
Etappe/Ploegentijdrit van vandaag enigszins een verrassende uitslag. Had Greenedge niet verwacht, Quikstep en Sky had ik verwacht. Maar de marge is maar 1/3 seconden. Het zit gelukkig nog dicht bij elkaar. Hopelijk krijgen morgen de vluchtelingen weer een kans. Toch wel veel mensen al op dikke tijds achterstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:32 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Sowieso is Belkin het meest overrated team van de TDF, komt door de Nederlandse verwachtingen. Het is elk jaar net niet, Gesink heeft altijd wat, Mollema moet lossen op cruciale en makkelijke ritten, dan heeft er weer een zitten snoepen, dan gaat die weer op ze plaat...

Boom is de enige van het team, hij steekt er ook qua klasse bovenuit. Hij kan nog wel is Nederland een ritzege brengen. Rest is 5x niks, zo overrated...

Gewoon helemaal niet :P Ik weet dat de ploeg overschat wordt, maar toch hoop ik elke keer dat ze het toch gaat lukken. Helaas altijd valse hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:00 

Hardtraxx Elite

Wize schreef:

Is 7 seconden te laat binnengekomen en mag morgen niet meer van start :lol:

Morgen trouwens weer kansen voor vluchters (iemand van Vacansoleil wellicht?), al zal Cannondale toch graag een overwinning voor Sagan willen nadat er 2 door de vingers zijn geglipt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:31 

Hardtraxx Elite

Hahaha die King moet zich wel erg vervelend voelen dat ie morgen niet meer mag starten. Belkin reed een erg zwakke ploegentijdrit, maar dat zag ik eerlijk gezegd wel aankomen. Leuk dat Gerrans morgen in het geel start.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:37 

Hardtraxx Veteran

Nobody Messes With The KING! Of toch wel :p? Lullig zeg voor hem maar had ie maar hader moeten fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 01:23 

Hardtraxx Addict

Hij was wel betrokken in de val en had nog wat last dus wel beetje normaal dat hij direct moet lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:34 

Hardtraxx Elite

Van den broeck uitgevallen, erg jammer. Zat dit jaar zeker een top 5 in voor hem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:33 

Bierkoning

Wtf ik schakel net in en ik zie geen kopgroep? Wat is hier aan de hand dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:41 

Hardtraxx Elite

Vandaag veel wind dus het peloton rijd erg hard om te voorkomen dat kopmannen tijd verliezen mocht het peloton breken. Daarom ook geen kopgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wtf ik schakel net in en ik zie geen kopgroep? Wat is hier aan de hand dan :P

Zat een Spanjaard op een gegeven moment 5 minuten voor maar die had er al vrij snel geen zin meer in. Verder wat Indicator zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:26 

Hardtraxx Veteran

Saaie etappe, speciaal een beetje voor thuis gebleven. Geen waaier :thumbdown:

Meh, Cav werd gehinderd door die ploegmaat van Greipel, slim gedaan. Greipel wat een beest, terechte winnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:24 

Waarom zend de NOS de etappes niet vanaf het begin uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:

Omdat het begin van vlakke ritten oersaai zijn en ze ook nog andere programma's uit moeten zenden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:04 

Alles ligt uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:24 

Hardtraxx Addict

Nu al een leukere etappe dan de afgelopen dagen. Benieuwd of het team van Sagan dit vol kan houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:35 

Jammer dat ze niet geholpen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:49 

Wat een mafkees die Fletcha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:15 

Saigan en zijn team :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:29 

Hardtraxx Addict

Junkenlul schreef:

Geweldig gereden vandaag :worship: Jammer dat Degenkolb (?) te vroeg ging sprinten, maar waarschijnlijk had hij toch geen kans. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:22 

Hardtraxxer

Indrukwekkende teamprestatie zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:01 

Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:

Waarom kijk je überhaupt naar de NOS? :P

Stokbrood schreef:
Junkenlul schreef:

Geweldig gereden vandaag :worship: Jammer dat Degenkolb (?) te vroeg ging sprinten, maar waarschijnlijk had hij toch geen kans. :P

Degenkolb ging idd veel te vroeg aan op een moment dat Sagan nog een man voor hem had. Hij had achteraf misschien beter kunnen wachten of het initiatief aan Sagan kunnen laten. Maarja, je moet beslissen in fractie van een seconde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:05 

Hardtraxxer

Vandaag de bergen in ben benieuwd :thumbsup:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic