Wat een mongool is die chauffeur dan ookFiretrap wrote:Die busheb me kapot gelachen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die bus was de enige reden voor mij om te kijken 
De 3 Nederlandse ploegen in de top 4 van het prijzengeldklassement!
1 Argos-Shimano € 9.450,00
2 Vacansoleil-DCM € 6.400,00
3 Katjoesja € 4.000,00
4 Belkin Pro Cycling € 2.170,00
5 Team Europcar € 2.000,00
6 Lotto-Belisol € 1.400,00
7 Garmin-Sharp € 1.200,00
8 Orica-Greenedge € 990,00
9 Sojasun € 940,00
10 Team Movistar € 850,00
11 Omega Pharma-Quickstep € 830,00
12 AG2R-La Mondiale € 780,00
13 Euskaltel-Euskadi € 700,00
14 Team Saxo-Tinkoff € 340,00
15 Astana Pro Team € 200,00
16 Sky ProCycling 0
17 Cannondale 0
18 BMC Racing Team 0
19 RadioShack-Leopard 0
20 FDJ.fr 0
21 Cofidis 0
22 Lampre-Merida 0
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Altijd fijn om te kijken de Tour, staat hier al weer op 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Pfff dat moment met die hond 
Die mensen moet je vanaf nu preventief gaan weren van etappes.Firetrap wrote:Pfff dat moment met die hond
Bakelants (of toch Irizar?) trouwens, held
Mooie finish. Nog net 1 seconde voorsprong houden. 
-
B
Wat een faal van de NOSSteffnov wrote: Bakelants (of toch Irizar?) trouwens, held
Mooie overwinning van bakelants! Leuk dat ie de gele trui heeft.
Dat momentje met die hond, owowowow dat ging net goed.
Dat momentje met die hond, owowowow dat ging net goed.
Kunnen zij niks aan doen, radio tour (geloof ik) geeft de verkeerde namen/rugnummers door. Vond het al wel apart dat een Spanjaard zo blank kon zijnBeHa wrote:Wat een faal van de NOSSteffnov wrote: Bakelants (of toch Irizar?) trouwens, held
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Commentators van de NOS zijn pannenkoeken, zelfs ik weet het beter en ik volg alleen de tour de France en ben al sinds me 12de gestopt met wielrennen...Pommer wrote:Kunnen zij niks aan doen, radio tour (geloof ik) geeft de verkeerde namen/rugnummers door. Vond het al wel apart dat een Spanjaard zo blank kon zijnBeHa wrote:Wat een faal van de NOSSteffnov wrote: Bakelants (of toch Irizar?) trouwens, held
Ben benieuwd vandaag, hopelijk weer zo'n aanval die verkeerd ingeschat wordt. Blijft mooi om te zien 
Tot nu toe leuke etappe, Nederlander in de kopgroep, mooie plaatjes van de omgeving, heerlijk.
Leuk? vond er geen reet aan. Jammer dat op de laatste klim ook weinig gebeurde, maar wel leuk dat Sagan niet wint terwijl iedereen daar al vanuit ging.Paultheone wrote:Tot nu toe leuke etappe, Nederlander in de kopgroep, mooie plaatjes van de omgeving, heerlijk.
Helemaal eens Stokbrood, saaie etappe ondanks het heuvelachtig profiel. 60 rijders die samenblijven is best veel. Gesinkje verliest weer 8 minuten dus weer een illusie armer.
Wat voor illusie? Gesink rijdt niet mee voor het klassement, hij wilde voor een etappe gaan deze tour. Mollema is in principe hun klassementsman.The Indicator wrote:Helemaal eens Stokbrood, saaie etappe ondanks het heuvelachtig profiel. 60 rijders die samenblijven is best veel. Gesinkje verliest weer 8 minuten dus weer een illusie armer.
Klopt, maar ikzelf had nog enige hoop na die goede week in de giro dat hij met de beste mee zou kunnen
. Tuurlijk is Mollema onze beste renner, maar bij Gesink lijkt het er maar gewoon niet uit te komen. Op een dag zoals vandaag had ik hem minimaal wel bij die eerste 60 verwacht.
Hij laat expres lopen zodat ze hem in de bergen laten rijden. Gesink had hier echt wel mee gekund als hij had gewild.
Best leuk rit vandaag ben erg benieuwd naar morgen en vooral hoe Sky het gaat doen verwacht wel wat tijdverlies voor hun, zijn volgens mij lang niet zo sterk als eerst gedacht 
Froome is wel sterk, maar de rest van Sky niet inderdaad. Kan heel interessant worden in de bergen. De etappe van vandaag verliep eigenlijk perfect voor Sagan, maar hij kon het zelf niet afmaken. Gerrans is ook een prima renner. Leuk dat Dumoulin het nog even probeerde, maar het is eigenlijk onmogelijk om zo te winnen. Alleen Cancellara kan dat. 
Sky valt idd erg tegen. Veel mannen moesten het laten lopen bij de laatste klim 
Als je kijkt naar de lineup van Sky is het team inderdaad niet sterk, vooral bergop zal Froome een hoop steun te kort gaan komen. Team is in mijn ogen vooral gemaakt om goed te functioneren morgen in de ploegentijdrit. Wordt interessant om te zien hoe Froome daar straks mee om zal gaan. Vooral Saxo Bank zag er goed uit vandaag en ik denk dat die in de bergen ook een van de sterkere ploegen hebben.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Had het er vandaag nog over met me rij instructeur, toen ie in het geel reed en zo het hele peloton aan gort reed door en keihard voor te beuken. Episch moment...Wize wrote:Froome is wel sterk, maar de rest van Sky niet inderdaad. Kan heel interessant worden in de bergen. De etappe van vandaag verliep eigenlijk perfect voor Sagan, maar hij kon het zelf niet afmaken. Gerrans is ook een prima renner. Leuk dat Dumoulin het nog even probeerde, maar het is eigenlijk onmogelijk om zo te winnen. Alleen Cancellara kan dat.
Etappe van vandaag was standaard, Sagan niet in beste doen, had eigenlijk moeten winnen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe Sky het vandaag gaat doen..
die mannen reden gister als baklappen!!
Garmin geef ik vandaag een aardige kans en Millar dan in het geel.. Omega zal ook wel sterk voor de dag komen, het is natuurlijk afwachten hoe de mannen die valpartijen hebben verwerkt!
die mannen reden gister als baklappen!!
Garmin geef ik vandaag een aardige kans en Millar dan in het geel.. Omega zal ook wel sterk voor de dag komen, het is natuurlijk afwachten hoe de mannen die valpartijen hebben verwerkt!