Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
DO 12/07/2012 - 14:53
Voor drie Nederlanders heeft de Tour lang genoeg geduurd. Lieuwe Westra, Rob Ruijgh en Bauke Mollema stapten in de elfde rit af tijdens de beklimming van de Madeleine. Robert Gesink reed de rit wel uit, maar komt morgen niet meer aan de start.

:huillach:

Van den broeck doet het goed. Jammer dat ie in het begin al 2 minuten verloor door een valpartij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:14 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Citaat:
Voor drie Nederlanders heeft de Tour lang genoeg geduurd. Lieuwe Westra, Rob Ruijgh en Bauke Mollema stapten in de elfde rit af tijdens de beklimming van de Madeleine. Robert Gesink reed de rit wel uit, maar komt morgen niet meer aan de start.

Van den broeck doet het goed. Jammer dat ie in het begin al 2 minuten verloor door een valpartij

Hij had toch een lekke band waardoor hij tijd verloor?

Jammer van de Nederlanders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe hard de rabo's zijn gevallen, maar wel jammer dat als ze 1x iets tegenkomen meteen koppie laten hangen. Alsof ze er extra bij zijn gaan liggen, omdat ze weten dat ze niet goed genoeg zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
nielstil schreef:
Citaat:

Hij had toch een lekke band waardoor hij tijd verloor?

Jammer van de Nederlanders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe hard de rabo's zijn gevallen, maar wel jammer dat als ze 1x iets tegenkomen meteen koppie laten hangen. Alsof ze er extra bij zijn gaan liggen, omdat ze weten dat ze niet goed genoeg zijn xd

ohja kan ook :p Ik kan pas vanaf morgen beginnen kijken, voorheen enkel samenvattingen gevolgd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 02:06 

Donateur

ik tip LL Sanchez + Chavanel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Roy, Jeandesboz, Pineau, Ladagnous, Trofimov, HOogerland of Sanchez/Tankink vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:01 

Bierkoning

Zit er geen een van bij volgens mij xd Ik vind dit wel een typische Moncoutie etappe, maar hij probeert nu pas weg te rijden uit het peloton.

Edit: Ik heb het nog niet gezegd of hij gaat op z'n bek haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:24 

Hardtraxx Addict

En geeft op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Roy rijdt op kop hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Pinot :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:14 

Donateur

Volgende week vrijdag een keertje gaan kijken naar de tour. Zitten in frankrijk op een camping dan, een uurtje rijden vanwaar ze aankomen. Lijkt me wel erg druk enz voor parkeren maar het is wel de moeite om een keer gezien te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Volgende week vrijdag een keertje gaan kijken naar de tour. Zitten in frankrijk op een camping dan, een uurtje rijden vanwaar ze aankomen. Lijkt me wel erg druk enz voor parkeren maar het is wel de moeite om een keer gezien te hebben

is leuk man, eerst die hele stoet met gifts enzo ben je wel een dagje zoet mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Leuke laatste 60km gezien vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat Sanchez net te vroeg wegging om te winnen, had wel een lichtpuntje geweest op de belabberde Tour van Rabobank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:31 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
Jammer dat Sanchez net te vroeg wegging om te winnen, had wel een lichtpuntje geweest op de belabberde Tour van Rabobank.

Eens. Maar wat liep die vent nou allemaal te gebaren op het eind? xd

Snap dat ie baalt, maar als die anderen toch gewoon sneller zijn, it's all in the game, vind ik in ieder geval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:20 

Sanchez... hop, mooie strijd.

Ben benieuwd naar woensdag en donderdag met de bergjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

Wat een kakploeg dat sky. Waarom in godsnaam zit iedereen op meneertje evans te wachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:25 

Hardtraxxer

Diep respect voor Sanchez en zijn pogingen. Vandaag precies op tijd weg gereden.
Verder erg netjes van wiggins dat ze wachten op Evans. Toch benieuwd wat er boven op de berg heeft gelegen omdat er zoveel lekke banden waren. Meteen straffen die spelbedervers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:28 

Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter

baas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:36 

Donateur

Dat is best wel, euhhh, triest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Chris Two schreef:
Stond op twitter

Alleen kindjes uit 1997 vinden dat baas, dat is gewoon ongelooflijk dom van diegene of die groep die dat hebben gedaan, voor een afdaling, pff willen ze doden hebben ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wout1997 schreef:
Chris Two schreef:
Stond op twitter

Alleen kindjes uit 1997 vinden dat baas, dat is gewoon ongelooflijk dom van diegene of die groep die dat hebben gedaan, voor een afdaling, pff willen ze doden hebben ofzo?

Inderdaad van het kaliber bakstenen van een viaduct af donderen, misselijkmakend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken :)

owja, en triest dat je mijn leeftijd er weer eens bijhaalt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:10 

Donateur

Uhm, als jij met zulke opmerkingen komt.. Deze is ook weer lekker kinderachtig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:16 

Wout1997 schreef:
Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken :)
owja, en triest dat je mijn leeftijd er weer eens bijhaalt :')

als je niet van wielrennen / de tour houdt, dan ga hier niet reageren.
Tsja, alleen mensen die uit 1996 of eerder komen zijn cool
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic