Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
DO 12/07/2012 - 14:53
Voor drie Nederlanders heeft de Tour lang genoeg geduurd. Lieuwe Westra, Rob Ruijgh en Bauke Mollema stapten in de elfde rit af tijdens de beklimming van de Madeleine. Robert Gesink reed de rit wel uit, maar komt morgen niet meer aan de start.
:huillach:

Van den broeck doet het goed. Jammer dat ie in het begin al 2 minuten verloor door een valpartij
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
nielstil wrote:
Voor drie Nederlanders heeft de Tour lang genoeg geduurd. Lieuwe Westra, Rob Ruijgh en Bauke Mollema stapten in de elfde rit af tijdens de beklimming van de Madeleine. Robert Gesink reed de rit wel uit, maar komt morgen niet meer aan de start.

Van den broeck doet het goed. Jammer dat ie in het begin al 2 minuten verloor door een valpartij
Hij had toch een lekke band waardoor hij tijd verloor?

Jammer van de Nederlanders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe hard de rabo's zijn gevallen, maar wel jammer dat als ze 1x iets tegenkomen meteen koppie laten hangen. Alsof ze er extra bij zijn gaan liggen, omdat ze weten dat ze niet goed genoeg zijn xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Stokbrood wrote:
nielstil wrote:

Hij had toch een lekke band waardoor hij tijd verloor?

Jammer van de Nederlanders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe hard de rabo's zijn gevallen, maar wel jammer dat als ze 1x iets tegenkomen meteen koppie laten hangen. Alsof ze er extra bij zijn gaan liggen, omdat ze weten dat ze niet goed genoeg zijn xd
ohja kan ook :p Ik kan pas vanaf morgen beginnen kijken, voorheen enkel samenvattingen gevolgd
Donateur
1627 posts member since 2009
last seen 12 days ago
ik tip LL Sanchez + Chavanel :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Roy, Jeandesboz, Pineau, Ladagnous, Trofimov, HOogerland of Sanchez/Tankink vandaag.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Zit er geen een van bij volgens mij xd Ik vind dit wel een typische Moncoutie etappe, maar hij probeert nu pas weg te rijden uit het peloton.

Edit: Ik heb het nog niet gezegd of hij gaat op z'n bek haha.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
En geeft op >.<
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Roy rijdt op kop hoor :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Pinot :(
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Volgende week vrijdag een keertje gaan kijken naar de tour. Zitten in frankrijk op een camping dan, een uurtje rijden vanwaar ze aankomen. Lijkt me wel erg druk enz voor parkeren maar het is wel de moeite om een keer gezien te hebben
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Lowrenz wrote:Volgende week vrijdag een keertje gaan kijken naar de tour. Zitten in frankrijk op een camping dan, een uurtje rijden vanwaar ze aankomen. Lijkt me wel erg druk enz voor parkeren maar het is wel de moeite om een keer gezien te hebben
is leuk man, eerst die hele stoet met gifts enzo ben je wel een dagje zoet mee!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Leuke laatste 60km gezien vandaag :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Jammer dat Sanchez net te vroeg wegging om te winnen, had wel een lichtpuntje geweest op de belabberde Tour van Rabobank.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
El Mare wrote:Jammer dat Sanchez net te vroeg wegging om te winnen, had wel een lichtpuntje geweest op de belabberde Tour van Rabobank.
Eens. Maar wat liep die vent nou allemaal te gebaren op het eind? xd

Snap dat ie baalt, maar als die anderen toch gewoon sneller zijn, it's all in the game, vind ik in ieder geval...
C
Sanchez... hop, mooie strijd.

Ben benieuwd naar woensdag en donderdag met de bergjes!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Wat een kakploeg dat sky. Waarom in godsnaam zit iedereen op meneertje evans te wachten >.<
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Diep respect voor Sanchez en zijn pogingen. Vandaag precies op tijd weg gereden.
Verder erg netjes van wiggins dat ze wachten op Evans. Toch benieuwd wat er boven op de berg heeft gelegen omdat er zoveel lekke banden waren. Meteen straffen die spelbedervers!
C
Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Chris Two wrote:Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter
baas :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dat is best wel, euhhh, triest..
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Wout1997 wrote:
Chris Two wrote:Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter
Alleen kindjes uit 1997 vinden dat baas, dat is gewoon ongelooflijk dom van diegene of die groep die dat hebben gedaan, voor een afdaling, pff willen ze doden hebben ofzo?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
p-stylez wrote:
Wout1997 wrote:
Stond op twitter
Alleen kindjes uit 1997 vinden dat baas, dat is gewoon ongelooflijk dom van diegene of die groep die dat hebben gedaan, voor een afdaling, pff willen ze doden hebben ofzo?
Inderdaad van het kaliber bakstenen van een viaduct af donderen, misselijkmakend.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken :)

owja, en triest dat je mijn leeftijd er weer eens bijhaalt :')
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Uhm, als jij met zulke opmerkingen komt.. Deze is ook weer lekker kinderachtig :/
C
Wout1997 wrote:Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken :)
owja, en triest dat je mijn leeftijd er weer eens bijhaalt :')
als je niet van wielrennen / de tour houdt, dan ga hier niet reageren.
Tsja, alleen mensen die uit 1996 of eerder komen zijn cool