Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:15 

Hardtraxx Elite

Kijk bijvoorbeeld naar Roland, gruwelijk hard op zijn gezicht gegaan deze tour en nu weer terug. Gesink is een fableltje joh, die man is helemaal niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

:lol: Op je gezicht gaan is heel wat anders dan een been breken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:18 

Hardtraxx Elite

Achja, vorig jaar was het dramatisch, dit jaar is het dramatisch en het zal ook dramatisch blijven. Mag toch wel minimaal van hem verwachten dat hij voor Voeckler blijft in het klassement, die vent kan amper nog lopen. Heb je dan wel een verklaring waarom Kruiswijk en Mollema zo slecht rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Echt een zeeeeeeeer matige etappe, heb me dood zitten ergeren aan alles en iedereen behalve Jvdb, Rolland & Nibali die tenminste nog iets durfde, deze klim vroeg er om om vanaf het begin een moordend tempo omhoog te rijden.. Maarja die droeftoeters van Sky die maken heel die wedstrijd dood, die zetten BH & Porte gewoon vanaf het begin van de klim op kop en laten tempo maken, hele saaie etappe. Hopelijk zit er morgen meer pit in.

Over de Nederlanders, Ten Dam deed het erg goed, zat echt hele tijd goed voorin en heeft totaal niets geforceerd, is op dit moment de beste Nederlander imo. Mollema heeft zich laten uitzakken met het hoofd al in de etappe van morgen, Gesink heeft het geprobeerd, ik snap niet dat mensen hier zo raar over kunnen doen, die gozer heel zn buik/rug/dijbeen etc ligt open, ik heb genoeg ervaring met vallen. de ene dag rijdt je iedereen uit het wiel, de andere dag lig je op je plaat, de volgende dagen is je lichaam alleen bezig met herstellen, dan kom je op minuten binnen. Is gewoon meer dan logisch, dat gaat nog wel even duren hoor. Mollema heeft sowieso een groter herstelvermogen dan Gesink, dat was al veel langer bekend. Gesink heeft ook nog is moeite met de knop van Klassementsman naar Aanvaller om te zetten, is gewoon allemaal heel lastig. Herstellen van een blauwe plek kan al energie uit je lichaam halen die je nodig heb voor net dat beetje extra.. las laatst dat zelfs een muggenbult er voor kan zorgen dat je minder rijdt, die jongens zitten op de top van hun kunnen he elke dag.

Het is gewoon jammer dat alle nederlandse kanshebbers of goede klimmers zijn gevallen. Ruijgh gaan we morgen hopelijk ook wat van zien want die rijdt vrij anoniem rond. Morgen is het de mooiste etappe van de tour, en hopelijk met een paar nederlanders op kop. Weening vind ik ook zwak rijden, had ik iets meer van verwacht, en hij is een van de weinige die niet was gevallen. (wel op achterstand, maar dat kwam doordat hij werd opgehouden bij de val).

We zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:24 

Hardtraxx Elite

Trouwens ook echt dramatisch hoe het wielrennen zich de laatste jaren ontwikkeld. Morgen zullen we vast ook weer niks zien tot de laatste 10km. Al die kuttreintjes etc. Mis het aanvallen van vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Trouwens ook echt dramatisch hoe het wielrennen zich de laatste jaren ontwikkeld. Morgen zullen we vast ook weer niks zien tot de laatste 10km. Al die kuttreintjes etc. Mis het aanvallen van vroeger.

Inderdaad, en als evans op kop had gestaan dan had BMC het gedaan.. Als nibali op kop stond, zag je basso 50km met een moordend tempo rond rijden..als Schleck op kop stond hadden hun het gedaan etc etc... Alleen maar de laatste 3 km valt er iets te beleven, is het hele jaar al. Hopelijk komt daar morgen verandering in, gewoon al vanaf het begin een moordend tempo en vol in de aanval, dan komen je ploeggenoten maar buiten tijd.

Die oortjes moeten weg, die hartslagmeters/wattagemeters/hoogtestagetenten moeten weg, er moet weer een eerlijke strijd komen in het wielrennen. Je zou bijna weer verlangen naar het doping tijdperk (wat imo nu voorbij is, buiten een enkeling dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Tsja, ik denk ook dat de oortjes een grote invloed hebben op het hedendaagse wielrennen, jammer, want nu wordt het net als met voetbal voor veel ploegen een soort schaakspel. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:28 

Hardtraxx Elite

Jammer ook dat de tour zo op Wiggins is gemaakt. 2 lange tijdritten en redelijk weinig bergettapes. Je mist nu ook Contador en Andy, maakt het net wat spannender en dan krijg je 4 ploegen die er voor gaan ipv Sky en af en toe BMC. Het gaat er tegenwoordig alleen maar om om iedereen eraf te rijden ipv een aanval plaatsen. Zeker de saaiste tour van de afgelopen 12 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:31 

Hardtraxx Veteran

Tja... fucking bijna 100km tijdrijden in één tour gaat echt nergens over, iemand die niet kan tijdrijden kan deze tour never nooit winnen op deze manier, zeker niet met dat kansloze engelse/australiaanse wielrennen. Echt serieus... zwak. Ik kijk ook veel liever uit naar de Ronde van Spanje, als die wiggins daar maar niet aan mee doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:24 

Bierkoning

Die tijdritten zijn inderdaad te veel, of had er dan één ploegentijdrit in gedaan ofzo. Maar goed dat verhaal over Sky, het is toch meer dan logisch dat ze zo rijden, waarom zouden ze gaan aanvallen o.i.d. als zij de gele trui hebben. Ik snap dat het saaier is maar zij willen ook gewoon winnen, dit gebeurde ook al in de tijd van Armstrong volgens mij. Die treintjes vind ik eigenlijk ook wel fascinerend, man wat een geweld :P Al hoeven er ook weer geen 4 verschillende naast of achter elkaar te gaan rijden, het wordt dan veel te druk.

Moet wel zeggen dat ik van de week juist één van de mooiste etappes van de laatste jaren heb gezien, die etappe die Pinot won.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 00:30 

Hardtraxx Addict

Het hele feit omtrent Gesink is gewoon dat hij veel groter gemaakt wordt dan dat hij is. Nederland heeft geen enkele top klassementsrenner en omdat Gesink een paar jaar geleden een keer in de top 10 is beland hebben we hem maar als ''grote man'' bestempeld, maar die kerel presteert helemaal niks. Enige wat die zei toen hij op z'n bek ging is: ''Ow ja nu is het klassement weg'' wat voor sporter ben je dan, Toen Hoogerland vorig jaar met z'n reet in het prikkeldraad viel ging hij er toch ook niet bij de pakken neer zitten, dan ga je op je bek, maar dan probeer je er toch alles aan te doen om nog het beste resultaat neer te zetten. Gesink heeft het nooit gemaakt en zal het ook nooit gaan maken, hoe mensen daar bij komen vraag ik me echt af.

Bram Tankink ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 00:37 

Hardtraxx Elite

Je hebt in mijn ogen 100% gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 08:12 

Hardtraxx Veteran

Gesink is gewoon een topper hoor.. ik bedoel als je geen topper ben doe je niet dit soort dingen:

Die mag heeft gewoon heel veel pech. Achja als hij het niet gaat maken dan hebben we nog Marc Goos, Tom Jelte Slagter & Wilco Kelderman achterhand als echte toekomste mogelijke tourwinnaars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:49 

Hardtraxx Crew

Benieuwd naar vandaag, belooft een leuke etappe te worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:49 

Hardtraxx Elite

Hopen dat die schijttrein van Sky dadelijk uitelkaar wordt gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:21 

Bierkoning

Haha daar gaat Gesink alweer hoor. Maarja 4 Nederlanders vooraan dus wie weet. Zitten alleen wel wat behoorlijke klimmers als Scarponi, Valverde, Sorensen, Rolland, Basso etc. bij dus het gaat moeilijk worden, als ze al vooruit blijven.

Edit: let ook op Velits, dat is misschien nog wel de beste bergop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:27 

Hardtraxx Elite

Ruigh en Westra uit de tour... -.-

Edit: Mollema ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:09 

Hardtraxxer

slagveldje vandaag! hopen op Ten Dam
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:11 

Bierkoning

Kaasboer schreef:

Zou leuk zijn maar denk niet dat ie bijv. Rolland eraf rijdt. Maar je weet het nooit, we hebben zelfs al een aanval van Evans gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Kaasboer schreef:

Zou leuk zijn maar denk niet dat ie bijv. Rolland eraf rijdt. Maar je weet het nooit, we hebben zelfs al een aanval van Evans gezien :P

Nee lijkt me ook sterk, maarja wie weet. Haha ja beste aanval van Evans, die zakt zo max door het ijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Denk wel dat het spectaculair gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:42 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren in het klassement... hoop het wel.

Edit:

Denk dat de tour nu wel voorbij is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Leuke etappe om te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke etappe. Kon eindelijk nog is live meekijken omdat ik niet moest werken, meteen de juiste. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:51 

Hardtraxxer

Die kop van Evans, haha :D
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic