Wout jij faalt echt altijdWout1997 wrote:Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken![]()
owja, en triest dat je mijn leeftijd er weer eens bijhaalt :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
K
:')Wout1997 wrote:baasChris Two wrote:Ze hebben spijkers en punaises neer gepleurd... eigenlijk vanaf 100m vanaf de top en dan naar beneden ook..
Stond op twitter
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Stoer hoor om allemaal zo te reageren :')
nu ga ik er niet meer op in.
ok doeiWout1997 wrote:Stoer hoor om allemaal zo te reageren :')![]()
ja dat laatste ben ik eens met m, relax een beetje allen
-
C
je lokt het zelf uit... groei eerst maar wat op, dan snap je het welWout1997 wrote:Stoer hoor om allemaal zo te reageren :')![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
En blijf dan ook gewoon wegWout1997 wrote:Stoer hoor om allemaal zo te reageren :')![]()
Wat een verhaal zeg met die spijkers en punaises, hoe haal je het in je hoofd. 
FuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuWout1997 wrote:Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken![]()
Kiserlovski een gebroken sleutelbeen door die spijkers gister.....
Chris Two wrote:als je niet van wielrennen / de tour houdt, dan ga hier niet reageren.Wout1997 wrote:Achja, beter dan 10 uur achter elkaar naar fietsende mensen kijken![]()
Tsja, alleen mensen die uit 1996 of eerder komen zijn cool
Holyfuck. 46.7 KM/u gemiddeld in 31km
Is dat snel?p-stylez wrote:Holyfuck. 46.7 KM/u gemiddeld in 31km
Gruwelijk snel haha, zeker als je bedenkt dat er ook wat heuveltjes in zaten.Chukkels wrote:Is dat snel?p-stylez wrote:Holyfuck. 46.7 KM/u gemiddeld in 31km
Het leuke aan heuveltjes is, is dat ze ook een stuk bergaf gaanp-stylez wrote:Gruwelijk snel haha, zeker als je bedenkt dat er ook wat heuveltjes in zaten.Chukkels wrote:Is dat snel?p-stylez wrote:Holyfuck. 46.7 KM/u gemiddeld in 31km
Nice dat Fedrigo erbij zit, vind ik altijd een mooie renner.
En nu rijden ze het tempo dat ik zelfs voor het peloton kan blijven, wat een ongelooflijke tering ploeg is dat Sky, echt hopelijk gaat dat snel kapot. Beetje eisen dat iedereen zn benen stil houd, walgelijk.
Volgens mij was dat meer als grap bedoeld van Hagen.p-stylez wrote:En nu rijden ze het tempo dat ik zelfs voor het peloton kan blijven, wat een ongelooflijke tering ploeg is dat Sky, echt hopelijk gaat dat snel kapot. Beetje eisen dat iedereen zn benen stil houd, walgelijk.
Eisel en Knees deden het ook.. dat van BH was waarschijnlijk wel een grapje, maar die andere 2 niet. Ik vind dat gewoon kansloos, ahd gewoon lekker 150 zo door moeten gaan.Pommer wrote:Volgens mij was dat meer als grap bedoeld van Hagen.p-stylez wrote:En nu rijden ze het tempo dat ik zelfs voor het peloton kan blijven, wat een ongelooflijke tering ploeg is dat Sky, echt hopelijk gaat dat snel kapot. Beetje eisen dat iedereen zn benen stil houd, walgelijk.
Weer een uitvaller, gaat best hard zo 
Van Hummel eruit
Van Hummel eruit
Frank Sleck verdacht van doping(soort van doping verberger in zijn lichaam gevonden, weet even niet hoe je het moet omschrijven)
-
C
Die heeft gewoon gepakt, kun je donders opzeggen..
stom natuurlijk..
stom natuurlijk..