Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahaha :lol: nou ja eigenlijk het doping topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:08 
 
Artiest

Komt toch ongeveer op hetzelfde neer :lol:
Al die wielrenners in die tour gebruiken toch wel volgens mij dusja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja het gemiddelde drugs gebruik op Le Tour de France ligt hoger dan menig hardcore/hardstyle feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:13 
 
Artiest

roberttt schreef:
Ja het gemiddelde drugs gebruik op Le Tour de France ligt hoger dan menig hardcore/hardstyle feest :lol:


lol :lol:
Dat klopt, was bij Holland Sport dat er een bepaald percentage is waarbij je gebruikt en daaronder niet.
Dus toen zeiden ze stel dat ligt op 80%, dan zit je op 79% en ben je dus clean?!
Aparte gang van zaken, tour de france kun je ook gewoon niet zonder extra middelen, geloof ik heilig in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou inderdaad.. zonder troep is het echt niet haalbaar xd Is onmenselijk.

echt de instelling van hun: PAK PAK PAK EEN PUNT PAK PAK PAK EEN PUNT RENG DENG DENG DENG
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:21 
 
Artiest

Dus als je dat in consideration neemt is het allemaal al veel minder boeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag maar weer eens kijken. :P Ik volg het wielrennen nooit, behalve als de tour de france begint haha. :P Dat heeft iets aparts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:46 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.


Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.
Ook geloof ik dat dat gewoon als normaal wordt geacht in die professionele wereld, ondanks dat ze er niet heel open over zijn.
Het is zoals ik al zei, tot een bepaald procent ben je gewoon clean, dus gewoon nemen zodat je eronder blijft en klaar is kees.
Vind het alsnog wel knap hoor, zelfs met die middelen moet je zoals Armstrong maar eens 7 keer achter elkaar ofzo zien te winnen. Pure klasse... maar het is 1 grote drugsbende (kort door de bocht vermeld dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elk jaar denken ze weer iets te hebben wat niet ontdekt zou kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens dat zeg ik verkeerd, ik ben niet clean. Ik gebruik namelijk Kestine, Emadine, Emadine+ & Beclosenan (ofzo).. Staat allemaal op de dopinglijst :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Trouwens dat zeg ik verkeerd, ik ben niet clean. Ik gebruik namelijk Kestine, Emadine, Emadine+ & Beclosenan (ofzo).. Staat allemaal op de dopinglijst :$



vieze vieze junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
p-stylez schreef:
Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.


Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.
Ook geloof ik dat dat gewoon als normaal wordt geacht in die professionele wereld, ondanks dat ze er niet heel open over zijn.
Het is zoals ik al zei, tot een bepaald procent ben je gewoon clean, dus gewoon nemen zodat je eronder blijft en klaar is kees.
Vind het alsnog wel knap hoor, zelfs met die middelen moet je zoals Armstrong maar eens 7 keer achter elkaar ofzo zien te winnen. Pure klasse... maar het is 1 grote drugsbende (kort door de bocht vermeld dan).

Armstrong nam dan ook legaal doping. Had wat met zijn kanker te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd of gilbert kan afmaken wat hij gezegd heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 01:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze snuiven allemaal cafeïne poeder !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:07 
 
Artiest

Hardstyleking schreef:
onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.


Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezen :lol:
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hardstyleking schreef:
onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.


Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezen :lol:
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven >.<


Kenny van Hummel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Hardstyleking schreef:
onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.


Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezen :lol:
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven >.<


Kenny van Hummel :worship:

hij was vorig jaar niet laatste zoals ik begrepen had, dat is zo'n ander jong broekie van 23 jaar die voor het eerst mee deed aan de tour vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een valpartijen zeg :/ Vandaag weer 3 renners van naam uitgevallen (Vino, vd Broeck & Zabriskie). En eerder al Wiggins... Wordt er niet leuker op. Maar Hoogerland rijdt wel weer erg sterk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wtf 1 of andere imbeciel in een auto rijdt flecha en hoogerland keihard aan :/ Ik hoop echt dat hoogerland nog wel door kan, hij had de bollentrui al binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fokkop
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja echt wtf wat een idioot in die auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh man Hoogeland!
Net weer de val in de herhaling gezien. Wat een klap! Hij moet echt nog doorrijden wil hij het limiet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah joh zo gebeurd er tenminste nog wat.. hele dag fietsers zien fietsen is ook niks aan toch :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic