Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hahaha :lol: nou ja eigenlijk het doping topic
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Komt toch ongeveer op hetzelfde neer :lol:
Al die wielrenners in die tour gebruiken toch wel volgens mij dusja >.<
Donateur
last seen Sep 2014
Ja het gemiddelde drugs gebruik op Le Tour de France ligt hoger dan menig hardcore/hardstyle feest :lol:
D
Artiest
last seen Apr 2019
roberttt wrote:Ja het gemiddelde drugs gebruik op Le Tour de France ligt hoger dan menig hardcore/hardstyle feest :lol:
lol :lol:
Dat klopt, was bij Holland Sport dat er een bepaald percentage is waarbij je gebruikt en daaronder niet.
Dus toen zeiden ze stel dat ligt op 80%, dan zit je op 79% en ben je dus clean?!
Aparte gang van zaken, tour de france kun je ook gewoon niet zonder extra middelen, geloof ik heilig in.
Donateur
last seen Sep 2014
Nou inderdaad.. zonder troep is het echt niet haalbaar xd Is onmenselijk.

echt de instelling van hun: PAK PAK PAK EEN PUNT PAK PAK PAK EEN PUNT RENG DENG DENG DENG
D
Artiest
last seen Apr 2019
Dus als je dat in consideration neemt is het allemaal al veel minder boeiend :lol:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Vanmiddag maar weer eens kijken. :P Ik volg het wielrennen nooit, behalve als de tour de france begint haha. :P Dat heeft iets aparts.
D
Artiest
last seen Apr 2019
p-stylez wrote:Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.
Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.
Ook geloof ik dat dat gewoon als normaal wordt geacht in die professionele wereld, ondanks dat ze er niet heel open over zijn.
Het is zoals ik al zei, tot een bepaald procent ben je gewoon clean, dus gewoon nemen zodat je eronder blijft en klaar is kees.
Vind het alsnog wel knap hoor, zelfs met die middelen moet je zoals Armstrong maar eens 7 keer achter elkaar ofzo zien te winnen. Pure klasse... maar het is 1 grote drugsbende (kort door de bocht vermeld dan).
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
elk jaar denken ze weer iets te hebben wat niet ontdekt zou kunnen worden
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Trouwens dat zeg ik verkeerd, ik ben niet clean. Ik gebruik namelijk Kestine, Emadine, Emadine+ & Beclosenan (ofzo).. Staat allemaal op de dopinglijst :$
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
p-stylez wrote:Trouwens dat zeg ik verkeerd, ik ben niet clean. Ik gebruik namelijk Kestine, Emadine, Emadine+ & Beclosenan (ofzo).. Staat allemaal op de dopinglijst :$

vieze vieze junk
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Skedoedelefloeps wrote:
p-stylez wrote:Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean! :corn:

Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.
Ook geloof ik dat dat gewoon als normaal wordt geacht in die professionele wereld, ondanks dat ze er niet heel open over zijn.
Het is zoals ik al zei, tot een bepaald procent ben je gewoon clean, dus gewoon nemen zodat je eronder blijft en klaar is kees.
Vind het alsnog wel knap hoor, zelfs met die middelen moet je zoals Armstrong maar eens 7 keer achter elkaar ofzo zien te winnen. Pure klasse... maar het is 1 grote drugsbende (kort door de bocht vermeld dan).
Armstrong nam dan ook legaal doping. Had wat met zijn kanker te maken...
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Benieuwd of gilbert kan afmaken wat hij gezegd heeft :)
Donateur
last seen Sep 2014
Ze snuiven allemaal cafeïne poeder !
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hardstyleking wrote:onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.
Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezen :lol:
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Skedoedelefloeps wrote:
Hardstyleking wrote:onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.
Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezen :lol:
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven >.<
Kenny van Hummel :worship:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Pommer wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Kenny van Hummel :worship:
hij was vorig jaar niet laatste zoals ik begrepen had, dat is zo'n ander jong broekie van 23 jaar die voor het eerst mee deed aan de tour vorig jaar
Bierkoning
last seen 14 days ago
Wat een valpartijen zeg :/ Vandaag weer 3 renners van naam uitgevallen (Vino, vd Broeck & Zabriskie). En eerder al Wiggins... Wordt er niet leuker op. Maar Hoogerland rijdt wel weer erg sterk :)
Bierkoning
last seen 14 days ago
wtf 1 of andere imbeciel in een auto rijdt flecha en hoogerland keihard aan :/ Ik hoop echt dat hoogerland nog wel door kan, hij had de bollentrui al binnen
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
fokkop
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ja echt wtf wat een idioot in die auto
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Oh man Hoogeland!
Net weer de val in de herhaling gezien. Wat een klap! Hij moet echt nog doorrijden wil hij het limiet halen.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Aah joh zo gebeurd er tenminste nog wat.. hele dag fietsers zien fietsen is ook niks aan toch :P