hahaha
nou ja eigenlijk het doping topic
Al die wielrenners in die tour gebruiken toch wel volgens mij dusja
lolroberttt wrote:Ja het gemiddelde drugs gebruik op Le Tour de France ligt hoger dan menig hardcore/hardstyle feest
Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.p-stylez wrote:Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean!![]()
Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.
p-stylez wrote:Trouwens dat zeg ik verkeerd, ik ben niet clean. Ik gebruik namelijk Kestine, Emadine, Emadine+ & Beclosenan (ofzo).. Staat allemaal op de dopinglijst
Armstrong nam dan ook legaal doping. Had wat met zijn kanker te maken...Skedoedelefloeps wrote:Nou ik geloof niet dat je elke dag zoveel kan fietsen puur met menselijke kracht, dus ik geloof dat ze allemaal wat extra's nemen.p-stylez wrote:Echt niet alle wielrenners gebruiken dope hoor. Ik ben gewoon clean!![]()
Ach ik begrijp best wat jullie bedoelen, tuurlijk rijden er nu ook rond die dope gebruiken, zou me niet verbazen als er weer 1 of 2 in de tour wordt betrapt.
Ook geloof ik dat dat gewoon als normaal wordt geacht in die professionele wereld, ondanks dat ze er niet heel open over zijn.
Het is zoals ik al zei, tot een bepaald procent ben je gewoon clean, dus gewoon nemen zodat je eronder blijft en klaar is kees.
Vind het alsnog wel knap hoor, zelfs met die middelen moet je zoals Armstrong maar eens 7 keer achter elkaar ofzo zien te winnen. Pure klasse... maar het is 1 grote drugsbende (kort door de bocht vermeld dan).
Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezenHardstyleking wrote:onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.
Kenny van HummelSkedoedelefloeps wrote:Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezenHardstyleking wrote:onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.![]()
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven
hij was vorig jaar niet laatste zoals ik begrepen had, dat is zo'n ander jong broekie van 23 jaar die voor het eerst mee deed aan de tour vorig jaarPommer wrote:Kenny van HummelSkedoedelefloeps wrote:Ik in de meeste gevallen ook, maar wielrenners die op dit moment weer door Frankrijk lopen te fietsen zijn allemaal schuldig tot tegendeel is bewezenHardstyleking wrote:onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarom ga ik er ook vanuit dat er geen doping wordt gebruikt.![]()
Imo onmenselijk zoveel dagen achter elkaar zulke routes te fietsen. Alleen de dude die altijd laatste wordt wil ik nog wel enigszins geloven