niet voor mij in ieder geval. echt mooie shots!
Was geen sarcasme hoorwrote:Do i smell here a bit of sarcasmwrote:Zijn inderdaad echt mooie foto's
Ik vind het echt mooie foto's.
Was geen sarcasme hoorwrote:Do i smell here a bit of sarcasmwrote:Zijn inderdaad echt mooie foto's
Aight chill, kon zelf jou emoticon niet goed plaatsen, vandaarwrote:Was geen sarcasme hoorwrote:Do i smell here a bit of sarcasmwrote:Zijn inderdaad echt mooie foto's![]()
Ik vind het echt mooie foto's.
Astarloza is nummer 1wrote:wrote:Er zijn nieuwe soorten doping gevonden.. Maar pas tegen oktober ongeveer kunden ze opgespoort worden.
Benieuwd wie ze dit jaar kunnen pakke hebbe..
Armstrong ?
...Hoe durf je het te denken.
Ik volg ook andere rondes & klassiekers hoor, alleen is lang niet alles op tv.wrote:Alleen de tour volgen is hetzelfde als een dagjesmens op defqon
Anyways, eerste punten dus alweer binnen.. Gilbert wint. Contador & Sanchez al op grote achterstand van Gees
had ik al gezegdwrote:Kan een mod dit misschien ff van actueel naar off-topic verplaatsen?
maak ff 1tje aan dan :pwrote:had ik al gezegdwrote:Kan een mod dit misschien ff van actueel naar off-topic verplaatsen?
Maar dan hebben we toch in feite nog een 2de drugstopic?wrote:maak ff 1tje aan dan :pwrote:had ik al gezegdwrote:Kan een mod dit misschien ff van actueel naar off-topic verplaatsen?