Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh man Hoogeland!
Net weer de val in de herhaling gezien. Wat een klap! Hij moet echt nog doorrijden wil hij het limiet halen.


De organisatie kan het niet maken om die regel toe te passen voor Hoogerland, ik ga in dit geval uit van een uitzondering.

Maarja iig succes voor rabobank, was ook wel te verwachten dat Sanchez hem zou winnen, maar je moet het toch maar even doen
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sanchez wint! Leuk voor de Rabo. Gesink doet het ook weer aardig.
Voor de rest dus een nieuwe gele trui.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Aah joh zo gebeurd er tenminste nog wat.. hele dag fietsers zien fietsen is ook niks aan toch :P

inderdaad, maar wel jammer dat het een Nederlander is :cry:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man, wat een idioot, en dan nog van de organisatie ook. Als ze voor Hoogeland geen uitzondering maken is dat echt schandalig.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
G1LL schreef:
Aah joh zo gebeurd er tenminste nog wat.. hele dag fietsers zien fietsen is ook niks aan toch :P

inderdaad, maar wel jammer dat het een Nederlander is :cry:



en als t geen nederlander was, was het minder erg geweest?
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
G1LL schreef:
Aah joh zo gebeurd er tenminste nog wat.. hele dag fietsers zien fietsen is ook niks aan toch :P

inderdaad, maar wel jammer dat het een Nederlander is :cry:



en als t geen nederlander was, was het minder erg geweest?


Ja 1 concurrent minder :p blijft natuurlijk schandalig :p
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schandalig wat die auto natuurlijk doet, hij moet daar sowieso niet inhalen en anders remt hij maar en rijdt hij met 20 km/h tegen die boom, dan is er alsnog weinig aan de hand. Nu rijdt hij een wielrenner helemaal de vernieling in die daardoor geen kans meer maakt op de etappe-zege. Werkelijk schandalig, maarja het zal wel weer 'uitgesproken' worden. Vacansoleil kan d'r ook weinig aan doen en als ze er teveel woorden aan vuil maken krijgen ze simpelweg geen toestemming meer om in de Tour te mogen rijden..

14 minuten schijnt die achter te liggen, dan moet hij zo'n beetje wel binnenkomen dacht ik..
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Schandalig wat die auto natuurlijk doet, hij moet daar sowieso niet inhalen en anders remt hij maar en rijdt hij met 20 km/h tegen die boom, dan is er alsnog weinig aan de hand. Nu rijdt hij een wielrenner helemaal de vernieling in die daardoor geen kans meer maakt op de etappe-zege. Werkelijk schandalig, maarja het zal wel weer 'uitgesproken' worden. Vacansoleil kan d'r ook weinig aan doen en als ze er teveel woorden aan vuil maken krijgen ze simpelweg geen toestemming meer om in de Tour te mogen rijden..

14 minuten schijnt die achter te liggen, dan moet hij zo'n beetje wel binnenkomen dacht ik..

Corrupt zooitje dus.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuws meldde om 5 over dat hij wel binnen is gekomen. Dat is dus in ieder geval goed.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen in 16:44, nog voor Boom en Westra:
http://www.nusport.nl/tour2011-klassementen/index.html
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha! Ze geven Hoogerland wel een rood rugnummer overmorgen. Dat zal het vast goedmaken! (not)
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die fietsen snap ik überhaupt niet. Daar wordt je toch veelste moe van xd
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Mensen die fietsen snap ik überhaupt niet. Daar wordt je toch veelste moe van xd


Daarom gebruiken ze ook doping/drugs :-)
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mrazura schreef:
Mensen die fietsen snap ik überhaupt niet. Daar wordt je toch veelste moe van xd


Daarom gebruiken ze ook doping/drugs :-)

Om te fietsen :cool:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hahahaha! Ze geven Hoogerland wel een rood rugnummer overmorgen. Dat zal het vast goedmaken! (not)

Weetje hóe vetkoelkickuhgaaf een rood rugnummer is! Dan denken alle andere fietsterts: 'WOW! Waarom hij wel en wij niet? :cry: '
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo dat was een behoorlijke klap in het prikkeldraad :oh:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://nos.nl/video/255141-elf-hechting ... s-bil.html
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 08:20 
 
Artiest

Eens met wat er gister avond werd verteld over het levenslang bannen van de mensen in die auto.
En ik zou ze ontslaan als ik hun baas was, of iig schorsen voor een bepaalde tijd. Onderzoek instellen etc.
Als je kijkt wat er gebeurd, meneer kan niet eens normaal autorijden, eventjes de berm in en hij verliest de macht over het stuur voor 1 seconde, vliegt naar de binnenkant toe en knalt tegen de renners op.
Natuurlijk is Hoogerland nu wel meer een held dan die normaal zou zijn, maar dit is (zoals ze dat bij het voetbal noemen) het direct ontnemen van een scoringskans. Die 2 hadden nog voor de winst kunnen gaan.
Hoor mij nu eigenlijk een beetje door ratelen over een sport die ik eigenlijk nooit leuk vond, tot ik het gister even aan het kijken was. Moet zeggen dat, ondanks dat ze allemaal aan de doping zitten, het toch wel z'n charme heeft. xd
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was gisteren echt woedend, hoe kan dit in godsnaam gebeuren.. en dan ook nog is een auto van de franse televisie, dus mensen die heel wat te zeggen hebben in de tour. Wat een kansloos verhaal. Gelukkig valt het nog relatief mee, en leeft hij nog, hij had ook zomaar met zn nek in het prikkeldraad kunnen komen, nja daar moet ik niet eens aan denken. Zo'n bikkel als Johnny is komt huilend over de finish, van de schrik, van de pijn. Ik vond dat wel prachtig om te zien. Als hij buiten tijd was binnengekomen dan was overigens een grote oorlog in wielerwereld ontstaan, dus dat had de organisatie nooit kunnen doen. Enigste pluspuntje vond ik dat Gesink weer lekker mee reed, dat ll won, is ook leuk.

En dat alle renners aan doping zitten slaat ook nergens op, die tijd is achter ons, ik wil niet zeggen dat er niemand meer aan de doping zit, maar georganiseerd doping gebruik is verbannen, dat weet ik zeker.

Maar we kenne zeggen wat we willen, de tour is nog geen dag niet spannend geweest.. dat is een jaar wel is anders geweest. Alleen jammer dat er zoveel favorieten al zijn uitgevallen, kloden kan zich bij dit rijtje ook nog gaan voegen want die beslist vanavond of die morgen meerijdt, of dat hij er ook mee kapt (Kneuzingen, Schaafwonden, Verrekingen)

Ik ging gisteren ook bijna met 60 per uur tegen de grond omdat er een auto ineens van links van het erf komt, ongeluk zit in een een klein hoekje bij onze sport.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 09:27 
 
Artiest

Nou mijn theorie over doping gebruik heb ik al eens verklaard hier dus dat lijkt me niet nog een keer nodig.
Doet niets af aan de prestaties hoor, als toch iedereen het gebruikt is het hetzelfde als een stukje fietsen als niemand het gebruikt >.<
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niet heel veel met de sport, maar volg de tour wel altijd.

De tranen stonden me wel in de ogen gister met die emotionele Johnny -.-
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:50 
 
Artiest

Trouwens, vraagje voor mensen die het vaker volgen, was die Johnny gister "stoned" van de morphine en vlak na de tour v.d. pijn en emotie. Of praat hij altijd zo... droog en langzaam?
Kwam een beetje raar over.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny praat altijd zo, dat is ene held! Ging vroeger ook altijd naar Hardstyle en Hardcore feesten (net als Westra)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Johnny praat altijd zo, dat is ene held! Ging vroeger ook altijd naar Hardstyle en Hardcore feesten (net als Westra)

Dan is het al helemaal een held! :)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Johnny praat altijd zo, dat is ene held! Ging vroeger ook altijd naar Hardstyle en Hardcore feesten (net als Westra)

Klopt stont volgens mij een groot stuk in de Spits of Metro van hem echt een held
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic