Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Koop jij je tracks
Ja, duh 7%  7%  [ 3 ]
Ja, alleen als het een bijzondere is 38%  38%  [ 16 ]
Nee, ik download 48%  48%  [ 20 ]
Nee, ik luister geen muziek 0%  0%  [ 0 ]
Kopen wat is dat? 7%  7%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kopen jullie je tracks of downloaden julie gewoon
en waarom download/koop je :thumbsup:
Gewoon ff benieuwd wat jullie doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Downloaden. En kom niet met blabla steun de artiest :P , ik betaal me al zuur aan feesten xd
Het is ook alleen voor mezelf, ben geen DJ of maak geen setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:07 
 

met kopen dragen we helaas niet bij aan de artiest/producer, maar aan Buma/Stemra die (rij met vloekwoorden) stichting die alles in de zak steekt.
Als de artiest nu zelf op de maandagse markt gaat staan met wat cd`s en/vinyls en verkoopt kan hij beter verdienen.

ik download veelal. omdat allles toch gedigitaliseerd wordt/is. en neemt weinig plaats in met eckte cd`s. tegenwoordig is er maar een cd gekocht en wordt op downloadsite worden deze met massa`s aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Downloaden. En kom niet met blabla steun de artiest :P , ik betaal me al zuur aan feesten xd
Het is ook alleen voor mezelf, ben geen DJ of maak geen setjes.


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kopen amateur dj's wel hun tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik download alleen maar.
Alleen als er een keer een vette cd uit komt ofzo dan koop ik hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de wat minder bekende producers koop ik ze deigitaal wel. De bekendere verdienen genoeg aan mij door feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik koop tracks die ik echt vet vind, maar als ik zo zie dat ze er zelf weinig aan overhouden stop ik daar ook maar mee, en hou ik het bij albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:39 
 

Download..

Meestal albums/mix cd's/festival cd's..


Feesten zijn al duur genoeg vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb redelijk veel gekocht, maar ook redelijk veel gedownload.
Is toch wel een beetje te duur om telkens maar die nummers te blijven kopen.

Albums/ Cd's koop ik wel mits ik ze goed vind en mits ik geld heb. Ik heb thuis liggen:

* Hardbass 2011 CD.
* Defqon 2010 DVD.
* Headhunterz Studio Sessions.
* A² Records: Unleashed.

En ik heb een stuk of 50 á 100 tracks gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb nu thuis

Decibel 2010 thx to Hardtraxx
SI Album
Headhunterz Studio Sessions
Coone The Challange Album
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, echter alleen als ik het niet kan downloaden of als ik echt een bijzondere reden heb om het te kopen.
Ik ben zo'n muziekfreak dat ik miljonair zou moeten zijn als ik echt alles legaal zou hebben gehaald. Dus koop ik alleen als het echt niet anders kan, of als ik iemand echt wil supporten.

Van mijn hardstyle-collectie is denk ik nog geen 20% echt gekocht. Van m'n hardcore dan weer meer en m'n early hardstyle is voor haast 90% aangeschaft bij Juno en vergelijkbare sites. Gewoon omdat daar simpelweg bijna geen illegale links van zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja, echter alleen als ik het niet kan downloaden of als ik echt een bijzondere reden heb om het te kopen.
Ik ben zo'n muziekfreak dat ik miljonair zou moeten zijn als ik echt alles legaal zou hebben gehaald. Dus koop ik alleen als het echt niet anders kan, of als ik iemand echt wil supporten.

Van mijn hardstyle-collectie is denk ik nog geen 20% echt gekocht. Van m'n hardcore dan weer meer en m'n early hardstyle is voor haast 90% aangeschaft bij Juno en vergelijkbare sites. Gewoon omdat daar simpelweg bijna geen illegale links van zijn.

ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde als jou, ik bedoel wij houden ons profielwerkstuk(havo 5) volgend jaar over of het downloaden van muziekbestanden invloed heeft op de muziekindustrie. nou er gaat iig baggerweinig naar de artiest, zegmaar dat buma een deel krijgt, de platenmaatschappij een deel en dat de artiest misschien op 1 euro betaald door de consument 1 cent op z'n bankrekening ziet komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geef ongeveer 20 euro per maand uit aan muziek kopen... koop alleen platen die ik echt vet vind eigenlijk, dus daar heb ik wel genoeg aan. Koop ze ivm draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen mixen en afentoe een album (als het naar mijn smaak is), download zelf bijna geen losse nummers, hooguit voor een ringtone ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik koop eigenlijk alleen fysieke media: vinyls, artiestenalbums en af en toe een dvd. Heb bijna geen 'legale' mp3s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik download de digitale muziek. Koop wel af en toe een vinyl plaat. Een album koop ik als ik m echt top vind, zoals dat van Crypsis. Verder betaal ik wel netjes voor feestjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hail DVDVideosoft, maar soms koop ik wel eens een plaatje als ik em echt heel goed vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/

Kun je tegenwoordig ook al feesten downloaden? :P *trolololololol*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/

Kun je tegenwoordig ook al feesten downloaden? :P *trolololololol*

Ja, op http://www.downloadjetickethier.nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik download eigenlijk alles illegaal. Heel af en toe koop ik een cd zoals me laatste : audioslave van triax maar verder download ik gewoon alles, gewoon om dat het anders te duur is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:20 
 

ik download of koop geen tracks, ik luister alleen livesets :P
en af en toe een album dan wel downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb me scheel gekocht aan vinyls
betaal me scheel aan feesten
koop soms nog wel is een cd'tje
en dvd's van party's waar k geweest ben koop k meestal wel

maar losse tracks download ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb wel wat muziek gekocht maar niet super veel, wel een paar dvd's.

Die feesten zijn al duur genoeg :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic