Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago

Koop jij je tracks

Ja, duh
3
7%
Ja, alleen als het een bijzondere is
16
38%
Nee, ik download
20
48%
Nee, ik luister geen muziek
0
No votes
Kopen wat is dat?
3
7%

Total votes: 42

Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
kopen jullie je tracks of downloaden julie gewoon
en waarom download/koop je :thumbsup:
Gewoon ff benieuwd wat jullie doen
Last edited by hardaddict on 12 Jul 2011 22:38, edited 2 times in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Downloaden. En kom niet met blabla steun de artiest :P , ik betaal me al zuur aan feesten xd
Het is ook alleen voor mezelf, ben geen DJ of maak geen setjes.
Last edited by Trampoline on 12 Jul 2011 22:08, edited 2 times in total.
E
met kopen dragen we helaas niet bij aan de artiest/producer, maar aan Buma/Stemra die (rij met vloekwoorden) stichting die alles in de zak steekt.
Als de artiest nu zelf op de maandagse markt gaat staan met wat cd`s en/vinyls en verkoopt kan hij beter verdienen.

ik download veelal. omdat allles toch gedigitaliseerd wordt/is. en neemt weinig plaats in met eckte cd`s. tegenwoordig is er maar een cd gekocht en wordt op downloadsite worden deze met massa`s aangeboden.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoofdcoach wrote:Downloaden. En kom niet met blabla steun de artiest :P , ik betaal me al zuur aan feesten xd
Het is ook alleen voor mezelf, ben geen DJ of maak geen setjes.
Dit dus
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Kopen amateur dj's wel hun tracks?
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 38 minutes ago
Ik download alleen maar.
Alleen als er een keer een vette cd uit komt ofzo dan koop ik hem.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Van de wat minder bekende producers koop ik ze deigitaal wel. De bekendere verdienen genoeg aan mij door feesten.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik koop tracks die ik echt vet vind, maar als ik zo zie dat ze er zelf weinig aan overhouden stop ik daar ook maar mee, en hou ik het bij albums
C
Download..

Meestal albums/mix cd's/festival cd's..

Feesten zijn al duur genoeg vind ik
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heb redelijk veel gekocht, maar ook redelijk veel gedownload.
Is toch wel een beetje te duur om telkens maar die nummers te blijven kopen.

Albums/ Cd's koop ik wel mits ik ze goed vind en mits ik geld heb. Ik heb thuis liggen:

* Hardbass 2011 CD.
* Defqon 2010 DVD.
* Headhunterz Studio Sessions.
* A² Records: Unleashed.

En ik heb een stuk of 50 á 100 tracks gekocht.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Heb nu thuis

Decibel 2010 thx to Hardtraxx
SI Album
Headhunterz Studio Sessions
Coone The Challange Album
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja, echter alleen als ik het niet kan downloaden of als ik echt een bijzondere reden heb om het te kopen.
Ik ben zo'n muziekfreak dat ik miljonair zou moeten zijn als ik echt alles legaal zou hebben gehaald. Dus koop ik alleen als het echt niet anders kan, of als ik iemand echt wil supporten.

Van mijn hardstyle-collectie is denk ik nog geen 20% echt gekocht. Van m'n hardcore dan weer meer en m'n early hardstyle is voor haast 90% aangeschaft bij Juno en vergelijkbare sites. Gewoon omdat daar simpelweg bijna geen illegale links van zijn.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
dawasiknie wrote:Ja, echter alleen als ik het niet kan downloaden of als ik echt een bijzondere reden heb om het te kopen.
Ik ben zo'n muziekfreak dat ik miljonair zou moeten zijn als ik echt alles legaal zou hebben gehaald. Dus koop ik alleen als het echt niet anders kan, of als ik iemand echt wil supporten.

Van mijn hardstyle-collectie is denk ik nog geen 20% echt gekocht. Van m'n hardcore dan weer meer en m'n early hardstyle is voor haast 90% aangeschaft bij Juno en vergelijkbare sites. Gewoon omdat daar simpelweg bijna geen illegale links van zijn.
ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde als jou, ik bedoel wij houden ons profielwerkstuk(havo 5) volgend jaar over of het downloaden van muziekbestanden invloed heeft op de muziekindustrie. nou er gaat iig baggerweinig naar de artiest, zegmaar dat buma een deel krijgt, de platenmaatschappij een deel en dat de artiest misschien op 1 euro betaald door de consument 1 cent op z'n bankrekening ziet komen. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik geef ongeveer 20 euro per maand uit aan muziek kopen... koop alleen platen die ik echt vet vind eigenlijk, dus daar heb ik wel genoeg aan. Koop ze ivm draaien.
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Alleen mixen en afentoe een album (als het naar mijn smaak is), download zelf bijna geen losse nummers, hooguit voor een ringtone ofzo ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik koop eigenlijk alleen fysieke media: vinyls, artiestenalbums en af en toe een dvd. Heb bijna geen 'legale' mp3s.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
Ik download de digitale muziek. Koop wel af en toe een vinyl plaat. Een album koop ik als ik m echt top vind, zoals dat van Crypsis. Verder betaal ik wel netjes voor feestjes. :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hail DVDVideosoft, maar soms koop ik wel eens een plaatje als ik em echt heel goed vind :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/
Kun je tegenwoordig ook al feesten downloaden? :P *trolololololol*
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Daveytl wrote:
Dakpan wrote:Koop alleen een track als ik hem echt uitzonderlijk vind en het de artiest echt gun, zoals Machine tracks en Everything Starts. Verder download ik al m'n feesten want ga daar echt niet voor betalen. :/
Kun je tegenwoordig ook al feesten downloaden? :P *trolololololol*
Ja, op http://www.downloadjetickethier.nu
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik download eigenlijk alles illegaal. Heel af en toe koop ik een cd zoals me laatste : audioslave van triax maar verder download ik gewoon alles, gewoon om dat het anders te duur is.
G
ik download of koop geen tracks, ik luister alleen livesets :P
en af en toe een album dan wel downloaden
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
heb me scheel gekocht aan vinyls
betaal me scheel aan feesten
koop soms nog wel is een cd'tje
en dvd's van party's waar k geweest ben koop k meestal wel

maar losse tracks download ik
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik heb wel wat muziek gekocht maar niet super veel, wel een paar dvd's.

Die feesten zijn al duur genoeg :P