Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 14:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een Cube racefiets, na jaren op een mountainbike te hebben gereden vond ik het tijd om met de meute mee te gaan en iets snellers te zoeken. Benieuwd of er meer mensen zijn die net als ik niet super snel een tour de france op zet, maar het wel tof vindt om zelf te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Succes met de nieuwe fiets! Het is gelukkig een vereiste om de sport ook te moeten kijken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 22:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Succes met de nieuwe fiets! Het is gelukkig een vereiste om de sport ook te moeten kijken. :D

Ik ben er bang voor :D :cool:
Voordeel van uitzoeken van een nieuwe fiets is wel dat het voelt alsof je er meteen een bak verstand van hebt. Ik zal me alleen niet aan jouw niveau wagen :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 Nest protects
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?


Zelf ook regelmatig Asics (GL3) aangehad op feesten, vond het altijd erg relaxed. Nooit pijn gehad aan mijn voeten o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RomanAnthony schreef:
Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?


Zelf ook regelmatig Asics (GL3) aangehad op feesten, vond het altijd erg relaxed. Nooit pijn gehad aan mijn voeten o.i.d.


RT

Airmax en Gel Lyte doen elkaar niet enorm veel onder qua comfort. Wat ik het chille aan de Gel-Lyte III specifiek vind is dat de schoenlip (of hoe dat ook heet) gespleten is, zoals je hier ziet:

Afbeelding

Dat is zo veel chiller op een feest, het zorgt er voor dat de bovenkant van je voet minder weerstand heeft tegen die lip wat na een feest echt hemels is. Ik merk daar best wel een verschil in tussen mijn paar Gel Lyte III en AM1.

PS: Die schoen uit de foto is deze

https://www.bijsmaak.com/asics-gel-lyte ... white.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asics zijn imo de chillste schoenen om op te feesten en dus zeker aan te raden. Hoeven ook niet eens zo veel te kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een JBL speaker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een getraind oor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whisky Barrel Chips 2 L | BBQ | Rookhout van Whisky vaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chemo kuurtje na het zien van de opmerkingen van de trieste mannetjes boven me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand goede bluetooth oordopjes aanraden? Heb een iPhone maar ben geen fan van Airpods, vanwege de matige duurzaamheid. Ga ze gewoon voor dagelijks werk gebruiken, misschien met hardlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 11:53 
 
Hardtraxxer

https://www.bol.com/nl/nl/p/rolfstone-n ... 101861365/

Ik heb deze. Primair voor het hardlopen gekocht, maar gebruik ze ook casual omdat ik positief verrast was over het geluid.

Zijn goed aan te passen naar de vorm van je oor en blijven bij mij altijd goed zitten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Kan iemand goede bluetooth oordopjes aanraden? Heb een iPhone maar ben geen fan van Airpods, vanwege de matige duurzaamheid. Ga ze gewoon voor dagelijks werk gebruiken, misschien met hardlopen.


https://www.coolblue.nl/product/870034/ ... k5EALw_wcB

Deze heb ik, goeie batterij, kan 2 apparaten koppelen. bakje niet al te groot, past makkelijk in de broekzak. Geluidskwaliteit dik en dik in orde. Blijven goed in de oren zitten bij mij.

Heb geen vergelijkingsmateriaal, zijn m'n eerste bluetooth oordopjes, maar ze bevallen enorm goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemachtig wat een dure oortjes allemaal, zit ik met m'n Chinese oortjes van 20 euro. Al 2x gefixt met seconde lijm maar gaat al 2 jaar mee :lol: :lol:

Overigens prima oortjes, hoor bijna geen verschil met m'n 80 euro Sennheisers die na een jaar al het begaven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekijk JBL Tune 230NC TWS - Volledig Draadloze Oordopjes Met Noise Cancelling - Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/jbl-tune-230nc ... _iphoneapp

Deze heb ik, geluid is top en vind ze niet heel duur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Bekijk JBL Tune 230NC TWS - Volledig Draadloze Oordopjes Met Noise Cancelling - Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/jbl-tune-230nc ... _iphoneapp

Deze heb ik, geluid is top en vind ze niet heel duur!


Live pro + zijn ook goeie, iets duurder maar het geluid en verstelbare eq is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het beste geluid moet je absoluut deze hebben

https://www.coolblue.nl/product/883549/ ... zwart.html

Komt (qua geluid) heel vaak als beste uit vergelijkende tests

Nadeel is wel dat de pasvorm niet voor iedereen even goed is, maar dat is te fixen met andere eartips.

En anders de Jabra's die Rick plaatst. Ik heb de voorlopers ervan gehad en die waren ook erg goed. Helaas viel de verbinding geregeld weg maar de 85t is beter op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de tips, ben voor die van Riis gegaan vanwege de prijs en goede reviews online. Vandaag binnen, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parasol voet, blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Parasol voet, blij mee.


Lastig schoenen vinden gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Kan iemand goede bluetooth oordopjes aanraden? Heb een iPhone maar ben geen fan van Airpods, vanwege de matige duurzaamheid. Ga ze gewoon voor dagelijks werk gebruiken, misschien met hardlopen.


Wil ook iets van nieuwe oortjes voor wandelen. Zit nog te twijfelen of ik daar echt draadloze voor moet halen en zo ja of een setje van 200 euro nou echt meerwaarde heeft tov een paar van onder de 100 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
https://www.bol.com/nl/nl/p/rolfstone-nova-sport-volledig-draadloze-oordopjes-zweet-en-regenbestendig-extra-bass-usb-c-touch-wingtips-sport-oortjes-bluetooth-blijven-altijd-zitten-geschikt-voor-apple-android/9200000101861365/

Ik heb deze. Primair voor het hardlopen gekocht, maar gebruik ze ook casual omdat ik positief verrast was over het geluid.

Zijn goed aan te passen naar de vorm van je oor en blijven bij mij altijd goed zitten eigenlijk.

Ze zijn binnen, heb er al mee hardgelopen. Ze zitten inderdaad perfect. Heb nooit draadloze oordopjes gehad, maar met die wingtips blijven ze goed zitten, ook met sporten. Ook mooi dat ze echt in het oor zitten, zonder zo’n stokje dat eruit hangt.
Qua geluid werd ik niet echt omver geblazen. Het is wel prima, maar ik mis toch een bepaalde diepte die je met oortjes van €200 waarschijnlijk wel hebt.
Aan de bediening moet ik nog even gewend raken (1x aanraken voor pauze/play, 2x aanraken voor volgende nummer, etc). Op het begin al een paar keer per ongeluk nummers gepauzeerd of geskipt.
Over het algemeen wel tevreden mee voor deze prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Sony SRS-XP500

Zit een best geluid op voor een draagbare speaker :D
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic