Riiss schreef:
https://www.bol.com/nl/nl/p/rolfstone-nova-sport-volledig-draadloze-oordopjes-zweet-en-regenbestendig-extra-bass-usb-c-touch-wingtips-sport-oortjes-bluetooth-blijven-altijd-zitten-geschikt-voor-apple-android/9200000101861365/
Ik heb deze. Primair voor het hardlopen gekocht, maar gebruik ze ook casual omdat ik positief verrast was over het geluid.
Zijn goed aan te passen naar de vorm van je oor en blijven bij mij altijd goed zitten eigenlijk.
Ze zijn binnen, heb er al mee hardgelopen. Ze zitten inderdaad perfect. Heb nooit draadloze oordopjes gehad, maar met die wingtips blijven ze goed zitten, ook met sporten. Ook mooi dat ze echt in het oor zitten, zonder zo’n stokje dat eruit hangt.
Qua geluid werd ik niet echt omver geblazen. Het is wel prima, maar ik mis toch een bepaalde diepte die je met oortjes van €200 waarschijnlijk wel hebt.
Aan de bediening moet ik nog even gewend raken (1x aanraken voor pauze/play, 2x aanraken voor volgende nummer, etc). Op het begin al een paar keer per ongeluk nummers gepauzeerd of geskipt.
Over het algemeen wel tevreden mee voor deze prijs.