Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 14:43 

Hardtraxx Beheerder

Een Cube racefiets, na jaren op een mountainbike te hebben gereden vond ik het tijd om met de meute mee te gaan en iets snellers te zoeken. Benieuwd of er meer mensen zijn die net als ik niet super snel een tour de france op zet, maar het wel tof vindt om zelf te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 22:53 

Hardtraxx Elite

Succes met de nieuwe fiets! Het is gelukkig een vereiste om de sport ook te moeten kijken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2022 22:14 

Hardtraxx Beheerder

simon10pont schreef:
Succes met de nieuwe fiets! Het is gelukkig een vereiste om de sport ook te moeten kijken. :D

Ik ben er bang voor :D :cool:
Voordeel van uitzoeken van een nieuwe fiets is wel dat het voelt alsof je er meteen een bak verstand van hebt. Ik zal me alleen niet aan jouw niveau wagen :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 12:49 

Hardtraxx Elite

Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 13:08 

Hardtraxx Addict

2 Nest protects
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:22 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?

Zelf ook regelmatig Asics (GL3) aangehad op feesten, vond het altijd erg relaxed. Nooit pijn gehad aan mijn voeten o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 14:49 

Kraak... Piep...

MelvinFR schreef:
RomanAnthony schreef:

Zelf ook regelmatig Asics (GL3) aangehad op feesten, vond het altijd erg relaxed. Nooit pijn gehad aan mijn voeten o.i.d.

RT

Airmax en Gel Lyte doen elkaar niet enorm veel onder qua comfort. Wat ik het chille aan de Gel-Lyte III specifiek vind is dat de schoenlip (of hoe dat ook heet) gespleten is, zoals je hier ziet:

Afbeelding

Dat is zo veel chiller op een feest, het zorgt er voor dat de bovenkant van je voet minder weerstand heeft tegen die lip wat na een feest echt hemels is. Ik merk daar best wel een verschil in tussen mijn paar Gel Lyte III en AM1.

PS: Die schoen uit de foto is deze

https://www.bijsmaak.com/asics-gel-lyte ... white.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2022 15:06 

Hardtraxx Veteran

Asics zijn imo de chillste schoenen om op te feesten en dus zeker aan te raden. Hoeven ook niet eens zo veel te kosten!
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic