MelvinFR schreef:
RomanAnthony schreef:
Mijn volgende laatste aankoop moeten nieuwe feestschoenen worden, want ik krijg veel last van mijn voeten met mijn huidige (al redelijk versleten) Air Max 90's. Ik zou toch wat meer steun willen met mijn volgende schoenen ten koste van wat minder gewicht, dus ik zat er aan te denken om een simpel setje Air Max 1's te halen (hier loop ik normaal gesproken dagelijks op) of een keer een setje Asics. Wat zijn jullie ervaringen met Asics als (feest) schoenen qua steun en comfort? En zeker vergeleken met Nike Air Max (1's)?
Zelf ook regelmatig Asics (GL3) aangehad op feesten, vond het altijd erg relaxed. Nooit pijn gehad aan mijn voeten o.i.d.
RT
Airmax en Gel Lyte doen elkaar niet enorm veel onder qua comfort. Wat ik het chille aan de Gel-Lyte III specifiek vind is dat de schoenlip (of hoe dat ook heet) gespleten is, zoals je hier ziet:

Dat is zo veel chiller op een feest, het zorgt er voor dat de bovenkant van je voet minder weerstand heeft tegen die lip wat na een feest echt hemels is. Ik merk daar best wel een verschil in tussen mijn paar Gel Lyte III en AM1.
PS: Die schoen uit de foto is deze
https://www.bijsmaak.com/asics-gel-lyte ... white.html