Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Een OnePlus 9 Pro.

How bevalt het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart 20 Years verzamel-cd. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 14:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een Pixel 6 Pro 8gb/128gb "Stormy black".
Is nog niet binnen helaas, maar wel HYPE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

2015 Kia Rio 1.2 Executive Line met zo goed als alle opties er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Afbeelding

Ben eindelijk van mijn Corsa af, die van ellende steeds verder uit elkaar viel. Goed bedrag voor gekregen en daarbij deze hele Mitsubishi Colt (in het blauw) inclusief een grote beurt voor de Colt.

Het is niet de mooiste auto, maar daar ging ik ook niet voor, meer voor betrouwbaarheid, zuinigheid, goedkoper per maand en ruimte (+5 deurs). Mooi meegenomen in ieder geval dat de Colt ook veel sneller is.

Was deze al uit elkaar gevallen? :P

ps. Wel een mooie vooruitgang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, eerlijk gezegd doet hij het nog prima naar omstandigheden.

Ik rij echter dagelijks er mee voor werk en ik had hem al op een hoge km stand gekocht. Hij staat nu op 210,000 en er beginnen dingen te slijten die bij de APK mij meer gaan kosten dan die auto waard is (geschat rond de 2 a 3,000 om hem nog 4 jaar mee te krijgen).

Er moeten rondom nieuwe remschijven en blokken, de ketting raakt losjes, de dynamo is niet meer wat het is, slippende distributieriem en de stuurbekrachtingingpomp moet je aanslingeren bij starten auto door aan het stuur te draaien.

Dat is me te veel, APK is in februari, dus ik ging maar naar iets kijken waar ik dat geld in kon steken voor iets wat nog wel 10 jaar werkt. Dus een Kia Rio met alles er op en er aan en 70k op de teller.

Ik kan echter iedereen zo'n Mitsubishi Colt als starterauto aanraden. Ze zijn haast onverwoestbaar, hondsbetrouwbaar, goedkoop per maand, relatief zuinig en er zit ook nog wel een beetje pit in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mijt begon te klagen over nekklachten na het slapen (waarschijnlijk waren het cheap ass kussens die destijds bij het bed zaten), dus meegegaan in de hardtraxx hype en 2 cloudpillo's besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest er wel heel erg aan wennen gezien het kussen een stuk meer warmte vasthoudt dan wat ik hier voor had.
Nog wel even getwijfeld om hem te ruilen, maar heb hem nu een paar maanden en bevalt wel goed. In ieder geval ook geen nek klachten meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, eerlijk gezegd doet hij het nog prima naar omstandigheden.

Ik rij echter dagelijks er mee voor werk en ik had hem al op een hoge km stand gekocht. Hij staat nu op 210,000 en er beginnen dingen te slijten die bij de APK mij meer gaan kosten dan die auto waard is (geschat rond de 2 a 3,000 om hem nog 4 jaar mee te krijgen).

Er moeten rondom nieuwe remschijven en blokken, de ketting raakt losjes, de dynamo is niet meer wat het is, slippende distributieriem en de stuurbekrachtingingpomp moet je aanslingeren bij starten auto door aan het stuur te draaien.

Dat is me te veel, APK is in februari, dus ik ging maar naar iets kijken waar ik dat geld in kon steken voor iets wat nog wel 10 jaar werkt. Dus een Kia Rio met alles er op en er aan en 70k op de teller.

Ik kan echter iedereen zo'n Mitsubishi Colt als starterauto aanraden. Ze zijn haast onverwoestbaar, hondsbetrouwbaar, goedkoop per maand, relatief zuinig en er zit ook nog wel een beetje pit in.

Slippende distributie? :P mag hopen dat 't de multiriem is.
Maar keurige wagens die Rios. Die aluminium velgen zien er niet uit als die verweerd raken maar verder zijn 't leuke wagens.
Heb er zelf ook eens naar gekeken maar de 1.4 motor was helaas nauwelijks verkrijgbaar dus 't is 'm niet geworden toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maar keurige wagens die Rios. Die aluminium velgen zien er niet uit als die verweerd raken maar verder zijn 't leuke wagens.
Heb er zelf ook eens naar gekeken maar de 1.4 motor was helaas nauwelijks verkrijgbaar dus 't is 'm niet geworden toen.


Multiriem inderdaad, en ik heb er anderen onder dan die basis die jij bedoelt.

Ik vond de 1.2 pittiger dan ik had verwacht gezien het een atmosferische 4-cilinder is met amper pk en de auto toch iets meer dan 1k weegt. Daarnaast, ding is achterlijk zuinig en dat is me 10x belangrijker gezien de huidige benzineprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Lexus CT is ook achterlijk zuinig (1:20) maar ik ben serieus aan het overwegen om die in te gaan ruilen voor een diesel :lol:
Met deze brandstofprijzen is autorijden echt niet leuk meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nadeel is dat diesel in de maand natuurlijk duurder is aan belastingen en zelfs de dieselprijzen zijn ook niet heel best, dus je moet best wat km's maken wil je dat er uit halen. En Diesels zijn ook duurder tegenwoordig.

Ik begon al meer te kijken naar hybrides, maar een met lage km's die degelijk is (i.e. een VW, Hyundai of Toyota) is al gauw rond de 15k, met de Yaris hybride een beetje de goedkoopste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als 2e auto hebben we een 208 diesel maar die doet 1:23 en met 2 man die 30000km per jaar rijdt is toch die 208 goedkoper ondanks de hogere MRB.

Tbh zou ik me bij een Toyota/Lexus niet zo druk maken over een hoge km stand.
Ik kocht de mijne met net geen 2 ton op de klok en ik heb er nu bijna 250k op staan en heb er (buiten slijtage/onderhoud) nog nooit onkosten aan gehad :lol:

Die krengen zijn onverwoestbaar en dat is eigenlijk ook wat je op internet overal leest. Echt 'n topding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 19:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja dat heb je natuurlijk veel met Japanners en Koreanen. Zijn gewoon allemaal degelijke auto's die normaliter nooit kapot gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 21:04 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe computer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
De mijt begon te klagen over nekklachten na het slapen (waarschijnlijk waren het cheap ass kussens die destijds bij het bed zaten), dus meegegaan in de hardtraxx hype en 2 cloudpillo's besteld.

Wow, de hype train is nog steeds gaande

Bij mij is ie wel weer volledig tot stilstand gekomen aangezien het schuim in mijn kussen zich echt volledig volgezogen heeft met vocht. Zelfs terwijl ik hem geen eens gebruik meer voor het slapen. Het is nu 1 grote massa geworden dat meer aan voelt als een baksteen. Als ik m’n best zou doen, krijg ik Al het schuim als 1 massa uit de hoes :lol:

Ik ben heel erg tevreden daarentegen nu over m’n latex kussen. Het ligt heerlijk en daarnaast gaat ie ook alweer enkele maanden mee zonder van structuur oid te veranderen. Ik stap denk ik nooit meer over naar een ander materiaal

Ik heb kapok, synthetisch, veren, dons, traagschuim vlokken, traagschuim uit 1 blok gehad. Kapok, synthetisch en traagschuim vlokken zijn allemaal totaal niet duurzaam voor mij. Traagschuim uit 1 blok is te hard. En veren/dons is in principe prima, maar niet als je nekklachten hebt want het is niet vormvast. Latex is én zacht én vormvast én stevig én duurzaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week de OnePlus Buds Pro aangeschaft en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Eerst was ik altijd wat terughoudend in bluetooth oortjes vanwege het verlies van kwaliteit maar dat is bijna niet meer aan de orde.
De geluidskwaliteit is goed en de active Noise-Canceling is een unieke ervaring die slim zelf uit en aan kan worden gezet. Dit gebeurt tevens ook automatisch door de 'slimme' functie die er in zit en versterkt de canceling naarmate het geluid buiten meer of minder word.

Ook voelen de oortjes en de bij behorende docking/lader erg stevig aan dus al met al goed kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2021 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

s/o naar Melvin
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima aankoop die sokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

USB-C kabels, ze gaan zo makkelijk naar de klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasschaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mango-shake en gestoomde rijst met kip, groenten, cashewnoten, ei en een sausje. 140 baht kaaaaaappppp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een Boska? Maat als je die kaasschaaf ooit hebt gebruikt wil je nooit meer anders. Levenslange garantie ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Toch wel een Boska? Maat als je die kaasschaaf ooit hebt gebruikt wil je nooit meer anders. Levenslange garantie ook :D


Nee joh, actionnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket Utrecht vs PSV
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic