Maat, ik volg jou al ff op stravacorneelwr wrote:Tip: download Strava, als je je rit niet vastlegt heb je namelijk niet gefietst
Active topics in Off-Topic
Moderators
Pain is temporary, Strava is forever.corneelwr wrote:Tip: download Strava, als je je rit niet vastlegt heb je namelijk niet gefietst
Aaaah ben jij geile_gluiperd_69 die me wilde volgen laatst?????billieb15 wrote:Maat, ik volg jou al ff op stravacorneelwr wrote:Tip: download Strava, als je je rit niet vastlegt heb je namelijk niet gefietst
nee dat zou iemand anders geweest zijn.
ik had je gevonden via zo'n strava club. Volgens mij die van "Homoseksuele Racefietsers die fietsen zonder zadel"
ik had je gevonden via zo'n strava club. Volgens mij die van "Homoseksuele Racefietsers die fietsen zonder zadel"
Homoseksueel klopt niet helemaal, dat zonder zadel welbillieb15 wrote:nee dat zou iemand anders geweest zijn.
Bertho Arendse
Check je kudo's maar eens
Check je kudo's maar eens
die heb je gejat, is geen aankoop
huh heet geen thyron ofzo grbillieb15 wrote:die heb je gejat, is geen aankoop
Een appartement gekocht in Tilburg 
Van harteHekzitter wrote:Een appartement gekocht in Tilburg
Hallo ik heet vesselKickzaag wrote:Kon een leuk bootje op de kop tikken.
vroeger ging het hier nog louter over runescape tegenwoordig over strava wat is er met de jongens van het forum gebeurdcorneelwr wrote:Homoseksueel klopt niet helemaal, dat zonder zadel welbillieb15 wrote:nee dat zou iemand anders geweest zijn.
ik had je gevonden via zo'n strava club. Volgens mij die van "Homoseksuele Racefietsers die fietsen zonder zadel"Maar zonder gein, jij volgt mij?? Verklaar je nader
Sony WF-1000XM6 earbuds. Allemachtig wat een geluidskwaliteit zeg.
ging het hier ooit over runescape? waarom weet ik dit nu pas, mijn 1e account hier stamt uit dec 2010THArdstyler wrote:vroeger ging het hier nog louter over runescape tegenwoordig over strava wat is er met de jongens van het forum gebeurdcorneelwr wrote:Homoseksueel klopt niet helemaal, dat zonder zadel welbillieb15 wrote:nee dat zou iemand anders geweest zijn.
ik had je gevonden via zo'n strava club. Volgens mij die van "Homoseksuele Racefietsers die fietsen zonder zadel"Maar zonder gein, jij volgt mij?? Verklaar je nader
Shokz OpenRun 2
Nu voel ik me een beetje in tune met deze tune.
Nu voel ik me een beetje in tune met deze tune.