haha
tja,kost wel wat mja
heb het er voor over
tja,kost wel wat mja
heb het er voor over
nopedj-rico01 wrote:jeetje uitkering ofzo?
oooowDj C-Mind wrote:nopedj-rico01 wrote:jeetje uitkering ofzo?
waarom moet je een uitkering hebben om geld te hebben, of heb ik wat gemist?dj-rico01 wrote:jeetje uitkering ofzo?
nice, ma is dat zo'n super groot ding?dj-rico01 wrote:net nog even een tw steel 11 aangeschaft
50 mm xDProfaNe wrote:nice, ma is dat zo'n super groot ding?dj-rico01 wrote:net nog even een tw steel 11 aangeschaft
heeft niks met thuis zitten te maken of ietsdj-rico01 wrote:oooowDj C-Mind wrote:nopedj-rico01 wrote:jeetje uitkering ofzo?maar je zit toch thuis> heb je vroeger zo veel verdiend dan? of bespaar je op andere dingen?
neej, maar hij koste maar 106,75, vrijwel nieuw dus ik kan hem zo weer kwijt mocht het nisk zijn xDmaarten1410 wrote:heb je em nog gepast dan...
VVV: de kleuren, de club, de fan, alles heej is VVV!!!hdhessel wrote:VVV Seizoenskaart verlengt € 230,-oostzaner wrote:waar zit je?Chukkels wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...
Owjah, en 4,40 voor het mogen uitrijden uit de parkeergarage, waar ik maar 1 uur en 10 minuten was om de uitkaart te verlengen...
Sjeuzus, zit er goud in?Timothy21 wrote:2 nieuwe voorbanden a 110e de stuk
biscuit wrote:VVV: de kleuren, de club, de fan, alles heej is VVV!!!

Nee hoor gewoon goeie banden onder je auto willen hebben.....en een auto hebben waar niet van die skelter bandjes onder zittenmaarten1410 wrote:Sjeuzus, zit er goud in?Timothy21 wrote:2 nieuwe voorbanden a 110e de stuk
Eeh laatste aankoop was een zakje ships en een blikje Fanta cassis