haha
tja,kost wel wat mja
heb het er voor over
tja,kost wel wat mja
heb het er voor over
oooowwrote:nopewrote:jeetje uitkering ofzo?
waarom moet je een uitkering hebben om geld te hebben, of heb ik wat gemist?wrote:jeetje uitkering ofzo?
nice, ma is dat zo'n super groot ding?wrote:net nog even een tw steel 11 aangeschaft
50 mm xDwrote:nice, ma is dat zo'n super groot ding?wrote:net nog even een tw steel 11 aangeschaft
heeft niks met thuis zitten te maken of ietswrote:oooowwrote:nopewrote:jeetje uitkering ofzo?maar je zit toch thuis> heb je vroeger zo veel verdiend dan? of bespaar je op andere dingen?
neej, maar hij koste maar 106,75, vrijwel nieuw dus ik kan hem zo weer kwijt mocht het nisk zijn xDwrote:heb je em nog gepast dan...
VVV: de kleuren, de club, de fan, alles heej is VVV!!!wrote:VVV Seizoenskaart verlengt € 230,-wrote:waar zit je?wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...
Owjah, en 4,40 voor het mogen uitrijden uit de parkeergarage, waar ik maar 1 uur en 10 minuten was om de uitkaart te verlengen...
Sjeuzus, zit er goud in?wrote:2 nieuwe voorbanden a 110e de stuk
wrote:VVV: de kleuren, de club, de fan, alles heej is VVV!!!

Nee hoor gewoon goeie banden onder je auto willen hebben.....en een auto hebben waar niet van die skelter bandjes onder zittenwrote:Sjeuzus, zit er goud in?wrote:2 nieuwe voorbanden a 110e de stuk
Eeh laatste aankoop was een zakje ships en een blikje Fanta cassis