Ow! Ik dacht voor je fietsTimothy21 wrote:Nee hoor gewoon goeie banden onder je auto willen hebben.....en een auto hebben waar niet van die skelter bandjes onder zittenmaarten1410 wrote:Sjeuzus, zit er goud in?Timothy21 wrote:2 nieuwe voorbanden a 110e de stuk
Eeh laatste aankoop was een zakje ships en een blikje Fanta cassis
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
dan heb jij het een beetje schuin gelezen
op een fiets kun je geen 2 voorbanden doen ey 
q-dance towel en q-dance blue equalizer shirt. straks bier in de groessen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ziet er netjes uit!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Nou nou jij hebt plannen
.
Ik neem aan dat je een flinke ruimte hebt voor die PA set, beetje zonde anders 
Hij staat nu gewoon op mijn kamermaarten1410 wrote:Ik neem aan dat je een flinke ruimte hebt voor die PA set, beetje zonde anders
Oke, ik wou al zeggen. Beetje te veel van het goede als het alleen voor je kamer wasHidden Source wrote:Hij staat nu gewoon op mijn kamermaarten1410 wrote:Ik neem aan dat je een flinke ruimte hebt voor die PA set, beetje zonde andersmaar ik gebruik em ook op feestjes
Ja klopt, op 1/4 volume is het onderant al te hard voor in huismaarten1410 wrote:Oke, ik wou al zeggen. Beetje te veel van het goede als het alleen voor je kamer wasHidden Source wrote:Hij staat nu gewoon op mijn kamermaarten1410 wrote:Ik neem aan dat je een flinke ruimte hebt voor die PA set, beetje zonde andersmaar ik gebruik em ook op feestjes
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Waarschijnlijk maandag Macbook Pro halen:

Nizzee!tomb wrote:Waarschijnlijk maandag Macbook Pro halen:
Laatste aankoop: Een AH Exelence maaltijdsalade kip. En Danio Framboos, fakking lekker.
Fanta razz mt coubergh en bier en shotjes fireman 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017

Was aan het twijfelen tussen deze of eentje van Slappa, maar bij deze zaten labeltjes en bij Slappa niet (als ik goed gelezen heb heet dat) dus t werd deze.
Hardstylez wrote:Tickets Tomorrowland en Summerfestial
ehm boekenpakket (omnibus) van Morgen toen de oorlog begon (deel 1)
en binnenkort iMac bestellen!
en binnenkort iMac bestellen!
3 broodjes bakpoa en een blikje coca cola zero 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025