dinder hoe kan ej ooit 7,5 munt overhouden xDmaarten1410 wrote:Bij mij was het een banaan :') en heb nu nog 7,5 munt over.... daaaag 16,25...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zondemaarten1410 wrote:Bij mij was het een banaan :') en heb nu nog 7,5 munt over.... daaaag 16,25...
-
G
idddj-rico01 wrote:dinder hoe kan ej ooit 7,5 munt overhouden xDmaarten1410 wrote:Bij mij was het een banaan :') en heb nu nog 7,5 munt over.... daaaag 16,25...
gewoon volproppen met frikandellen!
Haha inderdaad ik had al me munten opgemaakt. Stond er nog een meisje met 8 broodje kroket. Wil je d'r een? Allicht 
Nog mooier: een of andere vage gast uit de buurt van Emmen ofzo was een keer in de BW8, stond een broodje frikadel te eten, zegt ie "moet je m'n muntjes hebben, ik ga nooit meer naar deze baggertent", kreeg ik zo 11 munten van die gast 
das gewoon goud!Chukkels wrote:Nog mooier: een of andere vage gast uit de buurt van Emmen ofzo was een keer in de BW8, stond een broodje frikadel te eten, zegt ie "moet je m'n muntjes hebben, ik ga nooit meer naar deze baggertent", kreeg ik zo 11 munten van die gast
Simpel, had 1 strip van 4 in een ander vakje gepropt en vergeten... 2,5 munt valt nog mee maar om 12uur zag ik dus die strip zitten.. zucht. naja, die flikker ik de volgende XXlerator wel weer over de bar. Kom nou, als ze nou die barren tot kwart over 12 open hadden gehouden was ik het nog wel kwijt geraakt. We kregen toen namelijk het idee om een hele meloen te kopen xDdj-rico01 wrote:dinder hoe kan ej ooit 7,5 munt overhouden xDmaarten1410 wrote:Bij mij was het een banaan :') en heb nu nog 7,5 munt over.... daaaag 16,25...
als ik nog muntjes over heb. dan ga ik altijd iedereen waarmee ik ben trakteren op een raketje.
had ik laatst ook gedaan op Reset. Iedereen kreeg een ijsje van me.
-
E
kunnen we dit dan op DefQon.1 NL doen?? 
als ik je vind krijg je van mij een ijsje 
geldt alleen voor biscuit.
moet niet zo moeilijk te vinden zijn...

Ja ik wou ook wel uitdelen maar als die bavianen die bar dicht gooien of nee.. gewoon niks meer uitdelen, dan wordt dat moeilijk.
-
E
eerste deel van het feest achteraan en we moeten even nummers van mobiel uitwisselen dan sms we elkaar naar de plek. dat is makkelijker en ik trek q-danceshirt aan of ik heb tot die tijd een HT shirtoostzaner wrote:als ik je vind krijg je van mij een ijsje
ik komen zeker nog wel meer HT gasten, dus ik denk dat we weer gaan meeten...
Ik wil Khadber sowieso nog ff zien.
Ik wil Khadber sowieso nog ff zien.
Intents kaartje, defqon1 kaartje (moest nog iemand terugbetalen)
hoe wil je trakteren als alle barren al gesloten zijn dan ?oostzaner wrote:als ik nog muntjes over heb. dan ga ik altijd iedereen waarmee ik ben trakteren op een raketje.![]()
dat was namelijk gistre ernstig het geval
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024
M'n laatste aankoop .. hmm, een pakkie Camel. Haha.
VVV Seizoenskaart verlengt € 230,-oostzaner wrote:waar zit je?Chukkels wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...
Owjah, en 4,40 voor het mogen uitrijden uit de parkeergarage, waar ik maar 1 uur en 10 minuten was om de uitkaart te verlengen...
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Sla me maar.johnlienden wrote:Niet iets om trots op te zijnMillion wrote:M'n laatste aankoop .. hmm, een pakkie Camel. Haha.![]()
mijn laatste aankoop is een pakje pall mallMillion wrote:Sla me maar.johnlienden wrote:Niet iets om trots op te zijnMillion wrote:M'n laatste aankoop .. hmm, een pakkie Camel. Haha.![]()
![]()
en ben er trots op
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Million wrote:Sla me maar.johnlienden wrote:Niet iets om trots op te zijnMillion wrote:M'n laatste aankoop .. hmm, een pakkie Camel. Haha.![]()
![]()
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2024
dj-rico01 wrote: Niet iets om trots op te zijn![]()
Sla me maar.![]()
Jaah dat vind je vast leuk hey hahaha.![]()
als het om rico zijn versie gaat van 'slaan'dan wel ja 
uhm nieuwe tv gekocht, (weer ja)
nice wat voor een?Dj C-Mind wrote:als het om rico zijn versie gaat van 'slaan'dan wel ja
ik moet ook nog een nieuwe hale, denk na de vakantie aangezien zomervakantie nogal duur is
http://www.samsung.com/us/consumer/tv-v ... prd_detailProfaNe wrote:nice wat voor een?Dj C-Mind wrote:als het om rico zijn versie gaat van 'slaan'dan wel ja
ik moet ook nog een nieuwe hale, denk na de vakantie aangezien zomervakantie nogal duur is
omg kerelDj C-Mind wrote:http://www.samsung.com/us/consumer/tv-v ... prd_detailProfaNe wrote:nice wat voor een?Dj C-Mind wrote:als het om rico zijn versie gaat van 'slaan'dan wel ja
die is iets te duur denk voor mij