Yeah. Spreekt voor zich denk ik.

Over ABN en hun leed.

Nee, dat vind jij saai.KSwoosh wrote:en dat heb je gekocht?
wtf is het
EDIT:
ooooh, boeken!
das saai
neee, het staat zelfs op wikipedia:ElSalvaje wrote:Nee, dat vind jij saai.KSwoosh wrote:das saai
Dat is iets heel anders....

Josh-T wrote:Blik Dr. Pepper, Blik Cherry Cola, en een of andere nucleaire hamburger die best lekker was

waar zit je?Chukkels wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...
Owjah, en 4,40 voor het mogen uitrijden uit de parkeergarage, waar ik maar 1 uur en 10 minuten was om de uitkaart te verlengen...
Om dezelfde reden en omdat ik moe was, REDBULLLLElSalvaje wrote:Kwam uit school, en had tering droge bek, dus blikje Coca Cola gekocht
en ik omdat ik honger had na fitness en met de trein moest, lekker Long Chicken Burger bij de BurgerKing op het station gehaaldbourzwain wrote:Om dezelfde reden en omdat ik moe was, REDBULLLLElSalvaje wrote:Kwam uit school, en had tering droge bek, dus blikje Coca Cola gekocht
422, hoop volgend jaar eindelijk eens 424/425 of anders 426, sta al eeuwen op die wachtlijstoostzaner wrote:waar zit je?Chukkels wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...
Owjah, en 4,40 voor het mogen uitrijden uit de parkeergarage, waar ik maar 1 uur en 10 minuten was om de uitkaart te verlengen...
vrienden van me zitten in 120 of 121. ik mag af en toe ook nog mee.Chukkels wrote:422, hoop volgend jaar eindelijk eens 424/425 of anders 426, sta al eeuwen op die wachtlijstoostzaner wrote:waar zit je?Chukkels wrote:Ajax Seizoenskaart verlengt, prijs 431 euro...