Met een Mitsubishi outlander valt niet echt veel op te scheppen, tenzij je in Afrika woontWout1997 wrote:Mijne een Mitsubishi outlander wtf gaan we opscheppe met auto's
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik wil er niet mee Opscheppe hoorSquid wrote:Met een Mitsubishi outlander valt niet echt veel op te scheppen, tenzij je in Afrika woontWout1997 wrote:Mijne een Mitsubishi outlander wtf gaan we opscheppe met auto's
Foeilelijk ding, heeft de aerodynamica van een tuinhuisje.Wout1997 wrote:Ik wil er niet mee Opscheppe hoorSquid wrote:Met een Mitsubishi outlander valt niet echt veel op te scheppen, tenzij je in Afrika woontWout1997 wrote:Mijne een Mitsubishi outlander wtf gaan we opscheppe met auto'sen trouwens een outlander kost toch wel 40.000 euries
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Haha echt een zeepkist is dat, vooral die mega irritante koppeling/automatische handrem zijn een ramp, veder wel een comfortable autoechte_oostzaner wrote:Mijn vader heeft lekker een Renault Espace waar men met zeven man in past. Eat that!
Hey die auto heeft mijn vaderKSwoosh wrote:das wel een mooie ja
overigens is de grill van de Honda Accord ook wel nice
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
men vader heeft een blauwe Chevorlet Pick Up 500 pktjes
maak vannemidag fotos !
-
A
Doede gij da vannemiddag ma!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dat is gewoon een audi TT en een audi R8 in elkaar gemaakt 
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015

Aston martin Vanguish
Opscheppen met papa's auto
Wij hebben een Toyata Picnic
Wij hebben een Toyata Picnic
En ik blijf fietsen! Veel gezonder! 
kheb men eigen chauffeursjobie wrote:En ik blijf fietsen! Veel gezonder!
-
B

Dit vind ik zo een prachtig ding, ik wordt er gewoon opgewonden van wanneer ik er op mag rijden
-
A
Lekker tuffen
-
B
HeurlijkAlmighty wrote:Lekker tuffen
patrickjeb wrote:Mmmmmh, lekker industrieel..
-
E

on-topic:

Dit is wel de auto die ik dit jaar wil halen. aangezien ik helemaal gek ben op dat ding.
Ruimte en snelheid(vermogen) dat is wat ik lang gezocht heb en nu eindelijk gevonden heb!
En een stationwagon,
.. Kun je elk kindje zeker in een kinderstoeltje zetten.. 
Perfecte wagen voor Robert M. dus!Ruubiie wrote:En een stationwagon,.. Kun je elk kindje zeker in een kinderstoeltje zetten..
Robert M., Biscuit, alleen een professional ziet het verschil...The Indicator wrote:Perfecte wagen voor Robert M. dus!Ruubiie wrote:En een stationwagon,.. Kun je elk kindje zeker in een kinderstoeltje zetten..
Flaaauwww!
-
E
Ruubiie wrote:En een stationwagon,.. Kun je elk kindje zeker in een kinderstoeltje zetten..