Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2024 10:24 

Hardtraxx Veteran

Ford focus ecoboost bijna voor gegaan. Maar vond het qua betrouwbaarheid toch beetje spannend, vooral als ik internet afstruin lijkt het vrij gemiddeld of slecht te zijn boven 100km stand. Na lezen van goede verhalen gegaan voor Skoda fabia combi 1.0 uit 2019 met 80k op te teller. Scoort onder de Aziatische autos, maar boven veel Europese/Amerikaanse merken qua betrouwbaarheid.

Vond een Toyota oid toch te spannend met hoge km standen :$ Hoop dat ie mooi 5-7 jaar meegaat en dat we dan een mooie Toyota kunnen kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2024 11:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Afbeelding

Nou gvd lekker dan, de kat in de zak gekocht, het waren 150 mooie kilometers laat ik maar zeggen. Eerst diep in de buidel getast om dat ding überhaupt door de APK te krijgen, houdt hij er nu al weer mee op :/

Iemand nog tips voor een vergelijkbaar iets? Hoor het graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2024 12:08 

Hardtraxx Veteran

hahaha met zo'n kilometerstand zou het me bijna verbazen

als je van lelijke hokken houdt die wel praktisch zijn moet je zeker eens naar de Skoda Yeti of Kia Soul kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2025 15:46 

Hardtraxx Veteran

Oeh, dat is ook mijn droomauto Rickzel... Zonde maat.

Misschien is de Nissan Cube wat voor je? Heeft ook zulke mooie bijzondere vormen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 13:12 

Hardtraxxer

Ben mij aan het oriënteren voor nieuwe bolide.
Voorkeuren:
automaat
5-deurs
benzine
max +- 10K €
max +- 100K gelopen
cruise control
(evt trekhaak)
leeftijd maakt niet zoveel uit, maar nieuwer = beter

Iemand tips?

Heb in mn hoofd iets van Seat, Audi of BMW. Maar dat is met de wensenlijst nauwelijks haalbaar wat ik zo ben tegengekomen online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 14:35 

Kraak... Piep...

Kwami schreef:
Ben mij aan het oriënteren voor nieuwe bolide.
Voorkeuren:
automaat
5-deurs
benzine
max +- 10K €
max +- 100K gelopen
cruise control
(evt trekhaak)
leeftijd maakt niet zoveel uit, maar nieuwer = beter

Iemand tips?

Heb in mn hoofd iets van Seat, Audi of BMW. Maar dat is met de wensenlijst nauwelijks haalbaar wat ik zo ben tegengekomen online.

Hoe veel wil je kwijt zijn aan reparaties en onderhoud, kan je regelmatig onderhoud veroorloven? Hoe zuinig moet hij zijn? Wat voor verkeer doe je? Hoe oud mag hij minstens zijn? Wil je een camera, navigatie, of iets van bluetooth er in? Heb je een voorkeur voor formaat of vorm? Dat maakt nogal wat uit namelijk.

Onder 10k en onder 100k lopen met cruise is niet heel moeilijk te vinden namelijk (met automaat maakt het wel een stuk moeilijker) maar het ligt vaak aan wat je er mee doet, wat je onderhouds- en benzinebudget is en wat je tijdens je rit aan comforten wilt hebben wat de auto maakt. Want je kan hier alles eigenlijk wel pakken van een Kia Rio tot een Volvo V60, bij wijze van.

Voor dit soort prijzen en km's denk ik altijd, wil je alles in het algemeen gewoon goed, koop dan gewoon een Skoda (geen 1.2), Kia of Hyundai.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic