Dream Chaser wrote:Alleen na het posten van die foto wist ik al dat er een aantal flauwe opmerkingen gingen komen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha je bent toch geen oude lul manbiscuit wrote:
Dit is wel de auto die ik dit jaar wil halen. aangezien ik helemaal gek ben op dat ding.
Ruimte en snelheid(vermogen) dat is wat ik lang gezocht heb en nu eindelijk gevonden heb!
je bent toch nog geen 40 man.... en sowieso.... die franse meuk... pfff..biscuit wrote: on-topic:
Dit is wel de auto die ik dit jaar wil halen. aangezien ik helemaal gek ben op dat ding.
Ruimte en snelheid(vermogen) dat is wat ik lang gezocht heb en nu eindelijk gevonden heb!
trouwens vermogen?
de grootste motor die in zo'n ding ligt levert 160pk en dat is nou niet bepaald spannend als je bedenkt dat zo'n ding 1300kg ofzo weegt
-
E
ja wel, ben gvd al 20 manDakpan wrote:Haha je bent toch geen oude lul manbiscuit wrote:
-
E
gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.RobertV wrote:je bent toch nog geen 40 man.... en sowieso.... die franse meuk... pfff..biscuit wrote: on-topic:
trouwens vermogen?dan kun je denk ik toch beter een andere bak halen.
de grootste motor die in zo'n ding ligt levert 160pk en dat is nou niet bepaald spannend als je bedenkt dat zo'n ding 1300kg ofzo weegt
Deze post verklaard dus al een hele hoop over jou gedrag, en doen en laten op ht.. Je bent dus vrijwel constant dronken?biscuit wrote:gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
kun je beter een caddy ofzo halen....
hij heeft een horeca/catering bedrijfRuubiie wrote:Deze post verklaard dus al een hele hoop over jou gedrag, en doen en laten op ht.. Je bent dus vrijwel constant dronken?biscuit wrote:gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
-
E
nee, ik heb een eigen bedrijf in dat soort dingen.Ruubiie wrote:Deze post verklaard dus al een hele hoop over jou gedrag, en doen en laten op ht.. Je bent dus vrijwel constant dronken?biscuit wrote:gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
met een caddy kun je hooguit 1 persoon meenemen.... moet ook wel zo zijn dat als ik uitga dat ik mensen mee kan nemen en vervolgens veel geld kan incasseren. snap U?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010

Geweldige bak
Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
-
RHardtraxx Veteran
haha vertrouw me dat ding kan!Squid wrote:Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
Me vader heb nu een Sport, maar deze heb toch wat meer pit, en is wat kleiner, je hebt toch vrij weinig aan die lompe bakken hier in holland
Wat is de topsnelheid dan als ik vragen magRAW-vizion wrote:haha vertrouw me dat ding kan!Squid wrote:Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
Me vader heb nu een Sport, maar deze heb toch wat meer pit, en is wat kleiner, je hebt toch vrij weinig aan die lompe bakken hier in holland
-
RHardtraxx Veteran
Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillenSquid wrote:Wat is de topsnelheid dan als ik vragen magRAW-vizion wrote:haha vertrouw me dat ding kan!Squid wrote:Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
Maar gaat meer om trekkracht/rijgedrag, en daarop is hij wel een stuk lekkerder als de Sport
De BMW 330i van mijn vader gaat 260 dus bij deze heb ik je verslagenRAW-vizion wrote: Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillen
Maar gaat meer om trekkracht/rijgedrag, en daarop is hij wel een stuk lekkerder als de Sport
-
RHardtraxx Veteran
Juist, je gaat een off road auto vergelijken met een persoon auto.. Als je nou had gezecht me vader ze x3 gaat harder had je een punt gehadSquid wrote:De BMW 330i van mijn vader gaat 260 dus bij deze heb ik je verslagenRAW-vizion wrote: Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillen

Prachtige auto om te zien en heerlijk om in te rijden!
Oei ik denk het niet.Luxion wrote:Dan overtref ik je met de porsche 911 biturbo, sinds zaterdag voor de deurqua uitstraling vind ik persoonlijk de r8 mooier, maar qua prestaties ligt de porsche net wat hoger
Sinds dat de V10 versie is volgensmij
Dus de audi is wel degelijk sneller.
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
De Fiat Abarth is altijd al een goede auto geweest, in tegenstelling tot de rest die ze gemaakt hebbenSoundTunerZ wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
De Fiat Punto Abarth is een sport uitvoering. Er bestaat geen fiat abarth.The_Trial wrote:De Fiat Abarth is altijd al een goede auto geweest, in tegenstelling tot de rest die ze gemaakt hebbenSoundTunerZ wrote:
Ramirez wrote:De Fiat Punto Abarth is een sport uitvoering. Er bestaat geen fiat abarth.The_Trial wrote:De Fiat Abarth is altijd al een goede auto geweest, in tegenstelling tot de rest die ze gemaakt hebbenSoundTunerZ wrote:
Wilde het net zeggen.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
hihihi

Om het realistisch te houden in een droomtopic.
Ja dat is een mooie bak lyst maar hij is echt heel klein. Niet gemaakt voor lange mensen