Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Dream Chaser wrote:Alleen na het posten van die foto wist ik al dat er een aantal flauwe opmerkingen gingen komen xd !
:yes:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
biscuit wrote:
Image

Dit is wel de auto die ik dit jaar wil halen. aangezien ik helemaal gek ben op dat ding.
Ruimte en snelheid(vermogen) dat is wat ik lang gezocht heb en nu eindelijk gevonden heb! :D
Haha je bent toch geen oude lul man
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
biscuit wrote: on-topic:

Image

Dit is wel de auto die ik dit jaar wil halen. aangezien ik helemaal gek ben op dat ding.
Ruimte en snelheid(vermogen) dat is wat ik lang gezocht heb en nu eindelijk gevonden heb! :D
je bent toch nog geen 40 man.... en sowieso.... die franse meuk... pfff..
trouwens vermogen? :lol: dan kun je denk ik toch beter een andere bak halen.
de grootste motor die in zo'n ding ligt levert 160pk en dat is nou niet bepaald spannend als je bedenkt dat zo'n ding 1300kg ofzo weegt
E
Dakpan wrote:
biscuit wrote:
Image

Haha je bent toch geen oude lul man
ja wel, ben gvd al 20 man :x
E
RobertV wrote:
biscuit wrote: on-topic:

Image

je bent toch nog geen 40 man.... en sowieso.... die franse meuk... pfff..
trouwens vermogen? :lol: dan kun je denk ik toch beter een andere bak halen.
de grootste motor die in zo'n ding ligt levert 160pk en dat is nou niet bepaald spannend als je bedenkt dat zo'n ding 1300kg ofzo weegt
gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
biscuit wrote:gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
Deze post verklaard dus al een hele hoop over jou gedrag, en doen en laten op ht.. Je bent dus vrijwel constant dronken?
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
kun je beter een caddy ofzo halen....
Ruubiie wrote:
biscuit wrote:gaat erom dat ik een aanhanger kan meejassen en mn drank kwijt kan. anders zal ik met de 205 30 keer moeten rijden wil ik 15 fusten bier hebben.
Deze post verklaard dus al een hele hoop over jou gedrag, en doen en laten op ht.. Je bent dus vrijwel constant dronken?
hij heeft een horeca/catering bedrijf
E
Ruubiie wrote:
nee, ik heb een eigen bedrijf in dat soort dingen.

met een caddy kun je hooguit 1 persoon meenemen.... moet ook wel zo zijn dat als ik uitga dat ik mensen mee kan nemen en vervolgens veel geld kan incasseren. snap U?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Image
Geweldige bak :loving: (En me vader heb er 1 besteld :D )
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
R
Hardtraxx Veteran
Squid wrote:Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
haha vertrouw me dat ding kan!
Me vader heb nu een Sport, maar deze heb toch wat meer pit, en is wat kleiner, je hebt toch vrij weinig aan die lompe bakken hier in holland ;)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
RAW-vizion wrote:
Squid wrote:Die Land Rover vindt ik nou weer minder. Beetje zo geval van wil wel maar kan niet. Als je een Land Rover koopt, koop dan ook meteen een vogue ofzo.
Me vader heb nu een Sport, maar deze heb toch wat meer pit, en is wat kleiner, je hebt toch vrij weinig aan die lompe bakken hier in holland ;)
Wat is de topsnelheid dan als ik vragen mag :P
R
Hardtraxx Veteran
Squid wrote:
RAW-vizion wrote:
Wat is de topsnelheid dan als ik vragen mag :P
Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillen :P
Maar gaat meer om trekkracht/rijgedrag, en daarop is hij wel een stuk lekkerder als de Sport :D
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
RAW-vizion wrote: Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillen :P
Maar gaat meer om trekkracht/rijgedrag, en daarop is hij wel een stuk lekkerder als de Sport :D
De BMW 330i van mijn vader gaat 260 dus bij deze heb ik je verslagen :$
R
Hardtraxx Veteran
Squid wrote:
RAW-vizion wrote: Standaard Land Rover, na de 220 gaat hij beetje trillen :P
De BMW 330i van mijn vader gaat 260 dus bij deze heb ik je verslagen :$
Juist, je gaat een off road auto vergelijken met een persoon auto.. Als je nou had gezecht me vader ze x3 gaat harder had je een punt gehad :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Image

Image

Prachtige auto om te zien en heerlijk om in te rijden! :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Luxion wrote:Dan overtref ik je met de porsche 911 biturbo, sinds zaterdag voor de deur :) qua uitstraling vind ik persoonlijk de r8 mooier, maar qua prestaties ligt de porsche net wat hoger
Oei ik denk het niet.
Sinds dat de V10 versie is volgensmij
Dus de audi is wel degelijk sneller.
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
SoundTunerZ wrote:Image

Image

De Fiat Abarth is altijd al een goede auto geweest, in tegenstelling tot de rest die ze gemaakt hebben
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
The_Trial wrote:
SoundTunerZ wrote:

De Fiat Abarth is altijd al een goede auto geweest, in tegenstelling tot de rest die ze gemaakt hebben
De Fiat Punto Abarth is een sport uitvoering. Er bestaat geen fiat abarth. xd
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ramirez wrote:
The_Trial wrote:
SoundTunerZ wrote:

De Fiat Punto Abarth is een sport uitvoering. Er bestaat geen fiat abarth. xd
:lol:

Wilde het net zeggen. :P
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Makkie:

Image
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
hihihi
Image
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Image
Om het realistisch te houden in een droomtopic.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ja dat is een mooie bak lyst maar hij is echt heel klein. Niet gemaakt voor lange mensen :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zet je de stoel toch wat achterover :( ?