Heeft een vet lelijke grote grill, nee dankje
Plus je koppelstuurt als een mofo met dat ding door zn massale pk's en voorwielaandrijving.
Dan liever deze.

Dan liever deze.

Vind je een Hummer zeker ook vet?Forbidden Phobia wrote:rolls royce Phantom![]()
echt mijn lieve links auto all time
![]()
![]()

Klopt. Dit was de onthulling van die auto voor de Gumball 3000 Rally, zit speciale wrap op enz waar ze in Mei mee naar Amerika gaan voor de Gumball te rijdenD-Nemacyst wrote:Onthuld als in nieuw? Want de GTO is volgensmij al een jaartje of wat op de markt.Ritsurt wrote:Was vanmiddag op Zandvoort, werdt een 599 GTO onthuld voor de Gumball 3000, good god![]()
Dus maar even op de foto gezet.
en @ Oxite. Jezus wat een grillKan t nog groter?

Deze + een Lambogini murcilagoHARDSTYLE_XD_tbse wrote:
![]()
![]()
Dan ga ik jou heel erg jaloers maken met wat er hier voor de deur staatBlack Sunrise wrote:Als ik echt mocht kiezen, zou ik twijfelen tussen:
EN
Wauw wat een auto's zijn dat![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiste van ABTRamirez wrote:
Gaaf hebbie plaatje?Teknizion wrote:Ik heb het over de R8. Mijn vader heeft hem precies hetzelfde wit, alleen wel met antrasiet velgen.

Jup;Ritsurt wrote:Gaaf hebbie plaatje?Teknizion wrote:Ik heb het over de R8. Mijn vader heeft hem precies hetzelfde wit, alleen wel met antrasiet velgen.
Echt te ziek Tek, zou bijna zeggen dat jij d'r al een keer iets te hard mee hebt gereden, maar dat zegik dan maar nietRitsurt wrote:Gaaf hebbie plaatje?Teknizion wrote:Ik heb het over de R8. Mijn vader heeft hem precies hetzelfde wit, alleen wel met antrasiet velgen.
Waar woon jij??Teknizion wrote:Ik heb het over de R8. Mijn vader heeft hem precies hetzelfde wit, alleen wel met antrasiet velgen.
laat me raden: jullie zijn teeeeeering rijkTeknizion wrote:Jup;Ritsurt wrote:Gaaf hebbie plaatje?Teknizion wrote:Ik heb het over de R8. Mijn vader heeft hem precies hetzelfde wit, alleen wel met antrasiet velgen.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010164057
Of ze vader werkt bij een Audi dealer en mag deze bak een weekje lenen voor gebruikCase Dj wrote: laat me raden: jullie zijn teeeeeering rijk![]()
![]()