Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderhuids misschien, maar het oog wil ook wat ;)
Dit was een hele mooie met veel opties, multimedia-systeem met beeldscherm, waar ik veel waarde aan hecht. Kon op internet weinig vergelijkbaars vinden bij zowel MiTo's als Punto's, zeker niet bij mij in de buurt.
Qua prijs maakt het niet veel uit, een collega van me kende iemand die deze verkocht voor een goede prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag binnenkort een nieuwe zakelijke lease auto kiezen en verwacht dat de catelogus prijs tussen de 22.500 en 30.000 gaat zitten.

Daarom ben ik nu ook ontzettend aan het oriënteren met een oog naar de toekomst aangezien het weer voor 3 á 4 jaar geleased word. Dus voldoende ruimte en gemak is een must.

Zou nice zijn als jullie mee kunnen denken om de keus te verfijnen. Iemand suggesties?

Ik heb zelf een voorkeur uit naar de Seat Ateca, Seat Arona, Audi A1 CityCarver, Audi A3 Hatchback of een Skoda Octavia.

Allemaal zitten de lease prijs tussen de 180/270 euro (nette bijtelling)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Onderhuids misschien, maar het oog wil ook wat ;)


Dat is het vooral bij Alfa, en logisch natuurlijk. Ik zou ook liever een Giulia Quadrifoglio hebben dan een M3 :P.

Zie inderdaad veel opties er in, heeft je gemiddelde Punto inderdaad niet tenzij je een Bravo neemt. Maar die zijn redelijk onbetrouwbaar. Zou wel oppassen met te veel snufjes er op, Italiaanse auto's uit dat tijdperk zijn vaak elektronisch gezien niet heel betrouwbaar, motorisch verder wel.

@Nuracore.

Heb een paar keer als passagier er in gezeten, maar ik zou gewoon een gloednieuwe Golf kiezen met zo veel mogelijk opties of een Audi A1/A3. Het is gewoon een fijne plek om in te zijn, sowieso zou ik geen Seat of Skoda doen als je de optie hebt om een Audi of VW te doen. Het zijn onderhuids de zelfde auto's alleen de VW's en Audi's zijn mooier van buiten en binnen en beter afgewerkt. Ook, als je kijkt naar een Octavia, zou ik gewoon een Hatchback houden, doe dan een Hyundai IX40 of een Golf Station.

Een Volvo V40, Hyundai i30/Kia Cee'd en een Ford Focus zijn ook nog goede opties.

En doe jezelf een plezier en neem geen SUV of Crossover zoals de Ateca/Arona of de T-Roc/Tiguan. Die dingen zijn altijd minder comfortabel en een stuk onzuiniger en zijn onderhuids precies het zelfde als een Golf/Polo. Je zit alleen hoger, dat is het enige dat je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik mag binnenkort een nieuwe zakelijke lease auto kiezen en verwacht dat de catelogus prijs tussen de 22.500 en 30.000 gaat zitten.

Daarom ben ik nu ook ontzettend aan het oriënteren met een oog naar de toekomst aangezien het weer voor 3 á 4 jaar geleased word. Dus voldoende ruimte en gemak is een must.

Zou nice zijn als jullie mee kunnen denken om de keus te verfijnen. Iemand suggesties?

Ik heb zelf een voorkeur uit naar de Seat Ateca, Seat Arona, Audi A1 CityCarver, Audi A3 Hatchback of een Skoda Octavia.

Allemaal zitten de lease prijs tussen de 180/270 euro (nette bijtelling)


Makkelijk, A3 natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A3 zit je al gauw te hoog met je cataloguswaarde. Ik zou zelf voor een SEAT Leon gaan, die kan je relatief goedkoop volproppen met opties en onderhuids is het gewoon een Volkswagen Golf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
A3 zit je al gauw te hoog met je cataloguswaarde. Ik zou zelf voor een SEAT Leon gaan, die kan je relatief goedkoop volproppen met opties en onderhuids is het gewoon een Volkswagen Golf


Waarom dan geen Golf?

De Leon heeft veel dingen niet standaard. Je krijgt bij een Leon van 27k niet eens elektrisch verstelbare en verwarmbare spiegels en dat heeft de Golf wel standaard. Er is een rede dan een Leon goedkoper is namelijk :P. Uiteindelijk kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als je de zelfde opties wilt, en dan nog is de Golf mooier van binnen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Audi A1 CityCarver


Ik had hier nog nooit van gehoord, maar die ziet er wel gaaf uit!
Ik zou hier echter niet voor kiezen, een A3 is ruimer en comfortabeler, die A1 is meer een mini SUV, en zoals BB aangeeft, dat heeft niet zoveel meerwaarde.
Verder moet je ook een beetje kijken wat je zelf het mooist vindt. Als iedereen voor de meest degelijke keuze ging reden er alleen maar VW Golfjes rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Justinhafc schreef:
A3 zit je al gauw te hoog met je cataloguswaarde. Ik zou zelf voor een SEAT Leon gaan, die kan je relatief goedkoop volproppen met opties en onderhuids is het gewoon een Volkswagen Golf


Waarom dan geen Golf?

De Leon heeft veel dingen niet standaard. Je krijgt bij een Leon van 27k niet eens elektrisch verstelbare en verwarmbare spiegels en dat heeft de Golf wel standaard. Er is een rede dan een Leon goedkoper is namelijk :P. Uiteindelijk kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als je de zelfde opties wilt, en dan nog is de Golf mooier van binnen imo.


Hangt er vanaf wat voor opties je voorkeur hebben denk ik dan. Ik heb het vergelijk een aantal keer gemaakt voor mijn wensen en kom dan met de Leon wel wat lager uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je degelijk wilt (als in het blijft werken en het ziet er goed uit van binnen en buiten voor een goede prijs) dan zou iedereen in Hyundai i20/30's of in Kia Cee'd/Rio's rond rijden. Zijn uit de test nog steeds de meest betrouwbare auto's zonder dat je in een plastic doos rijdt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n Rio is wel een leuke auto, komt aardig van de plek af en heeft best wat snufjes die standaard zijn. (zoals achteruitrij camera)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zo'n Rio is wel een leuke auto, komt aardig van de plek af en heeft best wat snufjes die standaard zijn. (zoals achteruitrij camera)


Klopt, heb ik vorige week nog een proefrit in gedaan. Zien er leuk uit ook (de versie vanaf 2011). Maar er zit ook echt niks in wat niet noodzakelijk is (onderplaat bij de motor, isolatie in de auto zodat het niet klinkt alsof de motor op de passagiersstoel ligt). Achterruitrij camera is trouwens alleen standaard bij de Super Pack uitvoering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je degelijk wilt (als in het blijft werken en het ziet er goed uit van binnen en buiten voor een goede prijs) dan zou iedereen in Hyundai i20/30's of in Kia Cee'd/Rio's rond rijden. Zijn uit de test nog steeds de meest betrouwbare auto's zonder dat je in een plastic doos rijdt :P.

Persoonlijk vind ik die nieuwe Ceed echt een toffe bak. :)


Overigens rijdt ik zelf nu sinds een week of 3 in een Lexus CT200H. Heerlijke wagen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik mag binnenkort een nieuwe zakelijke lease auto kiezen en verwacht dat de catelogus prijs tussen de 22.500 en 30.000 gaat zitten.

Daarom ben ik nu ook ontzettend aan het oriënteren met een oog naar de toekomst aangezien het weer voor 3 á 4 jaar geleased word. Dus voldoende ruimte en gemak is een must.

Zou nice zijn als jullie mee kunnen denken om de keus te verfijnen. Iemand suggesties?

Ik heb zelf een voorkeur uit naar de Seat Ateca, Seat Arona, Audi A1 CityCarver, Audi A3 Hatchback of een Skoda Octavia.

Allemaal zitten de lease prijs tussen de 180/270 euro (nette bijtelling)



Als de Volvo v40 je aanspreekt ga eens even praten bij je lokale Volvo dealer. Alle Volvo dealers hebben rits v40 op voorraad staan waar ze momenteel vanaf moeten kan je leuke deal maken. (mijn vriendin werkt bij een Volvo dealer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een nieuwe auto vind ik vaak wel zonde geld. Wanneer je de eerste meter aflegt is die al een paar duizend minder waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 20:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Een nieuwe auto vind ik vaak wel zonde geld. Wanneer je de eerste meter aflegt is die al een paar duizend minder waard.

Ja en daarom is private lease in het leven geroepen. Dan ben je een stuk voordeliger uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Een nieuwe auto vind ik vaak wel zonde geld. Wanneer je de eerste meter aflegt is die al een paar duizend minder waard.


Een nieuwe gsm/laptop/whatever is vaak wel zonde van het geld. Zodra je het een keertje gebruikt is die al direct enkele honderden minder waard. (procentueel zal het wel aardig in de buurt liggen, zo niet meer)

Je koopt toch een auto om er heel wat jaartjes mee rond te rijden. Niet om hem na 2 maanden terug te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is de afschrijving de eerste 2 jaar knetterhoog.

Daar staat wel tegenover dat je een auto rijdt die je zelf samen hebt kunnen stellen, waar niet gek mee om is gegaan, waar niet in gerookt is, die nog fabrieksgarantie heeft.

Is ook allemaal wat waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
paperclip schreef:
Een nieuwe auto vind ik vaak wel zonde geld. Wanneer je de eerste meter aflegt is die al een paar duizend minder waard.


Een nieuwe gsm/laptop/whatever is vaak wel zonde van het geld. Zodra je het een keertje gebruikt is die al direct enkele honderden minder waard. (procentueel zal het wel aardig in de buurt liggen, zo niet meer)

Je koopt toch een auto om er heel wat jaartjes mee rond te rijden. Niet om hem na 2 maanden terug te verkopen.

Vind dit toch appels met peren vergelijken. Mobiele telefoons verouderen sneller dan auto's.

Maar ja, ik snap dat je een auto koopt voor een langere periode.

gek genoeg zelf de nieuwe Nissan micra aan het bekijken.. Niet verwacht dit ik dit ooit zou zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Leuke prijs voor imo een leuke auto. Niet te duur in zakelijke lease icm eigen bijdrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik mag binnenkort een nieuwe zakelijke lease auto kiezen en verwacht dat de catelogus prijs tussen de 22.500 en 30.000 gaat zitten.

Daarom ben ik nu ook ontzettend aan het oriënteren met een oog naar de toekomst aangezien het weer voor 3 á 4 jaar geleased word. Dus voldoende ruimte en gemak is een must.

Zou nice zijn als jullie mee kunnen denken om de keus te verfijnen. Iemand suggesties?

Ik heb zelf een voorkeur uit naar de Seat Ateca, Seat Arona, Audi A1 CityCarver, Audi A3 Hatchback of een Skoda Octavia.

Allemaal zitten de lease prijs tussen de 180/270 euro (nette bijtelling)


Ga eens kijken voor de nieuwe Mazda 3 zou ik zeggen. Schitterende auto, compleet en stevig aantal pk’s
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Afbeelding

Leuke prijs voor imo een leuke auto. Niet te duur in zakelijke lease icm eigen bijdrage.


Leuke auto wel, maar overtuigt niet in de meeste tests.
Je kunt beter voor de (technisch bijna gelijke) Renault Clio gaan.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm dat is het uitzoeken nog wel waard dan!

Voor nu blijf ik nog mooi even bij mijn Toyota Starlet uit 1997 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Justinhafc schreef:
A3 zit je al gauw te hoog met je cataloguswaarde. Ik zou zelf voor een SEAT Leon gaan, die kan je relatief goedkoop volproppen met opties en onderhuids is het gewoon een Volkswagen Golf


Waarom dan geen Golf?

De Leon heeft veel dingen niet standaard. Je krijgt bij een Leon van 27k niet eens elektrisch verstelbare en verwarmbare spiegels en dat heeft de Golf wel standaard. Er is een rede dan een Leon goedkoper is namelijk :P. Uiteindelijk kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als je de zelfde opties wilt, en dan nog is de Golf mooier van binnen imo.


Mijn Golf heeft geen elektrisch verstelbare (wel verwarmbare) spiegels en het is zelfs een highline :P , maar hij is dan ook geimporteerd uit Polen.
Hier in Belgie/Nederland heb je die optie zowiezo wel standaard inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het zoeken gestaakt vanwege wat onduidelijk welke klasse auto's en budget ik mag kiezen.
Dat is nu duidelijk, voorbeelden zijn Seat Aroma, Renault Capture etc. Autos van die klasse. Dus rond de 23000 en 27000 max

Suggesties?

Ben op zoek naar een sportieve maar ruime auto :)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic