Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind ze allemaal op mislukte Honda/Nissan's lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmnee dan word ie idd al een stuk minder leuk..

Kan me herinneren dat in Gran Turismo 4 ook altijd zo'n type auto zat.

Afbeelding
Is een mustang svt cobra R uit 2000.

Een van mn favo auto's toen op gt4 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Suzuki Escudo Pikes Peak version all the way, elke Gran Turismo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het om races winnen gaat wel jaa, dat ding is echt OP hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit weekend naar IAMS eens even kwijlen en flink wat auto's fotograferen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb op het moment deze:

Afbeelding

Maar wil graag weer terug naar een 5-deurs en iets betrouwbaarders. Komt de keuze al snel op Japan of Korea. Even alles nagegaan en gezien een Auris, 3, i30 en een Cee'D te duur zijn in de maand en een Swift alleen een optie is wanneer er al een ingebouwde radio met aux in zit, wordt het mogelijk een van deze twee:

Afbeelding

Afbeelding

De i20 1.4 is wat ruimer en mooier om te zien, ziet er ook veel minder simpel van binnen uit (mooie bekleding, dashboard en een paar handige opties). Hondsbetrouwbaar e.d.

Echter lijkt de Colt 1.3 op papier in alle opzichten beter. Zuiniger, grotere brandstoftank, sneller, goedkoper in de maand en heeft in essentie de zelfde opties. Hij is alleen zo kaal en simpel van binnen en lijkt een stuk harder qua rijcomfort.

Prijzen zijn gelijk, kan er ook echt geen keuze tussen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu nog een Yaris automaat als lease-auto en vind dat echt een prima auto. Dat contract loopt binnenkort af dus ik heb een nieuwe uit mogen zoeken. Het is een Polo geworden met echt álle opties :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor werk doe je? :P .
Vraag het even omdat bij ons de Polo's ook veruit de meest gekozen auto is. Heb hem zelf ook :P . Hele mooie auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

3 weken geleden een Peugeot 206 Quicksilver edition gekregen. Scheurt lekker, heeft JBL installatie en nog in prima staat voor z'n leeftijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 19:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bovenstaande Mitsubishi Colt gaat als alles mee zit komende week worden aangeschaft, alleen het wordt een model eerder, wat goed en slecht is.

Afbeelding

Het goede is dat hij goedkoper is, dat moet ook gezien de inruilwaarde voor onze auto (mede door de mankementen) veel lager ligt dan gedacht. Nadeel, geen Aux en hij ziet er minder mooi uit.

Voordeel, hij is zo compact als wat, onderhuids is hij het zelfde als de andere maar deze heeft de optie om de complete achterbank te verschuiven en er af te halen. Hierdoor is hij veel ruimer dan gedacht. Zaten nog te twijfelen tussen deze en de Swift, maar de Colt is simpelweg sneller, ruimer, zuiniger en goedkoper per maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die heeft m'n ma ook, dus heb er zelf ook vrij veel in gereden. Reed prima, al was die versnellingspook wel even wennen, raar ding. En moest idd wat CD's aanschaffen :P

In m'n eigen auto begon overigens vanmiddag opeens het motorlampje te branden op het dashboard. Ik naar de garage gegaan, konden ze het probleem niet vinden, hebben ze het lampje weer 'uit' gezet en ik moet maar terug komen als ie weer gaat branden. Als ik hem dan al niet helemaal in de soep heb gereden... Echt super chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die heeft m'n ma ook, dus heb er zelf ook vrij veel in gereden. Reed prima, al was die versnellingspook wel even wennen, raar ding. En moest idd wat CD's aanschaffen :P

In m'n eigen auto begon overigens vanmiddag opeens het motorlampje te branden op het dashboard. Ik naar de garage gegaan, konden ze het probleem niet vinden, hebben ze het lampje weer 'uit' gezet en ik moet maar terug komen als ie weer gaat branden. Als ik hem dan al niet helemaal in de soep heb gereden... Echt super chill.


Klopt, de pook is wat raar afgesteld qua feedback. Hij springt te graag terug naar neutraal waardoor je de pook best een stukje in een richting moet duwen met het schakelen. De Radio zou ook geen probleem moeten zijn, ik ga bij aanschaf vragen of ze de radio er uit willen halen en ik ga er dan zelf een 2e handse met een Aux in zetten.

En @ je motorlampje, wat voor auto heb je. Er zijn wel merken die dat euvel hebben waar een lampje gaat branden zonder dat er iets is. Dat zijn vooral auto's die vaker elektrische mankementen hebben zoals Fiats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Seat Ibiza 1.4 uit 2002. Ik ben zelf nogal een leek met dit soort dingen, dus raak ook gelijk lichtelijk in paniek als er iets begint te knipperen of piepen :P Had ook al op internet gezocht naar wat had zou kunnen zijn, maar daar zie ik wel tig redenen staan. Daarom jammer dat vakmensen bij een garage me ook geen uitsluitsel konden geven (al denken zij waarschijnlijk ook aan die tig redenen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bovenstaande Mitsubishi Colt gaat als alles mee zit komende week worden aangeschaft, alleen het wordt een model eerder, wat goed en slecht is.

Afbeelding

Het goede is dat hij goedkoper is, dat moet ook gezien de inruilwaarde voor onze auto (mede door de mankementen) veel lager ligt dan gedacht. Nadeel, geen Aux en hij ziet er minder mooi uit.

Voordeel, hij is zo compact als wat, onderhuids is hij het zelfde als de andere maar deze heeft de optie om de complete achterbank te verschuiven en er af te halen. Hierdoor is hij veel ruimer dan gedacht. Zaten nog te twijfelen tussen deze en de Swift, maar de Colt is simpelweg sneller, ruimer, zuiniger en goedkoper per maand.


https://www.bol.com/nl/p/mmobiel-bluetooth-fm-transmitter-120-rotatie-auto-radio-adapter-carkit-5-in-1-met-4-music-play-modes-hands-free-bellen-tf-kaart-usb-auto-lader-usb-flash-drive-aux-input-output-1-44-inch-lcd-display/9200000091596541/
werkt als een tiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 22:05 
 
Hardtraxxer

Xiaomi Roidmi zijn echt de koning in dat soort apparaatjes,maar zou zelf liever gewoon bluetooth radio hebben ivm bellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 23:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@Werktalseenspobbertiet

Krijg je niet veel ruis met zo'n FM transmitter? Lijkt me dat de kwaliteit van de audio uit een gewone degelijke Pioneer wel beter is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
@Werktalseenspobbertiet

nice :cool:


Broken Balance schreef:
Krijg je niet veel ruis met zo'n FM transmitter? Lijkt me dat de kwaliteit van de audio uit een gewone degelijke Pioneer wel beter is?


Nee echt totaal geen zelfs (na een uur gebruik, niet opgemerkt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:44 
 
Hardtraxxer

Hele dynamiek is weg op de FM band. Kan niet op tegen bluetooth, cd of aux.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb zelf al wel een 2e hands radio met Aux liggen, ik ga de dealer gewoon vragen de radio er uit te slopen en een frontje te leveren (kan prima bij de prijs en heeft hij wel liggen), de radio en het verlengstuk heb ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

wolbie schreef:
Hele dynamiek is weg op de FM band. Kan niet op tegen bluetooth, cd of aux.


Niet perse mee eens, maar heb voor het gemak ook een nieuwe radio ingebouwd. @Broken Balance, weet niet hoe het bij jouw auto is, maar bij mij was het héél makkelijk (met Youtube videos)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
wolbie schreef:
Hele dynamiek is weg op de FM band. Kan niet op tegen bluetooth, cd of aux.


Niet perse mee eens, maar heb voor het gemak ook een nieuwe radio ingebouwd. @Broken Balance, weet niet hoe het bij jouw auto is, maar bij mij was het héél makkelijk (met Youtube videos)


Bedoel je een radio inbouwen?

Bij de Colt is dat vrij makkelijk maar de dealer gaat hem vervangen dus ik hoef daar niets voor te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerste Chiron Sport rolt de fabriek uit.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: Verkeerde toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren mijn eerste eigen auto aangeschaft :D Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tof bakje, maar waarom specifiek een MiTo en geen Punto? :P

Zelfde auto onderhuids :P.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic