Ik ken het, alleen moest ik er 4 laten weghalen in 2 maanden tijd, was niet echt een pretje iddwrote:Ja, omdat ze horizontaal liggenwrote:1tje?
Heel mn linker kaak gezwollen nu
Morfine, lachgas, ketamine? Gebruiken ze daar geen verdovende middelen voor?wrote:Ik ken het, alleen moest ik er 4 laten weghalen in 2 maanden tijd, was niet echt een pretje iddwrote:Ja, omdat ze horizontaal liggenwrote:1tje?
Heel mn linker kaak gezwollen nu
Jawel, en de operatie zelf doet ook niet zo'n pijn maar je zit wel met een dikke kaak, moet ranzige pijnstillers slikken, kan alleen bepaalde dingen eten/drinken en zo zijn er nog wat meer dingetjes 
Hahaha, dat was het punt misschien ook wel...wrote: Morfine, lachgas, ketamine? Gebruiken ze daar geen verdovende middelen voor?
Ze hebben me 5 van die tyfus spuiten moeten doen voordat ik verdoofd was. Miss dat daarom alles ook wel gezwollen is.
Maar het grootste punt is denk ik dat ze groot zijn en dan ook nog dwars liggen. Dus laat een groot gat na, wat ze gehecht hebben
@Pommer, ik ben blij dat ik er maar 2 heb XD
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
heel erg irritatiemomentje en jaloers, iemand uit me klas, heeft en track gemaakt met "zijn" maat, vervolgens zegt hij ja dit is onze plaat vet he, wildstylez kick etc. maakt niet uit, ik vroeg wat is jou aandeel dan>? zegt die niks ik heb dr niet aan me geholpen dus waarom heb jij hem dan gemaakt? ja alleen die maat van mij, op gestuurd naar scantraxx krijgen ze mail terug we zijn geintereseerd, wtf die gast het fl nooit aangeraakt en dan zie ik hem dadelijk bij scantraxx zitte , kan de wereld nog verder zakken? en oneerlijk is het maarja. zo hart gelucht 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
*gaat op zoek naar het befaamde "sign all artists plaatje" van The Prophit*wrote:heel erg irritatiemomentje en jaloers, iemand uit me klas, heeft en track gemaakt met "zijn" maat, vervolgens zegt hij ja dit is onze plaat vet he, wildstylez kick etc. maakt niet uit, ik vroeg wat is jou aandeel dan>? zegt die niks ik heb dr niet aan me geholpen dus waarom heb jij hem dan gemaakt? ja alleen die maat van mij, op gestuurd naar scantraxx krijgen ze mail terug we zijn geintereseerd, wtf die gast het fl nooit aangeraakt en dan zie ik hem dadelijk bij scantraxx zitte , kan de wereld nog verder zakken? en oneerlijk is het maarja. zo hart gelucht
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
haha moest zelf al aan dat plaatje denken 
A
Scantraxx had toch een "No demoz wanted" beleid?
Veel te vroeg op school zijn zonder dat je een lesrooster hebt 
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
was da maar...wrote:Scantraxx had toch een "No demoz wanted" beleid?
Ben er net 1 week vanaf haha. Ken het gevoel. Sterkte manwrote:Kut verstandskies laten trekken. Ben me daar toch een portie slecht van![]()
Weer maar 3,5 uur geslapen te hebben 
das echt klote, heb afgelopen 8 dagen ongever 10 uur slaap gehad, loop er nog net niet bij als een zombiewrote:Ik heb dat ook al 3 dagen omdat ik ziek benwrote:Weer maar 3,5 uur geslapen te hebben
C
HUH, echt? Wtf!wrote:Mid-Town Eindhoven failliet![]()
C
schijnt conflict te zijn met pandeigenaar, en daarom... lees net wat op ED.nl > eindhoven
vette tracks niet in 320kbs kunne vinden
of wel kunne vinden maar link kapot
Zeer bekend tegenwoordig...wrote:vette tracks niet in 320kbs kunne vinden
Klopt. Ik kwam er wel eens maar het was altijd rustig.wrote:Ikzag er ook nooit iemand binnen.
Dat ik me niet ziek maar gewoon helemaal niet chill voel. Afwezig gevoel. Op sommige momenten zelfs alsof het een droom is. Echt vreemd gevoel.
Dit is ook een droom. Enjoy it while it lasts.wrote:Dat ik me niet ziek maar gewoon helemaal niet chill voel. Afwezig gevoel. Op sommige momenten zelfs alsof het een droom is. Echt vreemd gevoel.
naschokken van die J... jeweetwel oint.wrote:Dat ik me niet ziek maar gewoon helemaal niet chill voel. Afwezig gevoel. Op sommige momenten zelfs alsof het een droom is. Echt vreemd gevoel.
Even serieus. Kan dit zo zijn?wrote:naschokken van die J... jeweetwel oint.wrote:Dat ik me niet ziek maar gewoon helemaal niet chill voel. Afwezig gevoel. Op sommige momenten zelfs alsof het een droom is. Echt vreemd gevoel.
B
Dat kan zeker! Er zijn zelfs gevallen bekend waar mensen dit hun hele leven bleven houden!wrote:Even serieus. Kan dit zo zijn?wrote:naschokken van die J... jeweetwel oint.wrote:Dat ik me niet ziek maar gewoon helemaal niet chill voel. Afwezig gevoel. Op sommige momenten zelfs alsof het een droom is. Echt vreemd gevoel.