hidde schreef:
Thanks. Ja zwaar kut. Mag t zeker niet zeggen, maar wat een verrassing dat dit gebeurd tegen een 100% allochtoon team... Altijd gedonder mee. Noch de speler die me uit de lucht maaide noch de coach had achteraf nog het lef me sterkte te wensen oid.
Toeschouwers hoorden t breken en zagen mn onderarm aan mn arm bungelen en wat is de reactie van die Turken als de scheids direct affluit? "AWHOLLAH we hebben nog een minuut te spelen sua!" agressieve teringlijers, vlak ervoor was de wedstrijd nog gestaakt. ze gingen ruzie zoeken toen we n terechte penalty kregen. Kwamen er ook nog een paar Achmeds t veld inrennen om iemand te slaan. Even later toch besloten door te gaan, de penalty te nemen waardoor we 2-3 wonnen en dan dit in de laatste 30 seconden... Zulk soort idioten zijn Nederland laat staan een Nederlands voetbalveld niet waard...
Ik ben zelf met nadruk NIET racistisch, maar ik merk dit ook ja. Wij speelden vandaag ook tegen een team dat voor het grootste deel uit allochtonen bestond (denk een man of 7-8). En na iedere actie/tikje/fluitsignaal was alles fout dat tegen hen was. Dan heb ik echt zoiets van: ik kom hier voor mij plezier voetballen, verpest het dan niet zo....
En de Nederlanders maar kalmeren...

Aan de andere kant, wij kunnen ook als botte boeren uit de hoek komen als we het ergens niet mee eens zijn, maar om nou de hele wedstrijd alleen maar aan het zeiken te zijn...
Sterkte Hidde, weet hoe het voelt helaas... (Dubbele armbreuk in rechteronderarm + breuk in linkerbovenarm gehad

)