Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Da's niet zo mooi.

Maar als het goed is zou dat dus wel niet al te lang meer moeten blijven?
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Me eerste opgenomen mix met gear, die vrij goed ging maar dan stond het geluid van Audacity te hard ingesteld en distort het geluid op sommige delen van de mix. >.<
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
@ Wesley, herkenbaar :P

Ook leuk dit.
M'n vriendin heeft voor een schoolproject 2 jaar geleden een eigen bedrijf moeten starten. Ze heeft toen vuvuzela's verkocht. Nu stonden er nog een stuk of 1000 vuvuzela's in de garage in de weg te staan. Heb ik het initiatief genoemen om ze proberen kwijt te raken. Na 2 maandjes zoeken eindelijk een koper, hij wilde alles in 1x voor +- 500 eu. Bel ik mn vriendin net, zegt ze dat der moeder het een paar dagen geleden allemaal bij de vuilstort heeft neergepleurd...terwijl der moeder wist dat ik er mee bezig was :cry:

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Snot
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Rawbin wrote:@ Wesley, herkenbaar :P

Ook leuk dit.
M'n vriendin heeft voor een schoolproject 2 jaar geleden een eigen bedrijf moeten starten. Ze heeft toen vuvuzela's verkocht. Nu stonden er nog een stuk of 1000 vuvuzela's in de garage in de weg te staan. Heb ik het initiatief genoemen om ze proberen kwijt te raken. Na 2 maandjes zoeken eindelijk een koper, hij wilde alles in 1x voor +- 500 eu. Bel ik mn vriendin net, zegt ze dat der moeder het een paar dagen geleden allemaal bij de vuilstort heeft neergepleurd...terwijl der moeder wist dat ik er mee bezig was :cry:
Das minder. Waarom deed die moeder dan zoiets?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Draidy wrote:

Ook leuk dit.
Das minder. Waarom deed die moeder dan zoiets?
Het stond er natuurlijk ook al 1,5 jaar stof te verzamelen en denk dat ze het gewoon vergeten is :P maar ze heeft ook echt niets tegen m'n vriendin gezegd, terwijl ze gewoon van haar zijn eigenlijk
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Geen live CL op de NOS -.-
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Internet dat het niet doet op de pc :s
C
dat facebook offline is... pff, da fuq?
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Chris Two wrote:dat facebook offline is... pff, da fuq?
Hier niet! :P
Waarschijnlijk verschilt het per provider. :P
C
Parvuz wrote:
Chris Two wrote:dat facebook offline is... pff, da fuq?
Hier niet! :P
Waarschijnlijk verschilt het per provider. :P
http://www.nu.nl/internet/2757494/faceb ... oring.html
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026

Ook leuk dit.

Irritatiemomentjes
Irritatiemomentjes
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
3 wiskunde proefwerken maken
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Het regent ziekelijk hard en ik moet er zo doorheen om naar de trein en school te gaan xd
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Leraar die niet op komt dagen en de andere leraren weten niet wie onze leraar is. Over 2 maanden examens. :thumbdown:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
oostzaner wrote:Leraar die niet op komt dagen en de andere leraren weten niet wie onze leraar is. Over 2 maanden examens. :thumbdown:
dat is ook slecht.. heb ik ook last van echt zwaar irritant en dan zeg ik het nog netjes
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Project 141 wrote:En nog 1, een vriend van Rob/Chris Two die dit zegt (zie het toevallig langskomen xd)
Enne tegenwoordige hardstyle gaat nog vele malen harder als hardcore, ook zelfs in bpm af en toe
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat een kneusje zeg xd
C
Project 141 wrote:Hier op HT zitten terwijl ik moet leren :thumbdown:

En nog 1, een vriend van Rob/Chris Two die dit zegt (zie het toevallig langskomen xd)
Pardon, ik ken die gast niet eens... een vriend van... suurreee
C
Project 141 wrote:
Chris Two wrote: Pardon, ik ken die gast niet eens... een vriend van... suurreee
Haha sorry als ik je beledig, bedoel meer dat ik het zie omdat het bij vriend van jou gepost werd en jij erop reageerde :P
Oh je bedoelt Michel.. (rossum)... Ah zo..
Neen, die malloot die dat net postte ken ik niet
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Zo ziek als een hond zijn, net terwijl je groepje je nodig heeft..
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
Terwijl je de volgende dag gewoon weer moet werken >.<
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Davy wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
Hoe oud is ze?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
urbandesigner wrote:
Davy wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
Hoe oud is ze?
urban hou je in >.<
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:
Hoe oud is ze?
:corn:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Wout1997 wrote:
urbandesigner wrote:
Hoe oud is ze?
urban hou je in >.<
is toch een normale vraag?
dat de gemiddelde HT'er gelijk oversext gaat denken :D

als ze -16 dan verdoet ze der tijd want dat kan je bijna geen 'liefde' noemen

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators