Da's niet zo mooi.
Maar als het goed is zou dat dus wel niet al te lang meer moeten blijven?
Maar als het goed is zou dat dus wel niet al te lang meer moeten blijven?

Das minder. Waarom deed die moeder dan zoiets?wrote:@ Wesley, herkenbaar![]()
Ook leuk dit.
M'n vriendin heeft voor een schoolproject 2 jaar geleden een eigen bedrijf moeten starten. Ze heeft toen vuvuzela's verkocht. Nu stonden er nog een stuk of 1000 vuvuzela's in de garage in de weg te staan. Heb ik het initiatief genoemen om ze proberen kwijt te raken. Na 2 maandjes zoeken eindelijk een koper, hij wilde alles in 1x voor +- 500 eu. Bel ik mn vriendin net, zegt ze dat der moeder het een paar dagen geleden allemaal bij de vuilstort heeft neergepleurd...terwijl der moeder wist dat ik er mee bezig was![]()
Het stond er natuurlijk ook al 1,5 jaar stof te verzamelen en denk dat ze het gewoon vergeten iswrote:Das minder. Waarom deed die moeder dan zoiets?wrote:@ Wesley, herkenbaar![]()
Ook leuk dit.
M'n vriendin heeft voor een schoolproject 2 jaar geleden een eigen bedrijf moeten starten. Ze heeft toen vuvuzela's verkocht. Nu stonden er nog een stuk of 1000 vuvuzela's in de garage in de weg te staan. Heb ik het initiatief genoemen om ze proberen kwijt te raken. Na 2 maandjes zoeken eindelijk een koper, hij wilde alles in 1x voor +- 500 eu. Bel ik mn vriendin net, zegt ze dat der moeder het een paar dagen geleden allemaal bij de vuilstort heeft neergepleurd...terwijl der moeder wist dat ik er mee bezig was![]()
Hier niet!wrote:dat facebook offline is... pff, da fuq?
http://www.nu.nl/internet/2757494/faceb ... oring.htmlwrote:Hier niet!wrote:dat facebook offline is... pff, da fuq?![]()
Waarschijnlijk verschilt het per provider.
wrote:@ Wesley, herkenbaar![]()
Ook leuk dit.

dat is ook slecht.. heb ik ook last van echt zwaar irritant en dan zeg ik het nog netjeswrote:Leraar die niet op komt dagen en de andere leraren weten niet wie onze leraar is. Over 2 maanden examens.
wrote:En nog 1, een vriend van Rob/Chris Two die dit zegt (zie het toevallig langskomen)
Enne tegenwoordige hardstyle gaat nog vele malen harder als hardcore, ook zelfs in bpm af en toe
Pardon, ik ken die gast niet eens... een vriend van... suurreeewrote:Hier op HT zitten terwijl ik moet leren
En nog 1, een vriend van Rob/Chris Two die dit zegt (zie het toevallig langskomen)
Oh je bedoelt Michel.. (rossum)... Ah zo..wrote:Haha sorry als ik je beledig, bedoel meer dat ik het zie omdat het bij vriend van jou gepost werd en jij erop reageerdewrote: Pardon, ik ken die gast niet eens... een vriend van... suurreee
Hoe oud is ze?wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
Terwijl je de volgende dag gewoon weer moet werken
urban hou je inwrote:Hoe oud is ze?wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
wrote:Hoe oud is ze?wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.
is toch een normale vraag?wrote:urban hou je inwrote:Hoe oud is ze?wrote:Zus die de hele nacht heeft liggen janken omdat het uit is met dr vriend.